vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Susan Boyle-sångfågeln som äntligen får chansen, 47 år gammal

See User information

Posted on: 2009/4/17 19:37

Edited by Spartacus88 on 2009/4/17 20:16:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Susan Boyle-sångfågeln som äntligen får chansen.

See User information
Det där är en sångröst. Fyfan asså. helt underbart. Din artikel på framsidan bode kunna få folk attv akna till all möjlig programmering. tyvärr är det inte så lätt!. Hon borde vara med i info paket som en slutklämp !

Posted on: 2009/4/17 19:55
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
5e gången jag lyssnar nu.

Posted on: 2009/4/17 20:06
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>

See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
5e gången jag lyssnar nu.

Jag lär väl lyssna halva natten.....snyft....

Posted on: 2009/4/17 20:15

See User information
10 ggr

" Wake up Call "

Here are the Lyrics

I dreamed a dream in time gone by
When hope was high,
And life worth living
I dreamed that love would never die
I dreamed that God would be forgiving.

Then I was young and unafraid
When dreams were made and used,
And wasted
There was no ransom to be paid
No song unsung,
No wine untasted.

But the tigers come at night
With their voices soft as thunder
As they tear your hopes apart
As they turn your dreams to shame.

And still I dream he'll come to me
And we will live our lives together
But there are dreams that cannot be
And there are storms
We cannot weather...

I had a dream my life would be
So different from this hell I'm living
So different now from what it seems
Now life has killed
The dream I dreamed.

Posted on: 2009/4/17 20:19

See User information
Wow....

Här är en till från 1999.......!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=jI2DxkrgpgQ

Posted on: 2009/4/17 20:45

Re: Susan Boyle-sångfågeln som äntligen får chansen, 47 år gammal

See User information
Underbart.

Kan dock inte låta bli att störa mig på den lite väl smöriga produktionen.

Exakt samma script som Paul Potts för 2 år sen http://www.youtube.com/watch?v=sxOytYLlhiQ

Posted on: 2009/4/17 22:15

See User information
Här är en som också har hjärtat på rätt plats...
http://www.youtube.com/watch?v=QC9SKjdoTXg
http://www.youtube.com/watch?v=ezewktwS-KI&feature=related

Han jobbade med barn innan han hakade på idol, Carry underwood med djur på en bondgård... Tycker mig se ett mönster...

Vissa kan sjunga, andra kan sjunga som man känner det, o de e väl de som e sång tycker jag. Perfektionen gör det inte, men kopplingen till pumpen :)

Susan Boyle kommer väl att skaka om lite, hon verkar vara helt otränad, men åndå så ruskigt bra...

Kommer ihåg Anna Bergendahl osså...

Posted on: 2009/4/17 22:28

See User information
Fan tårarna rinner..hahahahaha vicket lyft för den damen...

Posted on: 2009/4/17 23:50
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Micro tog bort Susan Boyle -" Nyheten " från framsidan på grund av att....

"Jag tog bort din nyhet då jag inte ser hur den har med vaken att göra.

Du kan lägga den i forumet under övrigt. "

http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=IntroText

Och vad tycker jag om det ?

Det håller jag för mig själv tillsvidare !!!

Posted on: 2009/4/18 14:05

Edited by Spartacus88 on 2009/4/18 14:38:31

See User information
Nyheten och kommentarer........

Resized Image
Jag spelade klippet och blev rörd till tårar. Jag kan fortfarande inte få stopp på tårarna när jag ser klippet om och om igen. Så många känslor, individuellt och kollektivt, är loss från sina år i fångenskap när jag ser denna så kallade vanliga kvinna promenera av scenen. Lägg märke till hur programmerad publiken beter sig innan Susan Boyle börjar och hur man cyniskt väntar sig något helt annat. Amanda Holden uttryckte det väl.
Det här är en väckarklocka för alla som är programmerade med allehanda fördomar. Fördomar som vi får utav ett sjukt samhälle med sjuka normer.

Engelska kommentarer :

DARING TO BE …

… WHAT YOU CAN BE

The David Icke Newsletter Goes Out On Sunday

I played the clip and within a minute or so I was blubbering uncontrollably. I still can’t watch it all these days later without the tears pouring down my face. I can’t help it – and I don’t want to help it. I find it very cathartic.

So many emotions, personal and collective, are unleashed from their years of captivity whenever I see this so-called ‘ordinary woman’ walk onto the stage amid the laughter, the giggles and the rolling eyes, and just give it to them ...

... One of the other extraordinary aspects of the Susan Boyle performance was how quickly the audience changed their reaction – point of observation – when she confounded their pre-conceptions by the sheer power and beauty of her voice.

To complete the ‘package’ of pre-conceived ideas (programming) they all waited for her to open her mouth and for a karaoke cackle to deliver the cat’s chorus. You can feel them almost wincing in anticipation at what their ears were about to endure.

Part of the initial counter-reaction was the shock at what they actually heard, but something much deeper followed and it was well expressed by Amanda Holden. It was a wake-up call. Rarely have pre-conceptions been so immediately and profoundly trounced as they were that day in Glasgow.

One clip alone of the performance on Youtube had passed 12 million hits the last time I looked and it has had a massive impact because it says something that people need to hear, and, in truth, want to hear.

It says there is no such thing as a nobody and that includes you, whoever you are. It says do not judge yourself or others by the standards and filters that you are programmed to worship by a system with a fundamental self-interest in dictating the way you see the world.

http://www.davidicke.com/content/blogcategory/30/82/

PART 1
it breaks my heart to look at those faces in the begining of the video when she gets up on stage. is this really what society has come to? i mean okay so she doesnt exactly look like a super model, but before she even began people had made up their minds that she wasnt going to be good just because of her looks.

I was like the rest expecting the talent not to be there based on the looks but after hearing the voice of Susan Boyle I will never make that mistake again. I have listened to this rendition at least 100 times over the last 5 days and still see a beautiful shining spirit that is showing the world what is really hidden within. I am honored to have been able to listen to your beautiful inspiring voice. Thank you Susan Boyle from a humbled fan

Here in America we really needed a story like this... I am sure in Britain and everywhere else!! I can wait to see here next performance What a voice!!

You prove that you can not judge a book by it's cover and should be very proud of yourself! You are an inspiration to all of us middle aged women who think they are dreaming the impossible and are scared to get out and show the world what we are capable of! Congratulations Susan!!!!!!!

ABSOLUTELY FABULOUS! Susan you rocked my world! Congratulations and Thank you for having your Dream! "What you can believe, you can acheive!" Hugs J.R.

Here are the Lyrics

I dreamed a dream in time gone by
When hope was high,
And life worth living
I dreamed that love would never die
I dreamed that God would be forgiving.

Then I was young and unafraid
When dreams were made and used,
And wasted
There was no ransom to be paid
No song unsung,
No wine untasted.

But the tigers come at night
With their voices soft as thunder
As they tear your hopes apart
As they turn your dreams to shame.

And still I dream he'll come to me
And we will live our lives together
But there are dreams that cannot be
And there are storms
We cannot weather...

I had a dream my life would be
So different from this hell I'm living
So different now from what it seems
Now life has killed
The dream I dreamed.

"Hah.. känns lite som en uppföljare till Paul Potts.

Fantastisk prestation hur som helst, så tack för länken."

"När någon levererar sig själv och sitt riktiga jag så känner du också ditt eget riktiga. "What you put out there is what you get back". Så står man framför denna kvinna så får hon tillbaka det hon stoppar ut där, igenom dig.

Ganska nice funktion! "

Posted on: 2009/4/18 14:50

See User information
Min tanke är att goda nyheter hör hemma på vilken nyhetssida som helst. Farligt att bara vara negativ.

Håller med er andra, de e en riktigt go glöd, väldigt verklig på nå sätt.

Posted on: 2009/4/18 22:40

See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Min tanke är att goda nyheter hör hemma på vilken nyhetssida som helst. Farligt att bara vara negativ.

Håller med er andra, de e en riktigt go glöd, väldigt verklig på nå sätt.

Det fanns en andemening med denna nyhet och här passar den i alla fall in. ( Fördomar , cynism och sjuka normer )

Latest News 17:e April.
http://www.davidicke.com/content/blogcategory/30/82/

Lägger ut David Ickkes nyhetsbrev senare , som kommer med en träffsäker analys ( som vanligt ).....??

Jag känner mig just nu som ett litet barn som fått en god kaka och där den som gett mig den tagit tillbaka den utan en vettig förklaring.

Jag känner mig som Alex Jones contra peter Joseph.

Jag skulle villja gorma och skrika. Vakna för helvete!!

Från att själen har jublat så gråter den.

En person som jag hållit högt har fallit platt. Förhoppningsvis har haft en dålig dag.

ARggggggggggggggg grrrrrrrrrrrrrrrr....................

Posted on: 2009/4/19 6:43

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper