Vakencorner
|
Re: Tvätta dig ANTI-ETABLISSEMANG
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Måste nog testa.. och låta bruden testa oxå så får vi se hur resultatet blir :D
Men vilka produkter är det du testat ?
Posted on: 2010/6/16 17:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
lush har bra saker också, tvål o schampo i kakform.
innehållsförteckning på alla saker o det är vegetabiliskt eller veganskt. inga ingredienser är testade på djur heller. om det inte finns där ni bor så kan man beställa på nätet www.lush.se ifall man vill ha mer än bara tvål, det finns det mesta för hud o kropp o det mesta luktar underbart:)
Posted on: 2010/6/16 17:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
adde, vilket märke är det på tvålen och vart har du hittat den? För jag hade oxo tanken på att beställa från fivestarsoap men trodde givetvis att dom levererade internationellt.. Kanske man skulle försöka bli återförsäljare för dom i Sverige?
Posted on: 2010/6/16 21:28
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nåt viktigt att tänka på... Man kan köpa guld elixir och andra typ homopat medel, väldigt svaga grejjer, som man endast dropper på huden, o så får man effekt av det. Ibland kan det också handla om att badda med ljummet the eller nåt... Om så lite så svagt kan påverka, hur mycket påverkar då inte litervis av nåt som man egentligen inte har en aning om vad det har för effekt!
Bara för att ingen dör på stubben av "vanligt" shampo så betyder det ju inte att det är ofarligt. Jag märker för övrigt skillnad då jag kladdar på med krämer och grejjer. Har testat någon gång då o då, dock inget jag vill rek.
Posted on: 2010/6/16 21:34
|
|||
|
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hejsan!
Ursäkta att jag inte svarat, har varit lite upptagen. Det jag tog från Hälsokost var Savonnettes de toilette, eller helt enkelt den parfymerade varianten av deras tvålar, dom har en oparfymerad också för ca halva priset men jag tyckte denna luktade riktigt sjysst! Edit: Wow! Upptäckte precis lush's sjyssta varianter, haha, det roliga är att dom verkar lika entusiastiska som jag över det hela... håhå.. tvål...
Posted on: 2010/6/20 16:58
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
haha vänta tills du kommer in i butiken, deras personal är lika entusiastiska och glada och hjälpsamma. underbart !
det kostar lite mer än man är van vid men är väldigt drygt så det är värt det :)
Posted on: 2010/6/20 18:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hej på er, jag är ny här!
Kan säga att jag inte använt tvål på bra länge, går alldeles utmärkt att tvätta sig med vanlig olivolja. Mjuk och len blir man och inga kemikalier ![]() Senaste månaden har jag heller inte använt shampoo överhuvudtaget utan det får bli bikarbonat+ljummet vatten eller ägg+honumg+citron. Sköljer efteråt med 1del äppelcidervinäger+ 10 delar kallt vatten. Mitt hår har aldrig varit så här fint och mjukt som det är nu! Googla lite på No 'Poo om ni är intresserade av denna metod ![]()
Posted on: 2010/6/23 12:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
![]()
|
Jag skullevilja ha tillbaka den riktiga såpan, den fasta kletiga som inte var i deciliter utan i kilo... Rensåpa som den hette.
Posted on: 2010/6/23 22:52
|
|||
|
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.hampvaruhuset.se/index.php?main_page=index&cPath=7
Gatloppan menar säker ...hampan. Jag skulle ,jag vill ha,,,JAG vill ,jag vill..så myfcket men petar nesan...varje dag.Bend over...
Posted on: 2010/6/23 23:20
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login