vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Jordbävningen på Haiti

See User information
Jag är förvånad att ingen har startat denna tråden än, eller så har jag inte sökt igenom forumet tillräckligt.

Posta vad ni vill här ang katastrofen.

Posted on: 2010/1/18 22:51
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Jordbävningen på Haiti

See User information
Har hört rykten om att HAARP använts men är bara rykten.

Posted on: 2010/1/19 1:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
haha ja den var oväntad :D

varför kommer ingen hjälp fram? Hur svårt kan det vara?

Posted on: 2010/1/19 1:02
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley

Anonym
Quote:

jin83 skrev:
Finns det någonsin bevis för att HAARP använts?

See User information
Quote:

computerror skrev:
]Finns det någonsin bevis för att HAARP använts?

Schmock! Du har har väl det.

Eller är det bara dina egna svar som du accepterar?

Posted on: 2010/1/19 2:15

Anonym
Quote:

sale skrev:
Schmock! Du har har väl det.

Eller är det bara dina egna svar som du accepterar?
Lite stingslig sale? Du har liksom ingenting att komma med mer än klagomål på andra. Barnsligt beteende.
Tredje gången du hoppar på mig utan anledning.
Men det är lugnt... Jag vet ju vilken backstabbing bitch du är.

Själv har du väl som vanligt inte några belägg för eller emot HAARP... Du bara klagar på andra.
Det är ju inte precis så att du kommer med någon information.

Om du med det du skriver refererar till tråden är det ju precis tvärtom. Där var det ju mina källor som förträngdes och det var bata en enda källa jag ansåg hos dom vara antisemitisk... Detta var förresten en sida som är klassad som antisemitisk...
Men har du dessa åsikter förstår jag ditt svart/vita tänkande.
Ignorance is a blizz...

Anonym
snacka om tråd-dödare :D

sluta kasta paj nu för f**n :D

HAARP är skyldig till det mesta som händer ;) haha

See User information
Håller med Patrik, sluta använd folks trådar till era privata små vendettor. Det som inta kan lösas genom PM får ni väl ta i "Fight club" , alternativt göra upp IRL.

Posted on: 2010/1/19 15:18

See User information
Quote:

patrik1975 skrev:
snacka om tråd-dödare :D

sluta kasta paj nu för f**n :D

HAARP är skyldig till det mesta som händer ;) haha
Du har rätt.

Posted on: 2010/1/19 15:44

See User information
Alldagligt sett, eller hur man skall uttrycka det så ökar jordbävningar globalt sett i lagom takt. Frågan just nu är hur dom skall få hjälp, fråga nummer 2, hur man gör i framtiden eftersom naturkatastrofer nu mer eller mindre är vanlig på manyn!

Om harp kan åstadkomma jordbävningen eller inte har inte jag en aning om, men det lutar åt att dom som påstår det är korrupta!

Varför inte enligt David Icke och David Willcock?

Över lag så pressas och toreras människan globalt sett, och med det kommer känslor (känslor är energi, allt är energi), och kan man inte längre ens skämta om detta, ännu mindre säga ifrån, ja då håller man tyst och bygger upp energi, en del vet inte ens vad dom skall säga eller göra, o så byggs energin upp. Det är inte så långt borta om man säger, det ser ut som att vi sitter ihop på en andlig nivå, men planeten, som från början ser till att skapa allt det vi äter, in i minsta detalj!

Enligt mina studier så finns det mer bevis på att jordbävningar har andlig koppling, än något annat!

Cool down, help your neighbor and be at peace with your self!

Hoppas innerligt att det går så bra som möjligt för dom i Tahiti, satt jag inte fast så skulle jag vilja åka dit o hjälpa till! Finns inte så mycket annat att göra nu än att hjälpas åt...

Må väl på er!

Posted on: 2010/1/19 22:31
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
iwarrior: Andlig jordbävning i Tahiti.... ?

Bra där!
Starta gärna en ny tråd om dina studier i andlighetsforumet isf. Inte här, tack.
... och glöm inte skriva Haiti, om det nu inte är nåt annat som jag missat som skett på Tahiti...

Posted on: 2010/1/20 0:05

Bob Marley

See User information
Haha, Nazgul har inte gjort sin hemläxa i varken religon, vetenskap eller psykologi =D. Eller försöker du sätta in "modern-vetenskap" så som du lärt dig i skolan, i perspektivet med HAARP?

Kika in på mina otroligt välbelaggda inlägg så kanske du kan lära dig något... För att poängtera: inte att tycka som mig men att ta del av intressanta ämnen som alla hänger ihop om man förstår det.

Haarp är intressant, skulle lika gärna kunna vara det som en andlig jordbävning ;D. All that matters is: The End of worlds.

Posted on: 2010/1/20 6:41

See User information
Kommer jag på något mer angående det jag skrev om så startar jag en ny tråd.

Må gott!

Posted on: 2010/1/20 9:56
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
Quote:

jin83 skrev:

"Hört", var? På stan?

HAARP weapon cause Haiti Earthquake killing thousands ?

http://www.youtube.com/watch?v=xhJfkh0e3l0
Nu har den varit där i fem dagar, men här "går ju i stå" när komatisk problematisk admins löper amok och bannar Novax.
Anmäl er frivilligt till AVDELNINGEN Nu!

http://jstgermain.wordpress.com/2010/ ... rp-and-the-haiti-quake-2/

Denna har ju postats förr här:
US GOVERNMENT "HAARP" caused earthquake in China? NOW IN HAITI?
http://vodpod.com/watch/2854062-us-go ... ake-in-china-now-in-haiti
Kommentarer under.

See User information
Quote:

alarik skrev:
Haha, Nazgul har inte gjort sin hemläxa i varken religon, vetenskap eller psykologi =D. Eller försöker du sätta in "modern-vetenskap" så som du lärt dig i skolan, i perspektivet med HAARP?

Kika in på mina otroligt välbelaggda inlägg så kanske du kan lära dig något... För att poängtera: inte att tycka som mig men att ta del av intressanta ämnen som alla hänger ihop om man förstår det.

Haarp är intressant, skulle lika gärna kunna vara det som en andlig jordbävning ;D. All that matters is: The End of worlds.

Varför snackar du om hemläxa när du tydligt själv inte kan läsa/förstå? För när har jag nämt att detta skulle ha något med HAARP att göra?

Posted on: 2010/1/20 12:33

Bob Marley

Anonym
Sharon Stone skulle säga att det var karma. Sedan skulle de pressa henne att be om ursäkt.

Hon sa ju det om Kina-jordbävningen.

Naturligtvis har hon rätt. Men då allt är upp och ned på så ska man säga att de som "drabbas" bara har otur och är offer i tillvaron.

See User information
Nazgul, ber om ursäkt var lite trött så min syn på vad du skrev var skev... Kände nog mest att andlighet som vanligt undanröjs för vetenskap eller tillfällighet.

Posted on: 2010/1/20 14:15

See User information
Alarik: ok

antar att ni kan skriva om andlighet här med, onödigt att starta en ny tråd kanske.

Posted on: 2010/1/20 21:40

Bob Marley

See User information
hehe

Må gott på er...

Posted on: 2010/1/20 21:41

See User information

Posted on: 2010/1/20 22:10

See User information
Hurray shilton, du har hjälpt mig att kultivera vidare. Det som är intressant är dominoeffekten här i världen. Tidigare igår under jobbet började en arbetskamrat diskutera Egypten, frekvenser, äldre lärdomar som alla egentligen är samma sak eller har ett samband. Tror hon ville knyta ihop vissa trådar och hon sa att hon hade en ganska snedvriden syn; att hon såg jordbävningen i haiti som naturens process och jämförde det hela med att det var naturens sätt att rensa ut folk på jorden för vi är för många.

Förklarade att jag höll med men att det skulle hamna om något så enkelt inte kunde vara svaret. Så jag sa att jag skulle försöka fördjupa mig lite i det. Det man skickar ut i kosmos får man tillbaka and Here i am :).

Posted on: 2010/1/21 7:26

See User information
Chavez: US weapon test caused Haiti earthquake

http://www.youtube.com/watch?v=Q9QtZkT8OBQ

Posted on: 2010/1/21 17:24

See User information
Quote:

alarik skrev:
Hurray shilton, du har hjälpt mig att kultivera vidare. Det som är intressant är dominoeffekten här i världen. Tidigare igår under jobbet började en arbetskamrat diskutera Egypten, frekvenser, äldre lärdomar som alla egentligen är samma sak eller har ett samband. Tror hon ville knyta ihop vissa trådar och hon sa att hon hade en ganska snedvriden syn; att hon såg jordbävningen i haiti som naturens process och jämförde det hela med att det var naturens sätt att rensa ut folk på jorden för vi är för många.

Förklarade att jag höll med men att det skulle hamna om något så enkelt inte kunde vara svaret. Så jag sa att jag skulle försöka fördjupa mig lite i det. Det man skickar ut i kosmos får man tillbaka and Here i am :).

Jordbävningen borde kanske ha varit i Sverige, Washington, London....

Vad vet Jag.

Posted on: 2010/1/21 18:28

See User information
Alan Watt om jordbävningen:

Lucky? -- Off Miami, SOUTHCOM's Fleet Was On its Feet:
"SOUTHCOM to the Rescue as Haitians Suffer,
Fleet was Ready, 'fore the Quake, to Go in as a Buffer,
Practicing for Future Hurricane, the Fleet was on Standby
To Sail Saviours to Haiti (Brings Tears into the Eye,)
H.A.A.R.P. was Playing Merrily Right Up into the Quake,
At the End it Ceased Completely, Says Tokyo, Goodness Sake!
Standing Wave's a Powerful Weapon, Goes Almost Undetected,
And Government Pulls Out Experts So Opinion is Deflected,
Mightier than A-Bomb, Causing Quakes, Floods, Famine, Drought,
Best of All, it is Deniable, the People Left in Doubt"

http://cuttingthroughthematrix.net/CT ... On_its_Feet_Jan212010.mp3

Posted on: 2010/1/22 23:03

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper