vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Anonym
Mayacalendern!
#1
Hej jag följer denna sida är det flera med mig som tror att vi är nära att skappa ett universielt medvetande. Enligt mayan så går vi in i den 7dagen ca 1 oktober enligt numerologi så är talet 7 ingen återvändå då vi skall först våra rötter och sedan kunna utväckla nya ideologier med förakring i vardagen.? Jag har läst och titat på presetationer om liv i universum vad jag kan förstå så finns det galaktiska grannar som kommit mycket längre i sin fredliga och teckniska utväckling än vi uppnåt på jorden.
http://www.fredpajorden.se/sida31.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mayacalendern!
#2
vad har min ålder med mayacalendern att göra? men visst 36år
söker andras åsikter kring ämnet bara okej?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mayacalendern!
#3
Gatlopps komentar syns inte men när jag trycker på knapen redigera så dycker hans medelande upp vad är det jag missar ser konstigt utt att jag svarade på en kommentar som inte syns?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#4


See User information
Har du kollat på presentationerna om mayakalendern av Ian Xel Lungold? http://www.youtube.com/watch?v=ugNsuYH987o

Blev väldigt intresserad av mayakalendern i vintras. Och jag tror det har med accelerationen av medvetandets evolution. Tror även precis som du att det finns avancerat liv lite överallt i universum.

Men det här med en acceleration av uppväckandet av det mänskliga medvetandet har jag redan hört om av Eckhart Tolle för 4 år sen typ. Han är en känd andlig lärare. Så jag var väldigt mottaglig för den här mayakalender teorin också.

Posted on: 2010/7/29 0:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#5
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Det finns inget sådant som "medvetandets evolution" - det är BS som bygger upp New Age-världen.
Allt är liv = medvetet, så varför hålla på med New Age?

Posted on: 2010/7/29 1:08
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#6


See User information
Nu är du ändå ute och cyklar igen herr Novax, när man inte vet nåt så är man inte direkt medveten. Lär man sig mer och mer så blir man mer och mer medveten. Mänskligheten har på senare år fått tillgång till webben, aka det kollektiva medvetandet, som i sin tur gör att gemeneman blir mer och mer medveten om ens existens, hälsa, historia, omgivning mm mm, om man vill veta så att säga.

Alla lärdomar är en bit medvetenhet, likaså alla nya upptäkter. Du ratar och hatar allt som kan kopplas till "New age" som du kallar det, vaför det?

Blir man medveten om att man är förslavad på grund att man är lurad till at välja fel, så har man lärt sig något och därmed blivit medveten. För att människan skall kunna bli lite mer fri behöver den först få reda på at denne är manipulerad, och det får den nu, och därmed blir medveten om det.

Så då blir det en medveten revolution hur man än vänder och vrider på det.

Man säger, - nej, jag var inte medveten om det. Människan vaknar nu upp ur en mångtusenårig sömn o säger, aha, vi var alla manipulerade, jag var inte medveten om det.

Alla blir också mer och mer medvetna om att makthavare och annat drägg har utnyttjat vår omedvetenhet, men som nu blir mer och mer uppdagat, igen, vi blir mer och mer medvetna om det.

Det ligger i tiden at människan skall vakna upp, och den gör den. Det i sin tur har inte ett smack med New Age att göra, inte mer än att det kommer en tid nu som vi alla får ta del av, som är lite mer medveten.

Det Du menar på är att vi inte lär oss nåt, och läran kallar Du new age... Lär man sig mer och mer blir man mer och mer medveten. Men, vi vet redan allt, så det som händer är egentligen bara att vi låser upp det som en gång stod öppet!
( Pineal gland )

Må gott Novax

Posted on: 2010/7/29 1:19
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mayacalendern!
#7
Hej tompatomp likt du har jag studerat maya sedan 2003 tycker mig oxå se en kopling med medvetande uttväcklingen skall bli intressant att se vad som händer då jag är övertygad att det liv som finns i universum har kommit längre än våran uttväkling så som jag ser det (är vi i karantän från våra granar i väntan på att bli fredliga och etiska)? peace

gatlopp är före detta nowax eller iwarrier?håller med dig angående det du skrev Iwarrier. datorer är fantastika!
eller har jag misuppfattat detta med nowax-gatlopp peace.


Edited by wox on 2010/7/29 1:46:18
Edited by wox on 2010/7/29 1:46:45
Edited by wox on 2010/7/29 1:47:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#8


See User information
gatlopp, jag förstod att någon, eller mest troligast just du skulle haka upp dig på det där. Men jag orkade inte fördjupa mig i vad jag menar med "medvetandets evolution".

Vad jag menar är själva evolutionen genom form. Varje livsform är begränsad till sin egen perception av verkligheten. Och formen evolverar konstant. Vi människor evolverar just nu enormt snabbt.

Jag håller dock med om att allt är medvetande, och att allt i grunden är ett enda medvetande. Människan är på väg att bli medveten om att hon är ETT med hela universum.

Posted on: 2010/7/29 2:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mayacalendern!
#9
håller med om att vi skapar ett enhetsmedvettande som kommer att ta mänsklighetten till nya höjder. det är för mig newage om man kollar upp newage på wiki så är det vad mänskligheten har sökt sedan 60talets newage era som växer med ny information som i sin tur skappar nya insikter Ha det kramar

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#10


See User information
Wox, ja jag tror många inom new age är väldigt mottagliga för de här teorierna om mayakalendern. Men new age liknar även zen och buddhism, all slags andlig lära går ihop rätt bra med new age.

Folk verkar ha lite olika datum när de gäller mayakalendern dock. Enligt Carl Calleman så slutar Galactic Underworld 3:e november. Och universal underworld börjar 11:e februari och slutar 9:e oktober 2011. Inte 21:a dec 2012 altså.

Posted on: 2010/7/29 3:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#11


See User information
Då är det väl finare att gissa på 21/02/2012. Speglade tal måste vara bäst, eller?

Posted on: 2010/7/29 11:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#12
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

tompatomp skrev:
gatlopp, jag förstod att någon, eller mest troligast just du skulle haka upp dig på det där. Men jag orkade inte fördjupa mig i vad jag menar med "medvetandets evolution".

Vad jag menar är själva evolutionen genom form. Varje livsform är begränsad till sin egen perception av verkligheten. Och formen evolverar konstant. Vi människor evolverar just nu enormt snabbt.

Jag håller dock med om att allt är medvetande, och att allt i grunden är ett enda medvetande. Människan är på väg att bli medveten om att hon är ETT med hela universum.


Går man fel i de första stegen så bli allt sedan helknas - även om det verkare logiskt på ytan - så är livet nu därute.

"Vad jag menar är själva evolutionen..."

Där har du ju ditt eget felsprång, så därför är det meningslöst att argumentera med somliga, då utgångspunkten inte är ok utan 180 grader fel.

Det finns ingen form som "evolverar" - du tror du tänker själv, men upprepar den progammering du utsatts för.

Posted on: 2010/7/29 12:29
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#13
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

wox skrev:
håller med om att vi skapar ett enhetsmedvettande som kommer att ta mänsklighetten till nya höjder. det är för mig newage om man kollar upp newage på wiki så är det vad mänskligheten har sökt sedan 60talets newage era som växer med ny information som i sin tur skappar nya insikter Ha det kramar


Skapar "enhetsmedvetande".

Vi skapar inget sådant... det är devolution som råder.

Vakna.

Posted on: 2010/7/29 12:33
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#14
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Nu är du ändå ute och cyklar igen herr Novax, när man inte vet nåt så är man inte direkt medveten. Lär man sig mer och mer så blir man mer och mer medveten. Mänskligheten har på senare år fått tillgång till webben, aka det kollektiva medvetandet, som i sin tur gör att gemeneman blir mer och mer medveten om ens existens, hälsa, historia, omgivning mm mm, om man vill veta så att säga.

Alla lärdomar är en bit medvetenhet, likaså alla nya upptäkter. Du ratar och hatar allt som kan kopplas till "New age" som du kallar det, vaför det?

Blir man medveten om att man är förslavad på grund att man är lurad till at välja fel, så har man lärt sig något och därmed blivit medveten. För att människan skall kunna bli lite mer fri behöver den först få reda på at denne är manipulerad, och det får den nu, och därmed blir medveten om det.

Så då blir det en medveten revolution hur man än vänder och vrider på det.

Man säger, - nej, jag var inte medveten om det. Människan vaknar nu upp ur en mångtusenårig sömn o säger, aha, vi var alla manipulerade, jag var inte medveten om det.

Alla blir också mer och mer medvetna om att makthavare och annat drägg har utnyttjat vår omedvetenhet, men som nu blir mer och mer uppdagat, igen, vi blir mer och mer medvetna om det.

Det ligger i tiden at människan skall vakna upp, och den gör den. Det i sin tur har inte ett smack med New Age att göra, inte mer än att det kommer en tid nu som vi alla får ta del av, som är lite mer medveten.

Det Du menar på är att vi inte lär oss nåt, och läran kallar Du new age... Lär man sig mer och mer blir man mer och mer medveten. Men, vi vet redan allt, så det som händer är egentligen bara att vi låser upp det som en gång stod öppet!
( Pineal gland )

Må gott Novax


ånej, det är inte så det förhåller sig, bäste fågelskådare

Det är återigen programmering från dåliga krafter närt du skriver:
"Det ligger i tiden at människan skall vakna upp..."

Skärskåda varifrån sådant härstammar... - förstår du inte att det inte har något med anlighet att göra, utan är dess motsats, och kommer från det sjuka/demoniska - det som är emot the law... emot det ovan/högre, Sanningen/Gud, vår/kosmos innersta natur/kriterier.

Det är från samma korg som för ut utvecklingstänk (kommunism, alien... humanism, ateism) - det är det gamla kosmos, karma, det demoniska, det degenererade i det gamla som inte vill dö - det är deras synsätt som är New Age - och som ni intet ont anande New Age-are upprepar. Författare är bara det, och de som håller föredrag är bara det... vad det nu är - och de är repeaters och förstärkare, och vi dränks av det.

Posted on: 2010/7/29 12:39
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#15


See User information
Alltid lika roligt :)

Posted on: 2010/7/29 12:43
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mayacalendern!
#16
Hej gatlopp
du skriver att det är devolution inte evolutionen som utväcklingen går mot.
Okej om man tittar på utväcklingen som joren har gjort i miljontals år så fattar jag inte hur du kan få det till devolution har du någon forskare som stödjer din teori?

Sedan att du tror du tänker själv, men upprepar den progammering du utsatts för.
Visst utsätts vi för programerig men det finns bättre om sämre program men jag kan oxå tänka själv nya tankar som sedan kan bli nya program beroende på vad jag väljer att göra med tankarna som är en del av evolution?
Ha det

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#17


See User information
Tjena.. har inte kollar igenom tråden ordentligt men läste senaste inlägget av wox..

har för mig att Michael Cremo snackar om devolution.. så googlade lite och hittade detta.. kanske är intressant att läsa..

http://alazerius.wordpress.com/2010/0 ... rvju-med-michael-a-cremo/

Posted on: 2010/7/29 23:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mayacalendern!
#18
Hej Zin.
kollade på din länk jag kontrar med denna länk!
http://www.consciousmedianetwork.com/

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#19


See User information
Jag förstår inte vad du menade med din "kontring"?

Jag påstår inte att jag står eller tror stenhårt på något, jag ville bara visa dig vad "devolution" enligt Michael Cremo handlar om.

Sen får alla tro på det som de känner för.

Jag tror tex att människans "totala medvetande" håller på att utvecklas, att vi gemensamt förändras. Jag tror att allt i naturen går i cykler. Precis som årstider och planeters rotationer osv. Sen om man vill kalla det evolution eller nått annat spelar mindre roll.

Men åter till äment om Mayakalendern. Jag tittade på en film med Drunvalo Melchizedek som jag hittade på nätet nånstans, där han snackade om detta ämne. Han påstod då att det inte alls är 2012 som är det datumet som är "end of time" utan att det är en period om 7år(osäker) som redan har börjat. Det sträcker sig fram till 2015 och under denna period så ska det hända något stort. Han påstod att det skulle bli mörkt under 2-3 dygn och att polerna skulle skifta. Jordens skorpa kommer att förflyttas vilket gör att allt flyttar sig. Länder osv kommer hamna på andra platser sett till poler och ekvatorn.

Men vet inte om riktigt vad jag ska tro om detta. Men det var iaf intressant att titta på tyckte jag.

Googla på hans namn och maya så hittas det säkert, för den som vill se. :D

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=n_tuogW1wGw

hittade länken med det programmet..

Posted on: 2010/7/29 23:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mayacalendern!
#20
menade inget illa med kontring är litte idrots tärmer bara ursäkta.
visst det finns mycket olika info att studera här är en annan kille David Wilcock som jag tycker om han knyter i hop pyramiderna mm i sinna föredrag. skall kolla på din länk nu kom på att jag sett denna man redan.
http://www.youtube.com/watch?v=cEyqT2_ricA

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#21
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

wox skrev:
menade inget illa med kontring är litte idrots tärmer bara ursäkta.
visst det finns mycket olika info att studera här är en annan kille David Wilcock som jag tycker om han knyter i hop pyramiderna mm i sinna föredrag. skall kolla på din länk nu kom på att jag sett denna man redan.
http://www.youtube.com/watch?v=cEyqT2_ricA


Så nu blev det Wilcock också... du går på som Seilon... - det du sysslar med är Enbart New Age och har inget medverkligheten att göra...

Förstår att vad Cremo så riktigt säger är backlash för zeitgeistister och andra komaister. För många är vägen till ruta ett tydligen oöverstiglig, då de är fullproppade med "andras" dåliga saker, som besättelse, som tagit kommandot i sinne och kropp.

Zynd.


Posted on: 2010/7/30 0:21
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mayacalendern!
#22
må väll

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#23


See User information
gatlopp, definiera verkligheten om du nu säger att new age inte har någonting med verkligheten att göra.
För tro mig, din perception av verkligheten är ingenting annat än en illusion den med.

Posted on: 2010/7/30 1:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mayacalendern!
#24
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

wox skrev:
må väll


Tack detsamma.

Kul att Void gav länk till vad Cremo säger kring Devolution, han kunde skrivit att "har för mig novax brukar..." - men nejdå...

Jag har postat om det drygt 350 gånger.

Det är basic.

Cremo om Devolution:
http://www.youtube.com/results?search ... el+cremo+devolution&aq=0m


Om vad han sa på Coast to Coast, mm:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=25485#forumpost25485

Här är programmet, tre filer:
Ancient Human Origins_C2C_Aug 03 2006

http://www.esnips.com/doc/e50e5d6d-c0 ... igins_C2C_Aug-03-2006_Hr2

http://www.esnips.com/doc/eb2aa9d4-14 ... igins_C2C_Aug-03-2006_Hr3

http://www.esnips.com/doc/e4b95480-45 ... igins_C2C_Aug-03-2006_Hr4


Cremos synsätt (om boken )

WHERE DID WE COME FROM? Drawing upon a wealth of research into archeology, genetics, reincarnation memories, out-of-body experiences, parapsychology, cross cultural cosmology, and the search for extraterrestrial intelligence, Cremo provides a refreshing perspective on human origins according to the ancient philosophy of India. In their controversial bestseller Forbidden Archeology, Michael A. Cremo and Richard L. Thompson documented evidence showing that humans have existed on earth for hundreds of millions of years.

Such anomalous evidence, contradicting Darwinian evolution, catalyzed a global inquiry: If we did not evolve from apes then where did we come from? Human Devolution is Michael A. Cremo's definitive answer to that question: We did not evolve up from matter; instead we devolved, or came down, from the real of pure consciousness, spirit. Basing his response on modern science and the world's great wisdom traditions, including the Vedic philosophy of ancient India, Cremo proposes that before we ask the question, Where did human beings come from? we should first contemplate, What is a human being? For much of the twentieth century, most scientists assumed that a human being is simply a combination of ordinary physical elements. In Human Devolution, Cremo says it is more reasonable to assume that a human being is a combination of three distinct substances: mind, matter, and consciousness (or spirit).

He shows how solid scientific evidence for a subtle mind element and a conscious self that can exist apart from the body have been systematically eliminated from mainstream science by a process of knowledge filtration. Asserting that humans are a combination of matter, mind, and consciousness, Cremo pilots a cosmic tour through incredible enigmas of time and space, ranging from Precambrian microfossils to black holes to superhuman beings, thus revealing the cosmos itself to be divided into corresponding regions dominated by ordinary matter, the subtle mind element, and pure consciousness.

Human Devolution illustrates how the self originally exists on the level of pure consciousness, in harmony with the personal source of all conscious beings. When a conscious self relinquishes its connection with the source of all conscious beings, it becomes covered by the lower energies of mind and matter. Cremo calls this devolution. But devolution can be reversed, and consciousness can be restored to its original pure state by a process of spiritual evolution. The Controversy Continues: The highly anticipated sequel to the controversial best-seller Forbidden Archeology has arrived. Darwin Debunked by best-selling author of Forbidden Archeology (200,000 copies sold) Thoroughly researched work (includes an extensive 36 page bibliography and 28 page index). For the first time the ancient Vedic or Hindu version of the origins of man are presented.

________

Jonathan Gray om Devolution:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=28065#forumpost28065


Här vad kan säger, mer + Cremo:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=107257#forumpost107257
Flera inlägg.

-----------------

Ett annat nyhetsbrev från Gray:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=16998&forum=85

---------------

Angående Void och Drunvalo:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=29028#forumpost29028



/Kronblom/Novax/sheepdog/finger/shermjyl/hvergang... etccccc

Posted on: 2010/7/30 1:31
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
41 user(s) are online (41 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 41

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS