vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 10 »


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana
#97


See User information
Så kallad bhangi är känd i Afrika sedan urminnes tid och är den första planta man har bevis för att ha odlats medvetet. Det finns en del mycket enkelt levande små stammar som fortfarande inte odlar annat. De lever fantastiskt primitivt, deras enda ägodel är en båge med pilar och en filt att sova i och så odlar de hampa här och där på ställen de ständigt återbesöker under sina jakter.

De är fantastiskt duktiga på att göra upp eld varsomhelst och under vilka förhållanden som helst och röker lite hampa ungefär var tjugonde minut hela sin vakna tid.

Mest röker de på kvällen runt elden och mest av dem alla den s.k sagoberättaren. Han berättar hela världens historia och vad som finns på alla stjärnorna och hur allting hänger ihop.


Posted on: 2010/11/9 18:28
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana
#98


See User information
mmm Fökningen är inte bra men för en tobaksrökare kan den rensa ur lungorna något.

Dock att föredra denna kur.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=121034#forumpost121034

Bahngdricka kan man köpa i pakistan.

Lite närmare den gammla läran ; )


Posted on: 2010/11/9 18:39
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana
#99
Inte konstigt kanske att aliennewagare vurmar för molekyler och droger. I ens töcken av besatthet så kan man skriva att det är för att "hjälpa mänskligheten", är för "utveckling", osv. Så är det djävulskas maskintankar.
Patetiskt.

Citat:
"Skulle hellre ha en hippie som dagislärare till mina barn än en.."

Så du vill ha något från det äckligaste i den djävulska agendan?

Kanske denna person är passande:

Hippieledare inför rätta för styckmord

Ira Einhorn med sin svenska hustru Annika Flodin.
Foto: AP Oklart om Iran Einhorns svenska fru ska vittna
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article95278.ab


The case studies of John Nash, the schizoidal creator of Game Theory, and Ira Einhorn, the New Age psychopath who murdered his girlfriend, are the window through which Knight-Jadczyk unravels the intricate web of deception, aims, and counter-aims of the Powers That Be.

---

Resized Image


Einhorn Flying Solo In Court This Week
http://www.cbsnews.com/stories/2002/0 ... national/main523732.shtml

---------

Resized Image

Ira Einhorn (left) and Abbie Hoffman


Resized Image

Einhorn hosts Earth Day, April 1970

Låååång artikel: http://www.trutv.com/library/crime/no ... mous/einhorn/index_1.html
-------

http://en.wikipedia.org/wiki/Ira_Einhorn

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Så väldigt normala ni är (NOT).

Finns ju ingen förståelse ,så vad kan jag begära.

Tydligen inget.

Tacka vet jag kunskapen från öst.

Crazy white people alltså var r förståelsen för sakers natur och elementen.

Helt väck.

Dra alla över en kam det är ju så moget.

Som jag sa innan.


http://www.youtube.com/watch?v=Fv5n4K2EwYY&has_verified=1

Bara en handfull av er som har öppet sinne och hjärtat på rätt plats.
Kastar sten på andra som att ni själva vore bättre.

Man ska ta sig i akt och lära er alkemi för det finns ingen kontrol för tankar och känslor.

Förståelsen är helt borta, den 8 faldiga vägen finns det ingen kontrol över annars hade man ju fattat lite om elden.

Visar vart anden är.


Ps. kolla vad som växer utanför Dojon i ipman filmen del 1 i en kruka när dom går utanför träningslokalen efter att dom 2 st vännerna har fightats.

Jo pakistanierna har lite bättre kolla på detdär Asgeir antar det är gammla anor.

Hjälpte ju mexikanarna klara av en hård arbetsdag under värmen.

Men men Eld har ju många effekter.


Posted on: 2010/11/9 18:43
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Vill du knarka Shen, så knarka. Men jag måste få säga vad jag känner och tycker utan att degraderas för det. Det är inte ett ödmjukt beteende som du så gärna förespråkar, utan tvärtom.

Jag står fast vid vad jag tycker och du bör respektera det såsom jag respekterar vad du tycker.

Posted on: 2010/11/9 18:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Ja fortsätt anta bara .

Knarka kan du göra själv.

Just vad du gör, du knarkar dina känslor med ett perspektiv som bygger på din kunskap som baserar sig på vad du matas med.

Ni är känslo och tankeknarkare.

Farligaste typen är den som dömmer sin nästa.

Du får tycka va du vill dina reaktioner visar ju din anpassning.

Ödmjukt beteende lol för att vara ödmjuk måste man kunna känna sin anpassning och sina känslor och tankar.

Jag låter iallfall inte min kunskap och ett falskt perspektiv drabba sjuka, det är ju inte speciellt ödmjukt.

Så jag säger ochså vad jag vill men jag baserar det på förståelse för saker istället.

Något som ni inte fattat ännu tydligen.

Men man kan ju inte förvänta sig folk förstå saker utombords genom att känna sig själva inombords.

Men det visar ju på vart kunskapen sitter och hur förståelsen är byggd.

Det är ganska meningslöst ochså det är som att be någon förklara varifrån känslan kommer som leder till tanke när man inte ens uppfattar den eller som att förklara med ord hur värme känns.

Med andra ord meningslöst som inte kan leda till något annat än ordbajserier vilket det ochså gör kontinuerligt.
Den innrevärldens läror skulle göra er tokiga för ni kan inte tömma er.

Hjärnan är ett finurligt redskap som inte gillar förlora energi genom att förkasta det invanda och inlärda.

Alla ni har så rätt, ni sitter verkligen på sanningen (tror ni).

Det sorgliga är att ni tillåter den drabba andra.

Därför man ska vara försiktig med vem man lär vad.

Posted on: 2010/11/9 19:11
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Shen, ge ett enda exempel, en passage ur en enda sutra där Buddha Shakyamuni pratar om cannabis...

Det finns inget sådant, hela hans kultiveringssystem var emot att utveckla fasthållanden och begär som cannabisbruk är.
Han kultiveringssystem ville inte ens ha kroppen, den skulle bara renas och förvandlas till ljus, du menar att de höll på och fylla den med skit?

Alkemi, det där kan du elaborera lite om du vill.
Idag påstår frimurare, rosenkorsare, satanister, m.fl. att de håller på med alkemi när de dricker piss och blod och gör andra sjukligheter.

Om du menar inre alkemi, då är det bara i det inre, endast då kan alkemi vara något upprätt i mina ögon och då håller de verkligen inte på med att stoppa i sig några växter eller något sånt, det är bara eventuella rörelseövningar och karaktärskultivering som gäller då.

Posted on: 2010/11/9 20:09
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Gillar du inte ordet "knarka" Shen? Jag är så ledsen. Att knarka är att droga sig, vare sig du vill det eller inte. Röker du på, vilket jag är så gott som säker på att du gör så är ju detta knark. Det är dessutom klassat som knark också tills ni knarkliberaler får som ni vill.

Jag dömer dig inte, men jag anser det är knarka du gör trots att du försöker dölja det.

Äter man bananer äter man och drogar man sig med cannabis knarkar man. Vad vill du annars vi ska kalla det? Det är ju narkotikaklassat dessutom och knark är narkotika. Man kan knarka receptbelagda piller också, även om man får dessa utskrivna till sig.

Du gnäller för att man kallar det för vad det är, så jag tycker du ska rannsaka dig själv hur du inte vill höra på vad det egentligen är samtidigt som du försvarar det. Det är dina egna fördomar som du gör synliga här.

Posted on: 2010/11/9 20:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Jag brukar säga att det är skillnad på pundare och pundare, men man har pundat lika mycket för det :).

Försöker fint förklara graden på hur smutsigt pundet kan vara;

Alkohol är smutsigare än cannabis. Men Cannabis är fortfarande smutsigt då det är knark (precis som alkohol), ett fasthållande och ett begär.

Varför? För jag har ännu inte släppt det helt och hållet, även om det är sällan jag röker en spliff. Självinsikt Shen? Det har iallafall jag, jag gillar det men det det förnekar inte att cannabis är en drog :).

Posted on: 2010/11/9 22:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana
Anahata krev:

"Forskare samt naturvetenskapen tallar sitt tydliga språk ni som sprider propaganda mot dessa forskare SPOTTAR på dessa begåvade DR människor!! om alla var friska skulle inte medicin behövas men så är INTE fallet vill ni hellre ha onaturliga kemikalie i kroppen...!!"

Det var också en tidigare postning från Anahata i tråden (togs bort), där skrev personen något om att "trampa på" - senare blev det "spottar på".

Dessa dina postningar är de inte enbart utifrån pk-tänk?

"Om alla vore friska..." - detta resonemang är i sig kanske inte så friskt.

Du inser inte vad sjukdomar är, och tänker därför som vanligt folk 180 grader fel, alien... - vilja ha något "... i kroppen..."

Men du postar ju ständigt från trashbin saker, ord, videos, videos, videos... - som just är vad folk får i sina kroppar/sinnen, det är allvarligt att fylla sig med sådant, det är smutsigt, och det hör till det värsta. Aliens utförsel, omskrivet till fina ord såsom transformation, love, alla är en, spännande framtid, nästa steg i evolutionen - bara lögner.


Är du medveten om att Alla här är sjuka - att denna plats/tidsrum är en karantän för de sjukaste?

Nej det kan du inte vara.

Det finns "bra" människor överallt, det har inget direkt samband med yrke.

Här är en bra person, han var läkare, inom vanlig sjuk mellanslag vård.

The world’s greatest brains and scientists all agree THERE IS NO SUCH THING AS A VIRUS . . . merely a mythical word to confuse the public. Read Dr. A. J. Shadman’s (M.D.) new book, "Who Is Your Doctor And Why.

Dr A J Shadman, medical doctor, and perhaps the greatest, published the fact that there is no such thing as a "virus". Dr. Shadman documents this in his new book "Who Is Your Doctor And Why?

It has just been documented in the book "Who Is Your Doctor And Why?’ by Dr. Shadman, M. D. of Boston, that germs do not cause disease nor does virus because there is no such thing.




http://www.amazon.com/Who-your-doctor-Alonzo-Shadman/dp/B0007ELS32

Vill man bli frisk så vet jag inte vad man ska med den stora evil religionen Science till, för den syftar till att få det dåliga värre.

Att new ageare försvarar zztrunt är inte konzztigt, det/new age, precis som Science, härrör från det gamla sjuka, i kosmos.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Christian Dickheads vs Marijuana



Propaganda

"REEFER MADNESS"

Shen FYR EN FED;)


Att eliten blandar sig i detta är ett hot mot dem.För så var alla segel,rep,flaggor,kläder osv...man kan köra bil på hampa olja"eko"man kan bygga bilar,äta det om det skulle bli "kris"hampa frö är inte KNARK... men alla kan odla bara för att få frö att äta t ex.

När jag kom i kontakt med Soros på tidigt nittiotalet(1993)så skulle han köpa vatten från Svearike...han sa vatten kommer att bli en krisvara nu ser jag mönstert...

Man kan undra vem som är fjuttad i denna tråd???

Posted on: 2010/11/10 1:03

Edited by sale on 2010/11/10 1:31:37
Edited by sale on 2010/11/10 1:33:06
Edited by sale on 2010/11/10 1:38:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Resized Image





"There are 100,000 total marijuana smokers in the US, and most are Negroes, Hispanics, Filipinos and entertainers. Their Satanic music, jazz and swing, result from marijuana usage. This marijuana causes white women to seek sexual relations with Negroes, entertainers and any others." - Harry Jacob Anslinger, Federal Bur...eau of Narcotics (FBN), US Representative to the United Nations Narcotics Commission.

"Colored students at the Univ. of Minn. partying with (white) female students, smoking [marijuana] and getting their sympathy with stories of racial persecution. Result: pregnancy" - Harry Jacob Anslinger



Posted on: 2010/11/10 2:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Eld är ju eld, vad tänder du ljus med.

Xtas , märks att du bara studerat den yttre världens läror.
Knarka?.
Blir ni snurriga om ni röker?
Så som ni blir dåsiga när ni mediterar.
Som jag sa innan det finns ingen kontrol över tankar och känslor.
Finns ingen kapacitet eran kropp är starkare än sinnet.
Sinnesvaga människor blir lätt påverkade.

Posted on: 2010/11/10 9:20
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Det är märkligt att konstatera att pengar tydligen spelar en stor roll i något som borde vara en moralisk fråga.

"Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana"!

Jag har i min enfald alltid ansett att demokrati består i att man röstar på dom som man tycker säger det rätta. (Jag är faktiskt enfaldig!). Omvänt betyder detta att jag måste vara emot allt som genomförs för att folk sagt: "Jamen för fan, upp med plånboken då så säljer jag min röst!"

JAG föredrar att tänka över saker och ting. Så enfaldig jag än är.

Posted on: 2010/11/10 9:22
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Jag tycker mest synd om dom sjuka som måste lida pga synsättet okunskapen hos dom blinda föder.

Men men vad kan man begära från folk igentligen?
Finns det inte förståelse för sakers natur så kan man ju inte begära att det ska finnas någon förståelse överhuvudtaget.

Finns bara högmod och viljan att tävla och framstå som bättre.

Ingen ide och förklara något heller, eftersom det inte finns förståelse så blir det bara onödigt.

När människan inte ens förstår varför deras känslor uppstår som leder till tankar hur ska man kunna förvänta sig få något vettigt svar från dem?

Människan är en primitiv varelse med noll kontrol.
Kontrolen förblir en illusion.

Posted on: 2010/11/10 9:33
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:

Finns ingen kapacitet eran kropp är starkare än sinnet.
Sinnesvaga människor blir lätt påverkade.

Quote:

Finns bara högmod och viljan att tävla och framstå som bättre.


Ena stunden är andra "sinnessvaga," nästa sekund vill de framstå som "bättre" (ex genom att kalla andra sinnessvaga?).

Quote:

märks att du bara studerat den yttre världens läror.
Knarka?.
Blir ni snurriga om ni röker?
Så som ni blir dåsiga när ni mediterar...
...Som jag sa innan det finns ingen kontrol över tankar och känslor.
Människan är en primitiv varelse med noll kontrol.
Kontrolen förblir en illusion.


Det är så du förklarar dig själv och tror det är giltigt för alla, vilket kallas en "fördom" med vanlig PK-slang som är vad de flesta enbart förstår här på forumet.
Blir du dåsig när de mediterar? Gissa varför?
Du mediterar inte egentligen, du knarkar och släpper in dåliga saker som sätter dig i trans, vilket inte alls är meditation utan "channeling/tongling."
Vad vet du om yttre och inre shen?
Du tror att käka molekyler "upplyser" och hjälper dig i meditation eller hur?
Hur ytligt är inte det?

Quote:

Jag tycker mest synd om dom sjuka som måste lida pga synsättet okunskapen hos dom blinda föder.


Resized Image


Kanske han ser frisk ut om man använder gummilinjal...

Quote:

Men men vad kan man begära från folk igentligen?
Finns det inte förståelse för sakers natur så kan man ju inte begära att det ska finnas någon förståelse överhuvudtaget...
...Ingen ide och förklara något heller, eftersom det inte finns förståelse så blir det bara onödigt.


Precis, det är från den utgångspunkten du talar, bra fattat.
Vad har du att "förklara?" kolla upp "lura" i ordboken, det heter så.

Quote:

När människan inte ens förstår varför deras känslor uppstår som leder till tankar hur ska man kunna förvänta sig få något vettigt svar från dem?


Ditt begär uppstår från och föder din karma, de står i ett symbiotiskt förhållande till varandra. Mer begär; mer karma; tyngre; längre ned i kaninhålet/illusionen; mindre förstånd; mindre grepp om vad som är verkligt.

Posted on: 2010/11/11 17:04
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Det är inte jag som saknar förståelse för känslornas natur och påverkas av cannabis till den grad att jag döljer smärtan från mitt förflutna med den.

Förklarar inget för den som inte kan tömma koppen.

Handlar inte om begär du kanske talar ur din egen erfarenhet.

Handlar om att förstå att allt har en plats och en natur och handlar om att ge sjuka rätt till medicin.

Posted on: 2010/11/11 18:37
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information



--------------------------------

Today marijuana is still consumed at a very high rate in this country. Because people like that NOT OUT OF CONTROL HIGH that marijuana provides. Those who love to smoke marijuana are seldom bothered with other drug consumption unless it is a beer or wine that tastes especially good when one is "high" on grass.

So marijuana can be called the Gateway Drug because if you seek oblivion for yourself, you will not enjoy marijuana. It will make you relax and go to sleep. Which is all most people want.

It is for sure that no one ever picked up a "joint", or a drink or packed their noses with cocaine to become drug addicts or alcoholics. People do drugs to feel better, or to feel happy or to go to sleep. Those are the three reasons that people do drugs...

--------------------------------

At one point, drugs were legalized in the 19th century. That proved to be such a disaster that they were criminalized. Do we really need to prove the saying "Those who do not learn the lessons of history are doomed to repeat them?"

The active ingredient in marijuana is an insecticide that the plant itself creates to defend itself. It is also a potent neurotoxin, which is why it intoxicates the human brain. Regrettably, the body cannot remove it as efficiently as alcohol, and it takes longer for it to wear off and unlike alcohol, its residues remain in body fat.

As one would expect with a neurotoxin, studies have shown that there is a higher incidence of mental illness in long term usage of marijuana. Thus, it would seem that there is some truth to the term "reefer madness."

I am sad that people seem to think that just because something is natural, it is therefore beneficial. Hemlock is a deadly poison, as are other plants.

Some people might argue that arsenic and leeches are natural, too. Are we going to return to their use? I hope not.

Finally, I think your readers know that the CIA has been covertly pushing drugs for many years on the American public. Marijuana is known to weaken the will. As the British learned by pushing opium on the Chinese decades ago, what better way to enslave a people than by weakening their will with drugs like marijuana?


---------------------


Why should it be questioned when the Administration asserts that marijuana is the gateway drug? Just look at how much gateway they've gotten from it!

Of course, marijuana addiction being what it is, still they crave more more more.

---------------

Man blir så smart och FRI...

Resized Image



-------------

A 21-year-old woman is accused of forcing her 2-year-old daughter to smoke marijuana.

Jessica Gamble of Roselawn is held at the Hamilton County jail in lieu of $10,000 bond. She faces one count of corrupting another with drugs.

Gamble forced the child to smoke the drug on June 12 at a residence in the 7400 block of Edgemont Drive, according to the Hamilton County prosecutor's office.

Video of the incident, captured on Gamble's cellphone, was given to Hamilton County Department of Job and Family Service, the prosecutor's office stated in a news release.

“It is unbelievable to watch on video a mother teaching her 2-year-old child..."


Visst var det fel att mamman inte fick ge sin lilla dotter nyttigheter.


Eftersom vi är inne på alien >>> nwo/new age och pundarflummeri, så bör man avsluta med det halvt om halvt obligatoriska signumet - för att bevisa vilka uschliga krafter man överlåtit sig till. Det brukar vara 2-4 ord. tex:

ONE LOVE

Ljus och kärlek

Alla är en

Light and Peace

-------

PS:

Det var bara exempel...

Man skriver just sådant man inte har - och för att "blocka det" genom att nollifiera det...



Posted on: 2010/11/11 19:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Copy and paste copy and paste.

Gateway drug = Alcohol and tobako.

Och varifrån kommer light?

Mycket babbel överallt men lite verkstad.

Less less less.

Måste hitta master.

Cannabis är en Yin tonifierare.

Det märks på sjukdomarna den hjälper mot känslorna den väcker och förstärker och jordningen den ökar.

Det är roten för det är en del av tidigare oss.


Må visdomen flöda.


SSSSSSIIIIIIIIFFFFFFUUUUUUU.

Posted on: 2010/11/11 19:13

Edited by Shen on 2010/11/11 19:31:43
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Flummeriet är kvarnstenen runt "sanningsrörelsens" hals om det finns något att säga om relationen mellan knark och konspirationer.

Hur kan man någonsin förvänta sig att bli tagen seriöst kring något ö.h.t. så länge man avslutar sina tillmälen med "peace/love" och propagerar för att göra knark lagligt?

Posted on: 2010/11/11 20:20
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Ja speciellt när man inte vet vad knark är.

Posted on: 2010/11/11 20:21
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
"Man" måste ju referera till dig här shen eftersom knark = narkotika = olagliga berusande substanser = bl.a. cannabis.

Posted on: 2010/11/11 20:23
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Jo man kan ju välja lita på okunskap ochså.

Posted on: 2010/11/11 20:29
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Soros satsar miljoner på att legalisera marijuana


See User information
Quote:
Xtas skrev: du knarkar och släpper in dåliga saker som sätter dig i trans


Ursäkta, men nivån på dina inlägg i denna frågan är så barnsliga dom kan bli, hoppas du ser det själv. Har du någon studie som visar vad det är för dåliga "saker" som "släpps in" och sätter en i "trans". Du hade garanterat fått ett jobb på drogbyrån iaf.

Du snackade om meditation innan och sedan när man nämner något om tekniker att aktivera ens thetavågor snabbare genom floating som påverkar ens sinne positivt i flera dagar/veckor efteråt, så börjar du flumma om "demoniska aparater" eller något i den stilen. När det är något som kan aktiveras av vanlig medidation. Problemet är ju att dom flesta inte går och sätter sig i ett rum och mediterar, och meditation är inte en kraftig upplevelse för en nybörjare och man kommer inte få mycket utav det. Du kan fortfarande fly från dina inre tankar när du mediterar och vägra att analysera dig själv och dina fel. Att fly är däremot mycket svårt i floating och med svamp etc, och det är upplevelser som har en fortsatt effekt på en i flera veckor/månader, vilket är vetenskapligt bevisat.

Vad du än säger så ändras ju inte vetenskapen, att det är meningen att människor ska ha vad som finns i cannabis för att bli firskare och må bättre, och efter mina andra inlägg jag postat så behöver jag nog inte utveckla det mer. Jag menar såklart inte att alla människor behöver och måste använda cannabis för att fungera och ha bra hälsa, men den stora majoriteten av befolkningen gynnas uppenbarligen av att aktivera deras Cannabinoidreceptorer som är där för just den anledningen, att bli aktiverade. Vilket kan vara bra vid en rad olika tillfällen, som när man har värk i kroppen istället för att äta en massa onyttiga piller etc etc.

OM du tycker att det är bättre att låsa in folk än att låta dom använda en ört så har du en lång väg kvar tills du är vaken kompis.

Posted on: 2010/11/11 22:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 10 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
35 user(s) are online (35 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 35

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS