vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 7 »


Re: Micro på SVT Dabatt på Tisdag
#49


See User information


Ledarna... ja, jävlar. Hell på dig, Mikro.

Posted on: 2009/11/10 17:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Dabatt på Tisdag
#50


See User information
Quote:

computerror skrev:
http://svt.se/2.8742/tv-tabla

"Belinda Olsson med gäster i studion från Göteborg. Del 13 av 17. Sanningen om 11 september. Låg verkligen Al-Qaida bakom terrorn mot USA 11 september 2001? Var femte svensk under 30 tror istället att den amerikanska regeringen låg bakom attacken mot World Trade Center. Påhitt och konspirationsteorier, menar kritikerna. Men hur ska vi veta vad vi ska tro på? Debatt med bland andra ledarna för den så kallade sanningsrörelsen."

Ni är tydligen utpekade som ledare Micro

Det är bara hundar som behöver ledare...

Posted on: 2009/11/10 17:51
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Dabatt på Tisdag
#51


See User information
Skall strax åka ner och stötta Micron och Mats.
Det kommer att bli knäböjning inför Ledarna.


Posted on: 2009/11/10 18:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Micro på SVT Dabatt på Tisdag
#52
Quote:

gaston skrev:
Det är bara hundar som behöver ledare...
Du menar de som skäller? VoF, VoF

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Dabatt på Tisdag
#53


See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

gaston skrev:
Det är bara hundar som behöver ledare...
Du menar de som skäller? VoF, VoF
Hahahaha fan där tog du mig...trodde jag gömde den där fint..hmmm

Posted on: 2009/11/10 18:33
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#54
Jag har en jättebra ide!

Printa ut ett flygfoto på wtc. Då kan ni visa hur absurt långt ifrån wtc7 är.

googla wtc from the air

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#55
Då spelar ord liksom ingen roll.. visst man ser ju att 7:an faller rakt ner på diverse filmer, men sedan är det intressant att se exakt VAR den är i förhållande till wtc 1,6.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#56


See User information
Bra debatt micro och Mats. Fan vad nedvärderande de var mot Micke, ändå så tror jag att han hade tjänat på att ta (the high road) och inte gnällt på för lite taltid. Över lag så tyckte jag iaf att ni gjorde ett mycket bra jobb.

Bra också att man nu slipper gå och rösta i nästa val, hade tänkt rösta på pp men nu har jag sett att även de är idioter.

Posted on: 2009/11/10 21:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#57


See User information
DET VAR DET ÄCKLIGASTE JAG SETT PÅ TV I HELA MITT LIV!!!

Bra debatt från vår sida.. men den oooooehörda trångsyntheten hos kritikerna fick mig nästan att skratta och gråta samtidigt!


Nä ush, vi måste ÖKA vår aktivitet! Målet måste vara att väcka minst 50 % av dem domestikerade "kritik är bra MEN..." svenskarna!!!!


Ledsen att behöva skriva ett så oformellt inlägg, men jag har aldrig blivit så arg i hela mitt på tv:n

Posted on: 2009/11/10 21:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#58


See User information
Trots allt så hade Micro sista ordet och de hördes tydligt o bra innan eftertexterna kom KÄRLEK


Kärlek & Respekt

Posted on: 2009/11/10 21:36
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#59


See User information
haha ja det satt jävligt bra "Kärlek!"

Posted on: 2009/11/10 21:39
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#60
Min mor tyckte han var löjlig med den kommentaren... Tyvärr...
Jag brukar använda min mor som referens på ett får

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#61


See User information
Jag har ingen tv, men här har det tydligen varit dramatiskt. Jag önskar jag kunde titta på den här debatten. Mycket respekt till dig Micro. Ni syns mycket numera verkar det som. Det är bra.

Kramar

Posted on: 2009/11/10 22:43
Ifrågasätt allt som inte är baserat på kärlek.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#62


See User information
Kvällens SVT Debatt går nu att se online:
http://svtplay.se/v/1766043/debatt/del_13_av_18_tisdag

Posted on: 2009/11/10 22:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#63


See User information
tycker vi fick ordet för lite! Mats t ex fick ju knappt prata alls gemfört med den där elensky typen..

Posted on: 2009/11/10 22:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#64


See User information
Jag gillar introt, visar vad alla som är med i programmet är. Fint program men jag vill ha 40 min av mitt liv tillbaka. Dessutom kan de alla ta svininfluensavaccinet för allt jag bryr mig.

Posted on: 2009/11/10 23:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#65


See User information
Mickes inledning var riktigt bra tycker jag. Sedan börjar programmet spåra ur lite men det var väl väntat!

Posted on: 2009/11/10 23:20

Edited by Parsifal on 2009/11/10 23:36:27
Sanningen skall göra oss fria!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#66


See User information
Behållningen av programmet enligt mina vänner var Mats och den där killen bakom Mats som påpekade att muslimer och judar har en egen gemensam truthsida och den påföljande reaktionen på elensky.. obetalbart sa min vän...micro kom bort lite i bruset..men annars gott betyg från gubbarna i soffan, igen under 50.
Men dom blev besvikna på att det inte fanns mer tid, dom vill veta mer nu...
Tack och grattis Micke o Mats från gubbhyllan...

Posted on: 2009/11/10 23:27
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#67


See User information
Quote:

mrswe skrev:
tycker vi fick ordet för lite! Mats t ex fick ju knappt prata alls gemfört med den där elensky typen..

Klart du tycker det. Han fick dock ganska mycket mer tid än många på skeptikersidan t.ex. CJ som jag tycker borde fått säga mer. Elensky hade för övrigt jag också gärna sluppit i debatten då han förde den snett.

Sett över hela debatten fick dock "truther-sidan" mer debattid. Det var visserligen svårt att mäta med allt kackel i munnen på varandra och så vidare men jag klockade drygt 10 minuter mot drygt 9 minuter och då klippte jag bort loose change, moderatorn, neutrala inlägg, och det värsta kaoset.

Posted on: 2009/11/10 23:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#68
Faktist har zpz2 rätt... "Vi" fick mer tid, men det var så mycket som ville sägas ibland så det bara blev pannkaka.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#69


See User information
Tragiskt att det nu styckas i media. Det jag fastnade mest för i positiv bemärkelse var när Micro sa att "det var så mycket mer". Precis. Det handlar om att uppnå en kritisk massa info för att vakna, i alla fall i teorin.

Det mest tragiska var ju inte Elensky, förvånadsvärt nog, utan den där Junker-bombade PP-tjejen. Att påstå att man kan, precis när som helst och om allt som exempelvis Micro säger, motbevisa rubski-stubski.

Nej tyvärr, detta börjar likna förlöjligandet av förintelseförnekare som senare blev olagligt. Idag är det ett hatbrott att inte acceptera eller rakt av förneka förintelsen. Jag har varnat för denna utveckling ett bra tag och tyvärr ser jag ingen ljusning i frågan.

Man måste ha tillgång till det fria ordet. Jag tycker det är jättebra att SD får ha torgmöten och sprida sitt så kallade politiska budskap. Jag tycker det är helt ok att ifrågasätta ALLT inom förintelsen (vilken av dem talar vi egentligen om? det har ju massmördats förbannat mycket folk, fråga om inte United Kingdom).

Barack Obama varnade 9/11-rörelsen i somras i sitt tal till muslimskavärlden. Man får inte ifrågasätta officiella 9/11-rapporten.

Vad som sker med 9/11 imorgon sker med "förintelseförnekarna" idag.

Och är det anti-semitism att vilja veta mer och inte bara acceptera det som står i en historiebok? OK, då är det kanske dags att ge upp och acceptera bibeln, koranen, mein kampf etc.

Posted on: 2009/11/10 23:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#70


See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Elensky hade för övrigt jag också gärna sluppit i debatten då han förde den snett.


På vilket sätt menar du?

Posted on: 2009/11/11 0:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#71
Quote:

zpz2 skrev:
Elensky hade för övrigt jag också gärna sluppit i debatten då han förde den snett.
Jag tycker det var bra han var med så han kunde förtydliga att inte alla inom sanningsrörelsen är antisemiter.
Min mor hade pratat med sin kusin och diskuterat sanningsrörelsen och hon sa till min mor att sanningsrörelsen var antisemiter, för det hade hon sett på TV.

Nu kunde han dementera det en aning.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Micro på SVT Debatt på Tisdag
#72


See User information
Norge är med på noterna... en hälsning till oss från Rebecca som jag förmedlar...
Så bra! :)
Da skal jeg sove med et herlig smil og lett hjerte, og kose meg på vaken.se med morgen kaffen min når jeg våkner i morgen, tusen takk igjen :)

Posted on: 2009/11/11 1:05
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 6 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
47 user(s) are online (47 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 47

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS