vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Huvudvärk och näsblod?
#1


See User information
jag bor i västsverige, några mil utanför Göteborg. Har tre söner, två går i skolan. Den äldste har klagat över att han har en konstig huvudvärk av och till sedan April. Den känns i bihålorna och runt ögonen. Mellangrabben har blött näsblod nyligen. Minstingen kan inte prata än så jag vet inte det där med huvudvärken. Men han har blött näsblod rejält på sistone!
Jag själv har gjort både och. Min fru med.

På skolan är det massor av ungar i alla åldrar som gjort antingen eller eller både och. Personalen vet jag inte, har inte frågat.

Tänker höra hur det är med er, både här i väst och i resten av landet. Har ni varit ute för detta, hört något, sett något?

Ja, precis. Den fösta tanken givetvis: Chemtrails!!!


Posted on: 2011/6/1 11:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#2


See User information
Vet en person som fick näsblod för runt två år sedan då det sprejades rejält.

Under en dag i Malmö för kanske ett år sedan kände jag mig väldigt sjuk, huvudvärk, trötthet och en känsla jag inte känt tidigare. Samma sak hade hänt en annan person i Malmö. SÅklart myckte chemtrails den dagen.

Posted on: 2011/6/1 21:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#3


See User information
Nu när du säger det, jag har känt av den huvudvärken, i bihålorna, lite från och till i vår, som om man var på väg att få bihåleinflammation, utan att vara sjuk i övrigt. Har även hört lite här och var folk beskriva samma sak. Men jag har inte känt så starkt som dina barn verkar ha gjort.
Jag bor i Göteborg.

Posted on: 2011/6/1 22:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#4


See User information
Her i huset har en flicka 11 år blödd neseblod flere ganger
siste 2 måneder,hun har også värt plaget av hodeverk.
Hennes mor har også blödd neseblod,men ingen hodeverk.
De begge har aldri blödd neseblod forut.
Jeg har konstig hodeverk som kommer,mer enn går,rundt bihulene,,men også bak i hodet og ned i nakken.
Foruten de "vanlige" chemtrails,har det siden slutten av mars
värt stor helikoptervirksomhet her som ingen kan gi en forklaring på.De flyr hver dag,rett over hustakene og de er mange.Men om dette har noen sammenheng vet jeg jo ikke.

Posted on: 2011/6/2 12:06
Common sense is not so common
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#5


See User information
Då är allt som det ska med andra ord. Både Huvudvärk och näsblod är mycket vanligt och något alla människor har då och då. Jag har stött på visa som tror att precis allt på himlen är chemtrails, vilket visar hur deras kritiskt tänkande är har blivit förstört, vilket det sakta börjar bli så fort man slutar bryr sig om vad som går att bevisa och istället följer känslor av "uppenbarelse" att man vet något utan att behöva kunna bevisa det. Det är nyttigare att vara skeptiskt och inte försöka koppla en massa naturliga saker till något annat som inte går att bevisa.

Innan man börjar jobba för en lösning på något så måste man ha identifierat problemet och kunna visa problemet, och det kan vi inte idag. Visst finns det saker som kan tyda på att dom har sprejat saker i t.ex USA spec med tanke på deras historia av att förgifta befolkningar i tester, men det krävs mycket undersökande i denna frågan för att man ska komma fram till något, och det kan ta flera år innan man vet mer.

Quote:
Näsblod beror på en bristning i något blodkärl i näsans slemhinna. Näsblod är mycket vanligt både hos barn och vuxna. Blödningen är oftast lätt att själv behandla om man gör rätt. Vid näsblod ser det ofta ut som om det kommit mycket mer blod än det verkligen gjort.

Näsblod är vanligt vid förkylningar och andra infektioner i näsan, liksom när slemhinnorna av andra orsaker blir torra eller känsliga. Näsans slemhinna har många små ytliga blodkärl som lätt kan brista. Ett slag mot näsan liksom att peta sig i näsan kan också utlösa näsblod.

Små barn som börjar blöda från ena näsborren kan ha stoppat in något i näsan. Vissa mediciner kan göra att man lättare blöder näsblod, till exempel Magnecyl och andra läkemedel som innehåller acetylsalicylsyra. Vid blodförtunnande behandling med Waran kan näsblödning vara en varningssignal om att behandlingen kan vara alltför kraftig.

I ovanliga fall kan sjukdomar vara orsak till upprepade näsblödningar. Det är vanligt att blödningen kommer från ett blodkärl i främre delen av näsan.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-oc ... domar-och-besvar/Nasblod/


Posted on: 2011/6/2 13:08

Edited by TreeOfLiberty on 2011/6/2 13:24:42
Edited by TreeOfLiberty on 2011/6/2 14:28:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#6


See User information
Med tanke på all skit vi matas med som orsakar allergier, så kanske det är en allergisk reaktion mot någon blommande växt eller så?

Själv får jag varje år problem med bihålorna pga allergin, hela försommaren brukar vara ett h-vete. har gått om kring som en nysande zombie med värkande bihålor och rinnande näsa, receptfria mediciner har bara gjort mej ännu tröttare. Men av någon anledning så har jag knappt kännt av något alls detta år, kan tom äta äpplen utan att hela munnen kliar. visst, några nysningar då och då har det väl varit, men inte alls som tidigare år. Kanske beror det på att jag slutade med fluor i höstas? Blödande tandkött när man använder tandtråd och blod i avföringen vid diaréer är iallafall helt borta tack vare detta, kanske har allergin tonas av samma skäl? Men dina barn använder väl inte fluor förmodar jag?



Posted on: 2011/6/2 23:41
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#7


See User information
Jag är såsom signaturen säger skeptisk så till den grad att jag utesluter inget.

Att en hel skola och hela familjen ungefär samtidigt får huvudvärk och näsblod. Dessutom var jag häromdagen knallröd över hela kroppen, förutom händerna och upp till halva halsaen. Igår blev min äldsta som knallröd på örat, bara ena örat alltså.

Väderomslag, ja kanske. Sjukdom? Ja, kanske. Chemtrails? Ja, kanske.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-oc ... domar-och-besvar/Nasblod/

Hursomhelst alltid intressant att se folk som säger sig vara vakna och som tror på systemet. 25-öresvården har inte en bråkdel av svaren och är absolut inte intresserad av några orsaker.
Det finns annan medicin idag, den traditionella holistiska och det är i den som svaren finns. Den har dock ingen vårdguide.

Posted on: 2011/6/3 7:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#8


See User information
Nej, nej. De har aldrig använt Flour.

Posted on: 2011/6/3 7:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#9


See User information
TreeOfLiberty : Nei,alt er ikke som det skal !
Nei det er ikke normalt at alle mennesker blör neseblod til tider.Jeg har aldri noensinne hatt neseblod.De to andre jeg bor med har aldri hatt neseblod,för nå.
Problemet er i denne situasjonen identifisert.Ved kritisk tenkande,research og elemineringsmetoden kan man pröve å finne årsaken.
Hverken Network eller jeg påstår at det er forårsaket av chemtrails.Men det utelukkes ikke.
Og ang chemtrails,educate yourself !

Posted on: 2011/6/3 10:09
Common sense is not so common
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#10


See User information
Fukushima ?

Ett vanligt luftfilter har ofta 10 ggr högre radioaktivitet jämfört mot bakgrundsstrålingen pga alla partiklar som fastnar. Näsan är ju vårat "luftfilter".

Ren spekulation dock.

Posted on: 2011/6/3 21:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#11


See User information

Posted on: 2011/6/17 7:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#12


See User information

Posted on: 2011/6/17 14:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#13


See User information
Tog några kort på cemtrails för ett par dagar sedan, och det är relativt lätt att skilja på vanliga avgaser från ett flygplan och cemtrails om du inte är helt blind, ett vanlig avgasstrimma försvinner efter några sec medans cemtrails eller som programmet heter Cover Leaf bildar enorma moln strimmor som breder ut sig med vinden !

Posted on: 2011/6/17 14:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#14


See User information
Tog några kort på cemtrails för ett par dagar sedan, och det är relativt lätt att skilja på vanliga avgaser från ett flygplan och cemtrails om du inte är helt blind, ett vanlig avgasstrimma försvinner efter några sec medans cemtrails eller som programmet heter Cover Leaf bildar enorma moln strimmor som breder ut sig med vinden !

Posted on: 2011/6/17 14:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#15


See User information
Det kan mycket väl vara flamskyddsmedel eller andra kemikalier i skolan. Har dom fått nyta bänkar, möbler eller likande nyligen?

Jag skrev precis ett inlägg om det här.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=177733#forumpost177733

Posted on: 2011/7/17 9:16
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#16


See User information
Det kan stämma att miljögifter ger uppehov till för mycket näsblod. Men det kan likväl vara tunna kärlväggar.Huvudvärk tyder på eld i huvudet eller fel rikting av energiflöde. Näsblod tyder ochså på eld i huvudet och kan ibland vara en reningsprocess för att bli av med slagg i blodet.

Posted on: 2011/7/18 7:14
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#17


See User information
Inga rengöringsmedel. Det är en Waldorfskola. En flicka i min äldsta sons klass bytte till denna skolan för att hon inte tålde kemikalierna i rengöringsmedlen som används i den kommunala skolan.

Barium, Strontium och Aluminium. Gå in på www.redicecreations.com, gå till radioarkivet och lyssna på Michael Murphy - What in the world are the spraying. Kolla in filmen också.

Hemmavid har de kört som tusan på sistone.

Posted on: 2011/7/18 10:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Huvudvärk och näsblod?
#18


See User information
Jag är inte säker men har ett starkt minne av att läst att huvudvärk har kopplingar till levern, om det var inom österländsk medicin?
Om det är så låter det logiskt, levern renar oss och tar hand om miljögifter så den kopplingen kan mycket väl stämma!

Posted on: 2011/7/18 16:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
53 user(s) are online (53 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 53

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS