vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 ... 8 »


Chemtrails?
#1


See User information

Posted on: 2011/1/10 6:23
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#2


See User information
"Strange Plane Behavior"

- HAHA

Posted on: 2011/1/11 2:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#3


See User information
Jag bor nära Kastrup och här är det inte många chemtrails. Dom man såg i somras var plan som passerade Köpenhamn på hög höjd mot Sverige. Eftersom jag vid resor in över Sverige praktiskt taget alltid har observerat chemtrails vid klart och lugnt väder är det alltså helt klart att det är något som går att sätta av och på. Men jag har inte sett chemtrails sedan i höstas, när det kalla vädret satte in. Ändå förklaras dessa emissioner som contrails beroende på kall luft.

Jag begriper inte att någon orkar att argumentera emot chemtrails, helt enkelt. Det finns inget att diskutera annat än den exakta anledningen till att man sprayat ut något i luftrummet över det norra tempererade områdets luftrum.

Att man kan "dölja elefanten i rummet" (rasande bra uttryck!) är helt enkelt ett bevis på medias enorma följsamhet och då kan man också enkelt räkna ut vem som ligger bakom...

Alla dessa manövrar typ anklagelser för antisemitism, döljande av chemtrails och attacker mot yttrandefriheten kommer från samma håll och riktas mot samma sanningssökare...

Men man kan ljuga för någon då och då men knappast för alla hela tiden. Dags för räfst och rättarting, låt EU bli ett verktyg istället för en motståndare! Dom tycks inte ha samma grepp överallt, Sverige uppträder följsammast i hela EU. Ett önskefolk för en diktatur!

Låt oss söka samman i de olika länderna och spänna musklerna lite! Och låt det bli signaturen för 2011 och 2012...

En NY AGENDA

Posted on: 2011/1/11 6:18
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#4


See User information
Även om småflickorna fnittrar åt geoengineering så kan vi glädjas åt att FN tagit upp det och lagt förslag om att banna det, hur det utfaller återstår att se....

http://foodfreedom.wordpress.com/2010 ... -votes-to-ban-chemtrails/

http://www.environmentalgraffiti.com/ ... -geoengineering-good-idea

Posted on: 2011/1/11 9:27
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#5


See User information
Alan watt putting his brilliant mind into the subject of Chemtrails

http://www.youtube.com/watch?v=yEdwOr7f7QI

Former FBI Chief Ted Gunderson Says Chemtrail Death Dumps Must Be Stopped

http://www.youtube.com/watch?v=gR6KVYJ73AU

CHEMTRAILS: Frightening Rainwater Analysis Published by Government

http://www.youtube.com/watch?v=cDKfPQmIgEc

Posted on: 2011/1/15 9:55
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#6


See User information
Jag hittade en länk på Facebook och fick hem en bild från Nasa som visar hur chemtrailsen är lagda hit och dit i vissa områden i Östra USA samma dag, det är en hel del områden. Men jag lyckas tyvärr inte kopiera upp den. Men tydligen innehåller de barium och aluminium.

Barium tycks vara väldigt lättupplösligt i luft och används mest som röntgenkontrastmedel. Det kännetecknande för chemtrails är att de inte ligger i korridorerna mellan flygplatserna i första hand utan är spridda över vissa områden som de täcker helt, områden på åtskilliga mil åt alla håll. Det ser ut ungefär som om om nån haft frågelek på svarta tavlan men glömt tavelsudden och streckat över svaren istället när man gått till nästa fråga.

Det skulle vara kul att få ett seriöst svar på frågan om chemtrails på svart och vitt av nån "politiskt-korrekt-expert" och sen binda fast honom i en stol stirrande mot denna bild med ögonen uppspärrade med tändstickor så att han måste se Sanningen. (Tyvärr går det nog inte annars, en del är helt stupida i sin fanatism).

Sen skulle han förklara bilden...

Posted on: 2011/1/15 10:38
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#7


See User information
NASA Scientist: Persistent Contrails Cause Global Warming

http://beforeitsnews.com/story/436/23 ... Cause_Global_Warming.html

Buried under years of misinformation and refusal to acknowledge the existence of deliberately planted aerosols known as persistent contrails or "chemtrails" is an article published in 1997 entitled:
Those Hazy Jet Trails May Heat Up The Debate About Global Warming

Clouds can cool the planet by reflecting sunshine back into space, or warm it by trapping outgoing heat. Contrails form cirrus clouds with the type of structures and at levels in the upper atmosphere that make them climate warmers.

Posted on: 2011/2/23 22:37
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#8


See User information
Om vi leker med tanken att det är en "global uppvärmning" som sker genom hela vårat solsystem. Att alla planeter skulle bli varmare, om detta i sin tur skulle leda till någonting dåligt på vår jord, att det är utom vårt kontroll.
Tänkte mest på någon föreläsning med David Wilcock där han förklarar att värmen skulle komma från jordens innandöme.
Om det blir så varmt att det ställer till problem med skördar osv, skulle chemtrails kunna användas till ett nyttigt syfte?
Ponera att detta existerar och att någon bestämmer vart det ska bli varmt/kallt under olika omständigheter, skulle inte det kunna vara tester för att skydda jorden?

Eller tänker jag bara i helt fel banor nu? Kanske har missat hela chemtrails spåret.


Posted on: 2011/2/24 14:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#9


See User information
Quote:

nanosapiens skrev:
Om vi leker med tanken att det är en "global uppvärmning" som sker genom hela vårat solsystem. Att alla planeter skulle bli varmare, om detta i sin tur skulle leda till någonting dåligt på vår jord, att det är utom vårt kontroll.
Tänkte mest på någon föreläsning med David Wilcock där han förklarar att värmen skulle komma från jordens innandöme.
Om det blir så varmt att det ställer till problem med skördar osv, skulle chemtrails kunna användas till ett nyttigt syfte?
Ponera att detta existerar och att någon bestämmer vart det ska bli varmt/kallt under olika omständigheter, skulle inte det kunna vara tester för att skydda jorden?

Eller tänker jag bara i helt fel banor nu? Kanske har missat hela chemtrails spåret.


tja, om man leker med tanken att solens instrålning ökar, så temperaturen ökar på jorden, så blir jordens försvar att mer ånga avgår från haven, denna ånga bildar moln som dämpar solens instrålning, även vattenångan i atmosfären bromsar solinstrålningen. dessa moln ser även till att föra in regn över land, så nederbörden ökar. starkare sol ger varmare klimat och mer nederbörd. i detta scenario gynnas jorden av uppvärmningen, rent historiskt är detta lätt att bevisa, för ca 5000-7000 år sedan var det flera grader varmare än nu, och då var sahara grönt, och hade sjöar grönska mm enligt geologer som hittat bevis i form av bosättningar mm mitt i sahara.

Sedan tar vi det andra scenariot, Solens instrålning ökar, man skickar upp massor av barium, aluminium och svavel i atmosfären för att stoppa solen strålar artificiell moln av isparticklar bildas på hög höjd. Solen klarar inte att nå haven, jordens eget försvar vattenånga uteblir. Regnet minskar, glaciererna byggs inte på, sjöar blir inte påfyllda, jordbruket får inte nerderbörden som behövs. Istället får vi en mörk torr planet, där både sol och regn effektivt stoppas av farliga kemikalier, som dessutom kommer att leda till sjukdommar och elände.

Jordens har sitt egna immunförsvar som fungerat i miliontals år. Men helt plötsligt kommer en misslyckad politiker i USA och påstår att jordens immunförsvar är jordens cancer? IPCC påstår ju att co2 bara höjer temperaturen ytterst begränsat, men denna lilla ökning skulle leda till att mer vattenånga stiger, och den vattenångan i sin tur höjer temperqaturen, som i sin tur ger mer ånga osv.. en självutplånande mekanism? Medan faktiska mätningar visar att denna ökande vattenånga faktiskt minskar solens instrålning. En effektiv temperaturreglerande mekanism, inte självutplånande.

Min uppfattning är att man inte ska experimentera med jordens väl fungerande reglersystem, det kommer bara att leda till elände!

Posted on: 2011/2/24 20:44
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#10


See User information
Tack, bra skrivet! Precis så har mina tankar rört sig kring ämnet.
Fantastiskt idiotiskt att försöka manipulera vädret.

Posted on: 2011/2/24 21:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#11


See User information

Håller absolut med, även om jag känner det är mer i "pipen" än vad som sägs.

Vad tillfället ger, är detta ett ypperligt läge ur en ekonomisk synvinkel att dra mer skatt ur människorna... Nu när ekonomin är på upphällningen, drygar "företagen" med alla medel ut det oavhjälpliga. Många bäckar små, snart kommer dom efter din pension, var så säkra.

Posted on: 2011/2/24 21:16

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#12


See User information

Posted on: 2011/2/27 22:15
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#13


See User information
SMHI, Prognos för NORDÖSTRA GÖTALAND

"Tunna höga moln"

När jag klev upp i morse var det 100% molnfritt, sedan började det vanliga chemtrailandet massivt i öst, och bildade snabbt "Tunna höga moln" inga naturliga moln i sikte hitills.

SMHI måste ha full vetskap om när flyget planerar sina "aerosol-kampanjer", eller när det helt enkelt blir så uppenbart att flyget skapar moln, då kan SMHI skydda chemtrailsen genom att påstå att de tunna molnen är naturliga,"Dom var ju med i prognosen"

Som vanligt så är det inte alla plan som drar långa chemtrails. Oavsett höjd, placering och upp eller nedgående, så har vissa plan endast normal strimma, som försvinner efter några sekunder. så någon allmän orsak till att moln skulle bildas av flyget pga temperaturer, luftfuktighet mm borde kunna avskrivas.

Gott folk, håll koll på detta Buzzword "Tuna höga moln" som SMHI förmodligen kommer att använda varje gång det egentligen skulle varit totalt molnfritt, men flyget ställer till det.

Posted on: 2011/3/15 9:02
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#14


See User information
Likadant här sliparn mellan Göteborg & Borås...

Posted on: 2011/3/15 11:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails?
#15
Samma här.
Värsta schackbrädet i Jönköping idag.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#16


See User information
Jaa jkpg med ja fyy, Imorse när man gick upp helt blått och gav en ett leende att vakna till, Sedan vid morgonkaffet såg man horisonten av soluppgången att de körde hårt idag, Iförmiddags vid den dagliga långpromenixen med jycken såg man VERKLIGEN utöver åkrarna att det var hård blästring dem satsade på.... och nu är det bara för mycket då dem åker över huset nu iställlet.........

Har någon en förklaring på varför lianerna ej bildat molnighet eller slöjor något markant över vintern eller vid t.e.x minusgrader?...


Posted on: 2011/3/15 15:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#17


See User information
"såg man horisonten av soluppgången att de körde hårt idag"

Hur vet du att det är chemtrails? har du undersökt vad det är dom sprutar ut?. Varför skulle dom flyga runt på helt random platser över små städer och spruta "chemtrails" (som många videos visar) man har alltså ett globalt program där en massa små städer globalt bli besprutade av gifter, låter det troligt?.

Denna frågan har blivit väldigt överdriven bland visa, så fort man ser ett flygplan så är det chemtrails som släpps ut. Det finns inga bevis, och trovärdigheten på ett sådant globalt program är väldigt liten, chemtrails förekommer med mycket stor sannolikhet inte i sverige.

Det hjälper ingen när man försöker göra folk paranoida och få dom att titta upp mot himlen och se något utöver det normala, det hjälper verkligen inte heller när man filmar vanliga moln och lägger upp det på youtube som bevis på chemtrails som många gör. Kanske är bättre att fokusera på de riktiga testerna t.ex USA har gjort mot deras befolkning genom historien. Sådana tester som man skulle kunna kalla för chemtrails, kan förekomma idag också, helt klart, speciellt i USA, men att bara skapa sig ett trosystem att molnen man ser är gifter utsläppta av nwo är inte nyttigt. Det skapar ett religiöst beetende, det är bättre att säga "jag vet inte".

Posted on: 2011/3/15 15:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails?
#18
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
"såg man horisonten av soluppgången att de körde hårt idag"

Hur vet du att det är chemtrails? har du undersökt vad det är dom sprutar ut?. Varför skulle dom flyga runt på helt random platser över små städer och spruta "chemtrails" (som många videos visar) man har alltså ett globalt program där en massa små städer globalt bli besprutade av gifter, låter det troligt?.

Denna frågan har blivit väldigt överdriven bland visa, så fort man ser ett flygplan så är det chemtrails som släpps ut. Det finns inga bevis, och trovärdigheten på ett sådant globalt program är väldigt liten, chemtrails förekommer med mycket stor sannolikhet inte i sverige.

Det hjälper ingen när man försöker göra folk paranoida och få dom att titta upp mot himlen och se något utöver det normala, det hjälper verkligen inte heller när man filmar vanliga moln och lägger upp det på youtube som bevis på chemtrails som många gör. Kanske är bättre att fokusera på de riktiga testerna t.ex USA har gjort mot deras befolkning genom historien. Sådana tester som man skulle kunna kalla för chemtrails, kan förekomma idag också, helt klart, speciellt i USA, men att bara skapa sig ett trosystem att molnen man ser är gifter utsläppta av nwo är inte nyttigt. Det skapar ett religiöst beetende, det är bättre att säga "jag vet inte".


det handlar väl inte om att göra folk paranoida?

Att det är något dom pysslar med behöver man inte vara geni för att räkna ut. Men det kan ju vara så att de inte sprayar just där du bor? Det skulle förklara varför du inte uppmärksammar det. Vilken stad bor du i?

Men vad det är och varför? "-Jag vet inte"

Hurvida "chemtrails" (eller vad det nu är) existerar eller ej är inte längre uppe för debatt.

Syftet däremot kan gärna diskuteras.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#19


See User information
Haha, vad jag lagt märke till så lägger dem oftast sina spår längs solens gång utgår bara efter mina egna ögon, men idag var det lite väl uppenbart! påstår inte att de väljer ut en liten by heller som sliparn skrev:
Som vanligt så är det inte alla plan som drar långa chemtrails. Oavsett höjd, placering och upp eller nedgående, så har vissa plan endast normal strimma, som försvinner efter några sekunder. så någon allmän orsak till att moln skulle bildas av flyget pga temperaturer, luftfuktighet mm borde kunna avskrivas.

Man ser alltså de som lämnar spår som försvinner direkt andra inte.
Och om nu benämningen chemtrails ej passar så kan vi väl kalla det för kemikaliska lianer för babylons babianer!?blöhh

Posted on: 2011/3/15 15:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#20


See User information
Ingen i denna tråden är en expert på hur en normal kondensationsstrimma bör se ut vid olika höjder. Det stämmer inte att vanliga kondensationsstrimmor alltid försvinner efter några sekunder, det kan ta flera minuter eller betydligt längre, jag har bott i närheten av en flygplats i hela mitt liv, går flygplan över mitt hus flera gånger varje dag.

Det finns inga bevis alls, på att något utöver det normala sprejas i sverige. Så man kan inte titta upp mot himlen och säga "kolla, där är flygplans strimmor fyllda med barium och aluminum". Det är precis som att gå på stan och titta på folk och peka på någon och säga "Han är en reptil, utan tvekan". Jag förstår inte behovet av att övertala sig själv att man vet något som man inte kan veta.

Vanliga kondensationsstrimmor från 40-talet.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia ... rcraft_Engine_Exhaust.png

kondensationsstrimmor från idag:
http://www.airliners.net/photo/695203/M/ http://www.airliners.net/photo/680392/M/ http://www.airliners.net/photo/287638/M/ http://www.airliners.net/photo/332946/M/

Posted on: 2011/3/15 17:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#21


See User information
TreeOfLiberty: Så är du expert kanske? Hur vet du att inte någon av oss är experter på detta? Vet du vad jag har för utbildning, Kunskap och erfarenhet? (Och jag tänker då definitivt inte redogöra det för en sådan introvert person som du). LÄGG NER!
Många av oss har gått vidare, efter konstanterande, låt oss då vara ifred, jag personligen vill inte slösa energi på en sådan person som du, (vilket jag gör just nu, tyvärr), som antagligen älskar argumentation. Skall vi stanna på den här sandlåde-nivån så lär ingen av oss utvecklas...

Posted on: 2011/3/15 17:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#22


See User information
Nickeheaad. Faktum är som du själv vet, att du aldrig har sett några bevis. Du erkänner ju själv att du "vet" sanningen medans jag säger att jag inte vet, jag påstår mig inte vara en expert i något av inläggen. Så varför har du detta behovet av att låtsas att du vet något?. Det är ungefär som med 2012, visa på det forumet VET att människan kommer förändras 2012, denna "sanningen" fick dom genom att se några youtube-videos och läsa på någon random hemsida, som inte har någon fakta bakom sig överhuvetaget. Vad jag försöker få fram är att det är skillnad på fakta och på vad man tror, tyvärr har chemtrail frågan (som jag själv tycker är intressant) blivit lite som 2012, visa är övertygade om något som inte går att bevisa.

Sedan om du personligen är en expert eller inte är inte relevant, du har fortfarande ingen fakta att erbjuda, och det har redan som jag pekat ut, postats felaktigheter i tråden, som att flygplanstrimmor alltid försvinner efter några sekunder.


Posted on: 2011/3/15 17:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#23


See User information
TreeOfLiberty!
Varför blandar du ihop "2012" och "reptiler" med kondensstrimmor?
2012 och reptil-spekulationer hör till sagans värld om du frågar mej. (okej, 2012 kan väl bära med sej både krig och elände, men mayakalendern, planet-x mm ser jag mer som sagor)

Flygets kondensstimmor har förändrats radikalt de senaste 10-12 åren, har du verkligen inte sett detta med egna ögon? detta är inte sagor utan fakta! spekulationerna kring varför och hur dessa strimmor bildar moln bygger på fakta från geoengineeringföretagen och egna utsagor och patent, samt information från tex CFR, ipcc mf. med andra ord fakta från några av de mest skattefinansierade i världen.

sedan nämner du att du bor vid en flygplats, men just vid flygplater flyger inga plan på 9000-14000 meter, så just där bör du inte se mer än avgaser och ånga från motorerna, det är först uppe på högre höjder som strimmorna och molnen bildas.

bilden på planen från 40 talet som du refrerar till visar bara kondensstrimmor, helt normalt? vad är beviset med denna bild? en vanlig kondensstrimma är det enda jag ser? vad hände sedan?hängde strimmorna kvar i timmar och förvandlade himmeln till ett enda stort hav av tunna cirrusmoln som blockerade solen hela dagen? det är det som är "chemtrails" inte själva "sträcket efter planet". Ta av dej kepsen, och se till att fixa din nackspärr, så får du se för dej själv, du behöver inte vara varken klimatexpert eller hjärnkirurg för att konstatera detta.

Som du säkert inte har läst, så finns det hundratals patent på hur man skapar just det fenomen vi ser på himmlen, (kondensstrimmor som bildar ett tunnt skikt cirrusmoln som ligger kvar hela dagen) detta inträffade aldrig på 70, 80 eller 90 talet. jag minns så väl när detta började, det pratades ganska mycket om detta då, men helt utan misstankar om någon "konspiration" eller liknande, utan bara ett konstaterande att planen helt plötsligt började göra moln. Men kanske var du inte född då? eller hade du redan då keps och nackspärr?

Nu bollar jag över till dej, TreeOfLiberty!
Förklara vad som orsakat att planens kondensstimmor numera bildar cirrusmoln som täcker hela himmeln, vilket inte skedde tidigare?


Posted on: 2011/3/15 19:45
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#24


See User information
Quote:
fakta från geoengineeringföretagen och egna utsagor och patent, samt information från tex CFR, ipcc mf. med andra ord fakta från några av de mest skattefinansierade i världen.
Som du säkert inte har läst, så finns det hundratals patent på hur man skapar just det fenomen vi ser på himmlen.


Jag har läst allt det du nämner och är medveten om det. Men det bevisar fortfarande inte att det finns något globalt chemtrail program, och att det folk ser i sverige är chemtrails.

Quote:
sedan nämner du att du bor vid en flygplats, men just vid flygplater flyger inga plan på 9000-14000 meter, så just där bör du inte se mer än avgaser och ånga från motorerna


Jag bor inte brevid en flygplats, men flygplanen flyger direkt ovanför mitt hus, och det är på flera tusen meters hög och ibland lägre, jag har sett flygplan på olika höjder hela mitt liv.

Quote:
bilden på planen från 40 talet som du refrerar till visar bara kondensstrimmor, helt normalt? vad är beviset med denna bild? en vanlig kondensstrimma är det enda jag ser? vad hände sedan?hängde strimmorna kvar


Videoklippen på "chemtrails" som ofta läggs upp är på vanliga kondensstrimmor som inte ens är så tjocka som dom på bilderna, det räcker som bevis för många, där är problemet, folk väljer att tro på något precis som med 2012.

Jag slår vad om att du inte har någon kunskap inom hur en kondensstrimma funkar, du kan inte ge mig en vetenskaplig förklaring på hur det verkligen går till när dom bildas vid olika höjder och vad det är som gör att dom stannar kvar länge ibland och kortare tider ibland.

Dina ord är ju inte vetenskap eller fakta, när du skriver "Flygets kondensstimmor har förändrats radikalt de senaste 10-12 åren" ska jag då bara köpa det som fakta?. Så är det inte, och du kan inte backa upp det. Det enda som kan visa det är en global vetenskaplig studie, har du gjort en sådan?. Det finns inga bevis på något globalt program eller att det sprejas i sverige, så enkelt är det. Det är okej att tro vad man vill, men att säga att man vet, då är man plötsligt religiös och inte intresserad av sanningen.

När du har bevis på chemtrails i sverige kan du posta det, inga bilder på något du inte förstår, och inget inlägg med dina egna ord utan en vetenskaplig förklaring, och inga länkar till någon patent tack...

Posted on: 2011/3/15 20:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 ... 8 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
44 user(s) are online (44 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 44

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS