vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Jorden kosmos centrum...
#1
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Inget nytt för vakna att det är så... tyngst i centrum, så här är de tyngsta förbrytarna...

THE BATTLE FOR A COSMIC CENTER
http://www.icr.org/i/pdf/imp/imp-350.pdf

The center of the universe:
http://www.youtube.com/watch?v=oS0cnoePJOw


Edit:

En lite utförligare text av Humprey:

http://www.scribd.com/doc/24907596/Ou ... Dr-Russell-Humphreys-Ph-D

Posted on: 2010/8/9 1:20
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#2


See User information
Om denna planet är centrum av Universum behöver vi jobba mycket hårdare för att få slut på allt skit och alla orättvisor.

Det där har jag för övrigt fått sagt till mig genom etern, i allra högsta grad, new age anda :)

Posted on: 2010/8/9 2:00

Edited by iwarrior on 2010/8/9 2:20:31
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#3
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Om denna planet är centrum av Universum behöver vi jobba mycket hårdare för att få slut på allt skit och alla orättvisor.

Det där har jag för övrigt fått sagt till mig genom etern, i allra högsta grad, new age anda :)


Men det du säger, "skit" osv, det är inom oss - det därute är en återspegling av det, det yttre är en scen ju... som är till för att visa det...

Är det inte en själv man ska jobba hårdare med då?

Varför tänka som New Agare eller andra alienaktivister, man Måste vända på det.

Är det inte som man sår får man skörda?

Vem vill vara bakvänd och "jobba" för att andra inte ska ha sin skörd - det den behöver - de som vill vara sådana räcker upp en tass.


Posted on: 2010/8/9 11:24
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#4


See User information
Nu snurrade du till det ordentligt. Uppfattar Du mig som att jag tror att det händer saker där ute, som ingen valt att göra? :) ...

Vadå new agare, vad var det jag skrev som har med new age att göra? Ibland snackar du bara för snackandets skull.

Kom precis på en sak som jag berättat för Dig förut, det man ältar själv till andra är oftast det man behöver applicera själv.

Vänd på det själv gubbe lille...

Posted on: 2010/8/9 12:30
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#5
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Nu snurrade du till det ordentligt. Uppfattar Du mig som att jag tror att det händer saker där ute, som ingen valt att göra? :) ...

Vadå new agare, vad var det jag skrev som har med new age att göra? Ibland snackar du bara för snackandets skull.

Kom precis på en sak som jag berättat för Dig förut, det man ältar själv till andra är oftast det man behöver applicera själv.

Vänd på det själv gubbe lille...


Men man ser ju vad du skrivit: " för att få slut på allt skit och alla orättvisor..." --- "...har jag för övrigt fått sagt till mig genom etern,..."

Precis New Age.

Du visar att du tror på "orättvisor" - att det ska bekämpas i det yttre, då.

New Agare har lurats - det går liksom ut på att de ska vara 180 grader fel - hålla på med det yttre för att inte ta itu med det enda som man har med att göra och är här för.

Så de håller på med sitt medvetandehöjning/2012 och lyssnar på alla röster i huvet från smutsen som sopas bort därute... - de tror att det var tomt från början och nu kommer en magisk hand och höjer folks medvetanden... - när vanlig basic andlig förståelse/sanning är att vi från början hade allt, men sedan avviker från vår/kosmos sanna natur, eller dess egenskap - och "faller nedåt" - det är devolution... - så vi fick denna plats, samsara, även inom new age-lärorna har man sskymtat att de sagt att detta är en skapad plats, ett "fängelse" - jag brukar ju säga att det är de... eller en karantän, och vi vet vad Insider skrev.

Så i centrum är det smutsigast, eller tyngst. Talar man om "orättvisor" då, istället för att bättra sig själv, och "höja sig hem/uppåt"? Det är det man ska göra,, det är det andlighet går ut på, religionernas enda ursprungliga syfte - det är kultivering.

Posted on: 2010/8/9 12:57
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#6


See User information
Som sagt, lika roligt varje gång... Du har hakat upp dig på New Age, nåt enormt.

Städar Du hemmet inifrån kroppen? jag tar tag i dammsugaren utanför min kropp, det går inte på nåt annat vis.

new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det.

Vakna vakna vakna vakna vakna....

http://www.youtube.com/watch?v=PWhxCB0ndJE

http://www.youtube.com/watch?v=z2BgjH ... T-exp_stronger_r2-2r-7-HM :)

Posted on: 2010/8/9 18:10
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#7
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Som sagt, lika roligt varje gång... Du har hakat upp dig på New Age, nåt enormt.

Städar Du hemmet inifrån kroppen? jag tar tag i dammsugaren utanför min kropp, det går inte på nåt annat vis.

new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det, new age, inifrån, vända på det.

Vakna vakna vakna vakna vakna....

http://www.youtube.com/watch?v=PWhxCB0ndJE

http://www.youtube.com/watch?v=z2BgjH ... T-exp_stronger_r2-2r-7-HM :)


oj, kom det smuts via etern?

Man städar sig och sitt, och hemmet är det också. Jag brukar städa ute med... plockar glasskärvor etc...

Du förstår inte och orden är lost...

Om detta är centrum dit smutsen faller ned... så ser vi nu vilka som är aktivistnewgare - de som inte direkt skriver att nu får vi minsann städa oss själva - utan direkt fås att peka på "det dumma därute/andra" - "skiten och smutsen" därute som "drabbar" de vakna så orättvist...

Posted on: 2010/8/9 19:52
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#8


See User information
Har du tänkt på en sak, när man städat inne, så är det väl sedan dags att applicera det ute, eller räcker det med att gå runt o flina? Vattnet blir ju inte renare i bäcken bara för att man har förstått vissa saker, man måste fysiskt göra nåt också. Har jobbat ihop med några stycken som bara går o skäller på andra, - gör nåt...

Smith i Matrix gick runt och kopierade sig själv, känner samma sak när jag snackar med Dig, du är inte nöjd förrän man säger ja ja ja ja du vet och jag håller med. Eller accepterar Du andra som har en annan uppfattning om denna värld?

Jag har inga problem med att acceptera din uppfattning, det jag har svårare för är att du skäller på andra för at dom inte tycker och uppfattar världen som Dig.

Om man har ansvar för alla sina handlingar så har ju du också ansvar för dina, som ex att hoppa på andra och säga att dom har fel och att dom skall vakna, säga till dom, - fatta nåt, nästan använder New Age som ett slagord.

New age har drygt 7 milj förklaringar, en unik i varje människa, samma sak gäller uppfattningen om världen.

jag har inga problem att diskutera fakta och uppfattning, men jag har lärt mig att alla äger sin egen och att man inte får slänga sig in i deras kockpit och ändra om deras knappar, eller klaga på hur dom ställt in dom.

Det finns en lära som lär ut att alla måste finna vägen själv, och i den så är läraren osmidig om han försöker tvinga på sin kunskap på andra...

Lärare finner sina elever, elever accepterar sen läraren. Låter dumt att tvinga andra att bli sina elever, eller hur?


Posted on: 2010/8/9 20:13
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#9
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Har du tänkt på en sak, när man städat inne, så är det väl sedan dags att applicera det ute, eller räcker det med att gå runt o flina? Vattnet blir ju inte renare i bäcken bara för att man har förstått vissa saker, man måste fysiskt göra nåt också. Har jobbat ihop med några stycken som bara går o skäller på andra, - gör nåt...

Smith i Matrix gick runt och kopierade sig själv, känner samma sak när jag snackar med Dig, du är inte nöjd förrän man säger ja ja ja ja du vet och jag håller med. Eller accepterar Du andra som har en annan uppfattning om denna värld?

Jag har inga problem med att acceptera din uppfattning, det jag har svårare för är att du skäller på andra för at dom inte tycker och uppfattar världen som Dig.

Om man har ansvar för alla sina handlingar så har ju du också ansvar för dina, som ex att hoppa på andra och säga att dom har fel och att dom skall vakna, säga till dom, - fatta nåt, nästan använder New Age som ett slagord.

New age har drygt 7 milj förklaringar, en unik i varje människa, samma sak gäller uppfattningen om världen.

jag har inga problem att diskutera fakta och uppfattning, men jag har lärt mig att alla äger sin egen och att man inte får slänga sig in i deras kockpit och ändra om deras knappar, eller klaga på hur dom ställt in dom.

Det finns en lära som lär ut att alla måste finna vägen själv, och i den så är läraren osmidig om han försöker tvinga på sin kunskap på andra...

Lärare finner sina elever, elever accepterar sen läraren. Låter dumt att tvinga andra att bli sina elever, eller hur?




accepterar och acceptera... - nej jag accepterar bara sanningen...

Det spelar ingen roll vilken siffra du knyter till New Age, och talar om "unik" - visar inte det i sig att du tänker new agigt?

"... har lärt mig att alla äger sin egen..." - antar att du menar new age-lögn eller då.

Om du inte tror att det räcker med att gå runt och flina så kan du ju dra fram systemkameran och ta några kort på miljön.


Nu säger jag för trehundrade gången, det spelar ingen roll i sslutänden vad man hittar på med att pula runt med därute, skydda miljön och annat bryderi - det därute kommer bara att följa på (återge) hur vi har eller inte har förändrat/höjt oss själva, återvänt till vår sanna natur, inre miljö.


Jag reeeepostar en artikel, inte för jag tror att tex du någon gång skulle förstå basic things... bättre att slå vakt om sin programmering (den försvarar sig med argument, och är inte dden riktiga personen, utan smutsen som talar igenom folk, så är new age).

A New Way to Protect the Environment:Improve the Moral Standard
http://www.pureinsight.org/node/984


Reeeeepost:

A Chinese proverb says, "Water is a mirror of the heart." From Dr. Emoto's experiments, we now have a clear understanding that pure water is a product of a pure mind. A mind that resists kind thoughts has no power to improve water. It follows that group activities of sending benevolent thoughts can improve the environment on a small scale -- temporarily. The overall environment can be improved only when everyone embraces benevolence and enhances moral values. Now we have seen how a benevolent thought is capable of purifying water. The next subject in our discussion will be how to purify a mind.

http://www.pureinsight.org/node/1405

Posted on: 2010/8/9 23:04
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#10


See User information
Du har väldigt svårt med att respektera andra och deras uppfattning, har Du tänkt på det? Du tycker uppenbarligen att andras uppfattning är Din egendom som Du kan styra eller skälla på.

Sen förstår jag inte hur Du tänker, när man ändrar uppfattning så aplicerar man annorlunda... men enligt Dig så får man inte bry sig om att aplicera annorlunda, för det är new age, eller?

Tänker inte svara på fler inlägg som Du skriver, smattra på Du, gör inget, Du tycker om att hålla låda o skälla så kör hårt.

Posted on: 2010/8/9 23:27
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#11
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Du har väldigt svårt med att respektera andra och deras uppfattning, har Du tänkt på det? Du tycker uppenbarligen att andras uppfattning är Din egendom som Du kan styra eller skälla på.

Sen förstår jag inte hur Du tänker, när man ändrar uppfattning så aplicerar man annorlunda... men enligt Dig så får man inte bry sig om att aplicera annorlunda, för det är new age, eller?

Tänker inte svara på fler inlägg som Du skriver, smattra på Du, gör inget, Du tycker om att hålla låda o skälla så kör hårt.


Bra, hoppas du ger upp.

Posted on: 2010/8/9 23:34
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#12
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information

Posted on: 2010/8/10 0:16
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#13
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Eat it or beat it:

Stephen Hawking says about these principles that "...all this evidence that the universe looks the same whichever direction we look in might seem to suggest there is something special about our place in the universe. In particular, it might seem that if we observe all other galaxies to be moving away from us, then we must be at the center of the universe." [10]
Earth at the Center of the Universe?
Geocentric and Heliocentric models analysis
http://knol.google.com/k/earth-at-the-center-of-the-universe#

Posted on: 2010/8/10 0:31
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#14
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Is Earth AGAIN The Center of The Universe?

... Dark energy is an illusion if their equations are right, and the universe, at least 27.2 billion light years across, is spreading at an increasing rate into an even bigger vacuum empty of any matter, propelled by the energy of the Big Bang.

The only problem is that for the equations to work, we must be "literally at the center of the universe, which is, to say the least, unusual," says physicist Lawrence Krauss of Arizona State University in Tempe. "I think this is plausible mathematics, but it doesn't seem physically relevant."

It is the part that says "we must be "literally at the center of the universe," for this solution to work, that caught my attention.

Three hundred years ago, two scientists named Galileo and Copernicus, were chastised and punished by the church for saying that the earth and sun were not the center of the universe. Since then the church has revised its "interpretation of the Bible" to allow for the scientifically proven "facts" that our earth and solar system are merely a small speck in an unimaginably large universe that is about 27 billions light years in width. The idea of being at the center of something so large was just too outrageous.

Now we have two distinguished mathematicians and scientists saying that the only way we can explain Dark Energy is for the earth to be the center of the universe AGAIN...

http://www.christianpost.com/blogs/cr ... enter-of-the-universe-03/

Posted on: 2010/8/10 0:42
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#15
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Så har vi ju den förträffliga...:
http://www.fixedearth.com/


Posted on: 2010/8/10 0:46
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#16


See User information
Jag säger som Dalai Lama.
Centrum för universum för dig är just dig själv. Och samma gäller för vem som helst i hela universum :)

Posted on: 2010/8/10 1:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#17


See User information
Tummen up för den!

Posted on: 2010/8/10 1:21
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#18


See User information
Quote:

gatlopp skrev:
Så har vi ju den förträffliga...:
http://www.fixedearth.com/



Länken gav mig en parkerad adress med enbart reklam på...

Posted on: 2010/8/10 7:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#19
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

pingubenji skrev:
Quote:

gatlopp skrev:
Så har vi ju den förträffliga...:
http://www.fixedearth.com/



Länken gav mig en parkerad adress med enbart reklam på...


För mig kommer den upp.

Posted on: 2010/8/10 10:03
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#20


See User information
VARNING 1 @ Gatlopp! Detta är din egen tråd, men om du inte finner ett sätt att kommunicera med andra användare utan att framställa dig som överlägsen, så raderar jag tråden alt. bannar dig. Ge mig ett skäl att inte göra det redan nu?
Har dig gärna kvar här, men då måste du byta monolog mot dialog.

EDIT:
Onödiga poster med bråk och trams raderade.
Varningen kvarstår.

Posted on: 2010/8/10 15:50

Edited by metaphor on 2010/8/10 17:35:07

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jorden kosmos centrum...
#21


See User information
För at återgå till tråden.

Nog hade filmen en väldans religiös vinkling, men det står för min åsikt. Tyckte fler saker i filmen presenterades som bevis, men inte riktigt förklarade varför det var så.

Om man tar en annan aspekt. Om jag skulle stå på en båt mitt i ett hav, nog tusan skulle det se ut som jag stog i centrum av någonting? Tycker det var fantastiskt hur dom sa "what we can see of the known univers" förklarar nog mer än dom ville säga.

Rymden är inte TOM, det har vetenskapen sedan länge bevisat. Med det i åtanken, varför skulle då allt ljus kunna nå fram hit, för oss att se? Nog har vi grym utrustning, men kanske kunde det vara en begränsning i sig?

Och för en bild med 1 miljon sekunders tagning... vad händer vid 10 mijoner... skulle det komma fram något som skulle vara längre ifrån?

Posted on: 2010/8/10 17:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
36 user(s) are online (36 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 36

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS