vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 »


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#73


See User information
Nu har Du fel! Youtube + Robert Menard

Posted on: 2012/12/27 21:35
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#74


See User information



Posted on: 2012/12/27 21:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#75


See User information



Posted on: 2012/12/27 22:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#76


See User information



Posted on: 2012/12/28 12:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#77


See User information
Här är killen som 13th Sun prata om i slutet..
(tror jag)







Riley Martin.. ganska intresant.

Posted on: 2012/12/28 13:20

Edited by anvendernamn on 2012/12/28 13:36:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#78


See User information

Så..

Vad händer gott folk?

Har lucifer-rörelsen / New Age / NWO / älska allt och alla-rörelsen slagit klorna i er eller har ni lyssnat på 13th Sun nånting?

Han förutspår nämligen framtiden genom att astralresa i akastik record och har haft rätt varje gång hittils, han berättade om att nått stort var på gång några dagar innan maratonbombningarna. Och han berättar hur vi också kan göra detta om vi vill.

Som jag förstår det så verkar för många välja att lyssna på NEw Age för att det innebär att man bara behöver säga att man älskar allt och alla och sen blir man pånyttfödd..

13th Sun däremot förklarar att det faktist finns rätt och fel, det finns inget rätt och fel om inge högre makter finns och det är därför jag tror dom flesta svenskar (som är ateister) helldre tror på New Age än att lyssna på 13th Sun.


13th Sun ger svar på tal varför chemtrails sprayas, varför genmodifiering och korruption existerar, och det är för att mänskligheten varit ägd av en utomjordisk ras väldigt länge, deras ägande har nu kommit till ett slut även fast dom flesta är för nerdummade för att se att så är fallet.

Det går inte att älska alla säger han, naturen har också fiender, och det är därför han varnar för lucifer-rörelsen som säger älska allt.


Han har även gått in på diverse djupa ämnen som att man ALDRIG nånsin kan äga en annan människa än sig själv, och det är dags att förstå det nu om man inte vill fortsätta vara en ägodel åt utomjordingar.

Det är relionerna som har hittat på att man i ett förhållande mellan 2 personer, äger varandra genom att sätta en ring på fingret och skriva under ett "kontrakt".

Relationer mellan människor fungerar inte på grund av det att man försöker äga varandra och sätta regler för varandra, relationer mellan föräldrar och barn är också ren idioti om föräldrarna tror sig äga sitt barn som ett objekt som dom (med statens tillåtelse såklart) ska uppfostra/programmera till en bra medborgare som inte ifrågasätter skolplikt och att man tvingar barn att gå till skolan och repetera utan att ställa frågor om tvånget.

Jag var själv lurad av New Age ett tag när jag inte visste mycket eller var insatt i ämnet pånyttfödelsen.

Det som händer är att människans DNA uppgraderas just nu för att människan ska bli en supervarelse som är gjord av kristall på insidan, planeten förvandlas också till kristall på insidan just nu och kristallbarn föds just nu som har kristaller som kommer ur huden på dom utan att skada dom, kristallgrottor hittas över hela planeten.

För ateister kan jag förstå att detta kan vara mycket att svälja men det här är anledningen till att McDonals har öppet dygnet runt, genmodifiering blir all vanligare..

För det beror på att utomjordingarna som styr politikerna med makt, dom vill absolut inte att människan ska veta om pånyttfödelsen och hur man tar sig dit, så dom sprayar atmosfären med chemtrails och genmodifierar, allt för att vilseleda och förhindra människan DNA från att uppgradera som planerat.

Han står fast vid att 10-15% av mänskligheten kommer att flyttas upp till en högre dimension tillsamans med planeten som därmed kristalliseras på insidan, får evigt liv eftersom tid inte existerar i 5e dimensionen. Han menar även att dom som äter rätt och förstå vilken tid det är kommer att få minnet tillbaka rån alla tidigare liv.

När vi kommer längre fram i glaxen med solen så kommer vårat "skräp"-DNA aktiveras och vi kommer bli en supervarelse som kan förvandla sig till vad som helst genom att tänka.

Det står även rymdskepp i hela atmosfären runt om hela våran planet, som kommer att bli synliga när solen åkt längre mot sitt mål i galaxen. Vi kommer helt enkelt komma in i 4e dimensionen (där vi alla kan astralresa idag) inom en snar framtid och det är då rymdskeppen kommer bli synliga och antgaligen då som panik kommer uppstå från dom som inte vet vad som försigår och tror att utomjordingar inte existerar på grund av att politiker och media inte sagt nått om utomjordingars existens.

13th Sun ger en förklaring på varför chemtrails sprutas i atmosfären, varför genmodofiering och NWO skapas.

NWO är domedagen och enda vägen ur dommedagen är att FIXA TILL SIG SJÄLV och hänga med på pånyttfödelsen genom att sluta äta skräpmat och övergå till frukt och grönt, börja meditera och astralresa.

Medans New Age / lucifer-rörelsen säger att man måste älska allt, tillåmed korruption, man ska bara säga att man älskar allt och sen blir man pånyttfödd, dvs man har inget ansvar själv att ta asvtånd från korruption och det som förstör planetens natur.

Han säger även att det är väldigt viktigt att meditera med fötterna i Jorden, han säger häll vatten på fötterna och meditera, och det är så man får kundalinienergierna från planeten som gör att man får Jordens och naturens skydd när naturen ska ruska av sig alla parasiter.

Så vad gör ni gott folk?

Säger ni att ni älskar allt och alla eller tar ni ansvar över er själva och ser till att ni inte skapar nån mer karma på er själva genom att äta djur och bete er illa mot andra? och äga andra människor?

Eller är ni ateister som vet att det inte finns nån högre makt? dvs det finns inget rätt och fel så länge det inte finns en högre makt..

Han varnar också för dom som ffortsätter äta djur kommer bli kvarlämnade på planeten och därmed uppätna av utomjordingar som är dom som fått politiker att spraya chemtrails för att blockera solstrålar så att dom kan ta sig ner hit och äta människorna som inte kan ta sig härifrån genom pånyttfödelsen.

Vad gör ni och tror ni?

Fred!

Posted on: 2013/5/16 10:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#79


See User information
Jag tror det är postmodern vidskepelse. Byt ut Troll mot Aliens och understöd med lite häftig terminologi från vetenskap så låter det bra.

Jag undrar ändå, menar 13th sun att Djur också kan kristalliseras och bli med till 5:e dimensionen? Växter med?
Varför just människor och jorden? Borde det inte ske på en kosmisk skala?

Posted on: 2013/5/16 12:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#80


See User information
Han menar att vi är i lägsta dimensionen nu men vi kommer från högre dimensioner och vi har just nu multidimensionella själar/astralkroppar som gör att vi kan flyga i dom högre dimensionerna, det är vetenskap på att astralresa så om ni inte tror på det är det dags att ni läser vetenskapen om eran själ.. (googla: Monroe institutet)

Han menar att vi befinner oss i djurens rike / den lägsta dimensionen där besten styr.

Han säger att besten kommer från högre dimensioner men dom vll inte leva efter karma utan dom vill offra barn och dyligt typ leva som vampyrer, och dom har pulat in sina gener i våra politiker så dom kan styra dom, medans vi fortfarande tror på det vi ser istället för att kritisera att dom beter sig omänskligt.

Så djur kommer helt enket inte kristalliseras för dom är fortfarande djur i djurens rike, men vi människor är speciella djur som egentligen inte är härifrån.

Jag vet inte riktigt hur det gick till när vi föll ner hit men jag har hört nånting om att vi var så perfekta så vi tog valet att falla för att gå bortom perfektion, typ. Men jag vet inte och bryr mig inte så mycket om just det så länge flygplanen sprayar chemtrails över mitt huvud.

Det händer bara en gång på 26 000 år att det öppnas en väg till högre dimensioner och just den här gången så är det våran planet som kommer få vägen öppnad för oss, om vi förstår vad det här livet går ut på dvs.

Vi är ett väldigt speciellt djur och dom enda som inte förstår det är vi.

13th Sun kommer från familjen som tog grottmänniskan och gjorde människan från grottmänniskan, dom blandade i olika DNA från diverse utomjordingar, ödlor men även Elohim som är guds folk som åker runt på planeter och planterar liv åt "the most high".. Och det är anledningen till att vi har ett tredje öga mitt i våran hjärna som vi kan skapa energi med som ni kommer märka om ni mediterar.

13th Suns familj som skapade mänskligheten från grottmänniskan har fortfarande kärlek för mänskligheten men efter att dom skapade oss så fick dom lov att sticka eftersom det i princip är "olagligt" att genmanipulera, så dom fick sticka och fixa till sin karma och så ställde dom upp pyramider och monument med bilder åt oss för att hjälpa oss att inte bli för vilseledda av dom onda utomjordingarna som tror sig äga mänskligheten.

Och vad lärde dom människor för att vi inte ska tolka bilderna i pyramiderna och på diverse monument, jo dom sa att dom som byggde pyramiderna var mindre utvecklade i sin intelligens än vad vi är idag och därför behöver man inte bry sig om vad det står på pyramidernas väggar.

Ni kan se själva när NASA är i rymden och släpper ut nån utrustning så är det väldigt mycket UFOn som kollar in vad det är för något som solbarnen/människor håller på med, så vi har väldiigt mycket åskådare runt oss och dom enda som sover är vi.

Vi är helt enkelt guds barn just nu och planeten är en dotter och när pånyttfödelsen händer så flyttas dottern upp två dimensioner och blir en äkta mor åt guds folk som då är kristalliserade på insidan och har evigt liv, detta händer just nu enligt han, solen kommer ändras, planetens insida ändras. Det är iof. samma sak enligt han för han menar att solen befinner sig innuti planeten medans det vi ser i rymden är ett hologram. Det är därför det inte blir varmare och varmare ju längre upp på ett berg man går, det är inte varmare närmare solen utan det är varmare nere vid jorden bara för solen egentligen är innuti planeten Jorden.

Jag förstår att detta kan vara mycket att greppa för ateister som tror att rätt och fel inte existerar eftersom ingen högre makt existerar.

Men ärligt talat så finns väldigt avancerade designer i naturen och intelligens måste finnas för att en design ska kunna skapas, så att ateister går runt och tror att naturen är odesignad trots att vi lär oss designa genom att se på hur naturen designar på bästa sätt, det är idioti som dom flesta TROR på utan större eftertanke.

Enligt han så är religionerna lucifers skapelse för att få människor att invänta en frälsare istället för att förstå att man själv är sin egen frälsare.

Han säger att bibeln är totalt skitsnack förutom den delen om domedagen, och det tycker jag själv är bevisat när det står i bibeln om att lucifer får alla att ta emot bestens märke och ingen får köpa eller sälja om dom inte tagit besten märke, medans Obama står och säger att alla bör ha ett microchip som ingen kan sälja eller köpa utan för det finnsett bankomatkort i chippet och en dos gift som gör att dom kan ta bort folk som är olydiga genom att trycka på en knapp.

Så tro vad ni vill men jag gillar bevis och jag vet att det mesta han pratar om är sannt, man kan inte bli sjuk om man äter enbart frukt och grönt gärna levande eftersom dom innehåller energier som gör att inga sjukdmmar kan komma i närheten.

Det står i bibeln om att människor får äta kött enligt guds ord, och enligt vetenskap så är människan ett växtätande djur som blir väldigt sjukt av att försöka överleva på proteiner från andra djur, så enligt vetenskap så är bibeln designad av nån som gillar sjuka människor som gillar att äta kött och skapa karma, förstöra sin egen planet.

Kanske lite mycket att svälja men jag har kollat igenom hans 500 videos för att verkligen innerstå och överstå budskapet. Han menar att man aldrig nånsin ska förstå/understand/understå.. Man ska istället innerstå för att sen kunna överstå och när man överstår så förstår man en sak från skaparens perspektiv. Vare sig det är samhället, religioner eller galax så är det väldigt nyttigt att se det från skaparens perspektiv.

Han är inte religiös på nått sätt för religioner är fejk enligt han, förutom delen i bibeln om domedagen som sagt.

Långt svar japp.

Mvh

Posted on: 2013/5/16 12:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#81


See User information
Han talar även mycket om ordens ursprungliga mening som dom flesta inklusive mig inte haft en aning om..

Demokrati härstammar från demon-crazy, democracy.. För det är demoner som uppfann demokratin.

Soldier härstammar från soul-dier, själ-döende, själ-dör. (soldat borde enligt mig härstamma från själ-dött, nästan som att svenskar som väljer att kriga har dödat sin själ direkt medans amerikaner kan komma tillbaka från krig med själen i behåll)

Christ-Allah är den största uppdelningen mellan människor och skapad för att dom som avgudar religionernas påhittade gudar inte ska kristalliseras på insidan.

Christ och Allah är vad dom avgudar inom religionerna, medans han menar att man ska avguda sig själv och älska sig själv innan man älskar nån annan, och man kan inte äga nån annan än sig själv som jag skrev tidigare, men folk fortsätter försöka äga andra människor trots at bevisen säger att det går åt helvete eftersom ingen människa gillar att vara en ägodel åt nån annan.

Jag tycker det är intressant att lyssna och det är nog skilnaden på vanliga svenskar och mig, jag kan erkänna när nån vet mer än mig om nånting och sen lyssnar jag. Andra människor säger att dom vet att en svarthyad människa på youtube ska man inte lyssna på.

Så visst är vi uppdelade på väldigt många sätt.

10-15% från alla 5 hudnyanser som finns på planeten kommer att hänga med på pånyttfödelsen men dom flesta kommer avguda pengar och religioner medans dom skiter i miljöförstöring, chemtrails, oljespill och dyligt.

Dom som blir kristalliserade är dom som äter frukt och grönt dagligen för att få nya ljuskoder genom frukten kontinuerligt. Och såklart förstår karma och meditering/astralresande.

Kanske lite mycket att svälja men jag lämnar infon här åt er så får ni göra vad ni vill, det kommer ingen frälsare och räddar er tyvär för lucifer är en utomjordisk insekt som planerar att komma ner hit med sin familj och äta upp människor efter pånyttfödelsen.

Det blir helt enkelt den ultimata karmaupplevelsen för folk som läst bibeln och tror sig vara ett asätande djur när dom egentligen är ett växtätande djur, för enligt honom så kommer människor att bli uppätna av dom utomjordiska insekterna om dom inte förstår karma och att djuren dom äter lider för att dom ska äta dom.

Sluta ät djur eller bli uppäten är vad han säger, på allvar.

Sen är det helt upp till er att avgöra om han skämtar eller om det finns sanning i vad han säger, som sagt ni kan se framtiden och det förflutna genom att astralresa i akastik records. Har ingen aning om hur man tar sig dit men jag har talat med många som varit där och kollat.

Nuså, helt upp till er att lyssna eller ignorera varningarna från honom.

Fred!

Posted on: 2013/5/16 19:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#82


See User information
"Och det är anledningen till att vi har ett tredje öga mitt i våran hjärna som vi kan skapa energi med som ni kommer märka om ni mediterar."

Djur har också ett tredje öga, om du åsyftar tallkottkörteln. Kan inte dom också komma "dit"?

"3th Sun kommer från familjen som tog grottmänniskan och gjorde människan från grottmänniskan, dom blandade i olika DNA från diverse utomjordingar, ödlor men även Elohim som är guds folk som åker runt på planeter och planterar liv åt "the most high"."

Elohim betyder på antik-hebreiska Gudarna och inte Gud, El är alltså böjningsformen, precis som "Los" på Spanska. Mycket konstigt att den trettonde solen beskriver saker så felaktigt om något som låter som rätt?

"Jag förstår att detta kan vara mycket att greppa för ateister som tror att rätt och fel inte existerar eftersom ingen högre makt existerar."

Jag är iofs inte ateist men det är tydligt att du talar om termer och processer du inte läst om/förstår dig på, t.ex. karma, termodynamik och meterologi, som får dig att tro på sådant fuffens som att det "blir kallare högre upp därför solen är i jorden"... Mja jo, solen har ju en kärna men finns en utanför också. Reallity check: Hur styrs årstiderna?

Ursäkta om jag är lite väl kritisk men är lite trött på denna självinducerade profet-syndromen som spänner sig över cyber världen. De kopierar lite här och varifrån och blandar med fantasi så det finns inget rent och äkta kvar.

Posted on: 2013/5/16 19:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#83


See User information
Du jag har inget intresse att diskutera trams med din vänstra hjärnhalva, jag kom nämligen hit till Jorden med en högerdel av hjärnan som är dominant, du vet bäst så du behöver inte lyssna på nån, eller hur?

Jag tror jag vet vad ni håller på med här och ni vet nog vem jag är här på Vaken.se eftersom ni behandlat mig ganska illa tidigare.

Ni vet nog vem 13th Sun är också och familjen han kommer ifrån, och ni vet nog även vilken tid det är.

Jag verkar nämligen vara en indigo (BUUUH!) som enligt 13th Sun ÄR det ultimata vapnet som regeringar, utomjordingar och sånna som lägger ut folks namn och adress i ett forum för att minimera yttrandefriheten om chemtrails och krig mot droger (Vaken) vet om vilka som är indigos som har kommit hit med krafter som inte människor har, och dom är pruttnödiga för indigos och 13th Sun för dom är inte mänskliga.

För 13th Sun har diverse krafter som att han kan kasta eldbollar och dyligt och indigos har också diverse krafter som dom som styr inte vill att dom ska få reda på efter "we will fuck them up" med krafterna vi har enligt 13th Sun, men detta vet ni nog ni som bekämpar yttrandefrihet på Vaken.se.

Han säger att DOM vet vilka ni är som är indigos och dom är väldigt rädda för att ni ska meditera och astralresa och få reda på era krafter som inte många människor har. "you can send shit thru a wall" säger han om indigos.

Så visst kanske det är dags för Vaken.se att sluta lägga ut namn och adresser i forumet för att minimera yttrandefrihet om tex. detta som tråden handlar om, innan det kommer en eldboll flygande mot servern helt enkelt.

Ta inte bort mitt konto nu för då förstår alla sanningen om er, med det vet ni nog redan ;D.

Så jag tror ni vet vem jag är och jag vet vem ni är som sitter och styr Vaken.se och det har ingenting med sanning och frihet att göra så länge inte krig mot droger och chemtrails får diskuteras utan att hämdaktioner från forumsägarna dyker upp. Men det vet ni nog redan :D

Så jag skulle gärna vilja se lite vett och fason om ni inte är utomjordingar som styr Vaken.se och lägger ut folks namn om dom använder yttrandefriheten på ett oönskat sätt, för det kan tolkas som att ni går emot frihet och sanning iomed era konstiga hämdaktioner som har skrämmt folk från nätverket "för sanning och frihet"

Ni skrämmer inte mig från nått forum tyvär men jag antar att jag skrämmer er. BUUH!

Invänta, kära Vaken.ses ägare och ni andra höns som inte fattar nånting annat än att ni är rädda för ALLT och därför inte vågar ha en åsikt annan än det som TVn lurar i er dagligen.

Tadet lungt nu och gör inte om sånna där saker och försök lägga ut folks namn i forumet för ni vet vilken tid det är nu och ni vet nog vilka vi är.

Indigos kommer och välter omkull hela servern för er om ni inte står för frihet och sanning i nätverket för frihet och sanning, ingen av oss äkta människor gillar oärlighet från forumsägare som dessa.

Eran tid är över och ni vet det.

Men tack för yttrandefriheten på forumet det är bra, håll tillbaka med hämdaktionerna bara så kommer vi nog överens den här gången ;D

Fred!

Posted on: 2013/5/16 20:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#84


See User information
Okej. Vet inte varför du motiverar din världsbild med höger hjärnhalva eftersom du behöver båda men jag kan diskutera med högra om du vill.

Vad gäller om folk varit taskiga mot dig förut så vet jag inget om det, vet inte vem du är... Svarar bara på det du skriver och säger min åsikt, min tro och övertygelse osv. Antar att det är det en dialog handlar om.

Vet heller inget om 13th sun och dennes familj heller. Du verkar lite paranoid som tror att alla är aliens... Vilket jag inte tycker är negativt; lika lite som att tro på änglar och demoner. Men kanske inte är så nyttigt att förutsätta att alla vill dig något ont, för det vill inte jag.

"Invänta, kära Vaken.ses ägare och ni andra höns som inte fattar nånting annat än att ni är rädda för ALLT och därför inte vågar ha en åsikt annan än det som TVn lurar i er dagligen."

Kollar inte på tv... Och vet inte vad du pratar om när du talar om att lägga ut namn och adress på forumet. Kan tipsa om att alla har inte fel bara för de inte tycker och tror som du (eller solen) :). Ska inte störa i denna tråd mer, ber om ursäkt åter igen om jag var negativ.

Posted on: 2013/5/16 23:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#85


See User information
Hej letshugem
Jag gillar din stil. Inge skitsnack o fjäsk, rakt på bara. Och faktum är att jag håller med om vaken. Från mitt perspektiv vill nästan alla på vaken fortsätta vara slavar. Nästan alla här vill fortsätta ha folk som bestämmer över dom. Och det skulle vara vaket? Tror inte det :)
När det gäller 13th suns budskap så är jag öppen för allt men du har lite dogmatisk ton jag assoscierar till jehovas faktiskt Men visst, undantaget det där med solen som jag tror är helt wacko så är jag öppen för allt. Jag ska kolla några av hans videos o se. Tack för tipset

Posted on: 2013/5/17 10:12
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#86


See User information
Ni måste tänka på att det blir problem för vem som helst som skulle vilja göra er illa om ni vet om era krafter, för enligt mina beräkningar så om dom skulle "döda" en av er så skulle ni separera från eran fysiska kropp och bli eran astralkropp, vet ni då era krafter så skulle ni enkelt kunna flyga ikapp dom som "mördade" er och använa era krafter, så det finns gränser för vilka utomjordingarna mördar. Dom kan inte mörda nån men dom som inte lärt sig sina krafter kommer inte kunna göra motstånd om dom "dött"/separerat från sin fysiska kropp.

Gordon du är möjligtvis också en indigo, kolla upp din aura, är den indigoblå så pruttar Vaken.ses ägare i böxan av att du är här och lyssnar på 13th Sun, "you will destroy the beast" om du får reda på dina krafter genom att astralresa.

Men människor har också krafter för våran själ/astralkropp gör att vi har en sol inom oss som kan användas för diverse krafter som dom är väldigt rädda för att människor ska ta reda på. Vissa har kommit för att slakta besten/utomjordingarna.

Han förklarade i en video om att dom gråa utomjordingar har krafter som dom skjuter ur magområdet på deras kropp, men människor har en sol inom sig så vet människor om sina krafter kan vi skjuta tillbaka på dom och dom har inte en chans, dom är skiträdda för oss så dom måste vilseleda människor.

Jag kollar runt lite på youtuben och fick upp en film om dom där gråa utomjordingarna och enligt den dokumentären jag såg så har dom gråa utomjordingarna nånting emot dom NORDISKA människorna från nån gammal dispyt nån annanstans i universum och sen sa dom att dom gråa utomjordingarna kanske är här och väntar på en kommande konflikt med dom NORDISKA, THE NORDS. För dom ska tydligen vara under Jordens yta där dom gömmer sig i väntan på nånting/pånyttfödelsen.

Så det är nog ingen lek och det är nog dom gråa jävlarna som styr Vaken.se också när dom kör sina fegspel och försöker skrämma indigos och människor som vågar ha en åsikt från att skriva sin åsikt.

Dom vet vilken tid det är och dom borde fan sticka härifrån nu innan alla får reda på sia krafter och sticker in i planeten, för vi kan ju flyga allihopa.

Dokumentären jag såg förklarade att utomjordingarna kan separera en människas kropp från astrakroppen, men jag tror själv att det är en bluff för att vi inte ska flyga ner dit och skjuta ner dom med våra krafter som Ironman på alkoholsnetripp.

Dokumentären jag såg om dom gråa utomjordingarna och ett ställe där dom befinner sig:





Indigobarnens krafter förklarat av 13th Sun:







Det finns guider på youtube om hur ni kollar upp eran aura och det är inte svårt så kolla upp det om ni känner att ni är dominerad av höger hjärnhalva och inte resonerade med skolans leftbrain-thinking så är ni möjligtvis en indigo som kommer hit för att krossa besten, och dom vet det.

"put your feet in the dirt and poor water on them then you meditate there for a fkn years if you have to until you get your powers and know who you are"

Mäktigt.



Dra åt helvete era gråa utomjordingar och insekter nu kommer vi (BUUH!)

Fred medmänniskor!

Posted on: 2013/5/17 13:15
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#87


See User information
Jag har glömmt att skriva en viktig sak och det känndes fel att missa det..

För 13th Sun säger att man ABSOLUT INTE ska astralresa mot LasVegas/tivoli-liknande ställen i 4e dimensionen för det är där demonerna hänger och om man flyger dit så kan dom ta en till fånga och leva på energierna som människor kan skapa genom sitt tredje öga, och då dör man i princip.

Jag vet själv att en kille som just hade börjat astralresa dog utan att nån visste varför och han gjorde antgagligen exakt det, han åkte till första bästa tivoli och trodde han skulle ha kul och blev tillfångatagen av en demon som nu lever på hans energier, och därför separerade han från sin fysiska kropp dvs han dog.

13th Sun säger åk mot mörkret så kommer man till det riktiga ljuset men åk aldrig nånsin mot första bästa ljus för det kan vara farligt.

Lucifer-rörelsen/New Age tjafsar väldigt mycket om att åka mot ljuset så ni får avgöra själv vem ni litar på när det gäller detta.

Såklart så kan ni astralresa här på Jorden istället för att sticka runt i universum och riskera att åka fel, jag lyssnar på många som tycker det är kul att astralresa bland sina grannar och kompisar, för man kan ju åka igenom väggar så grannarna kan besökas utan problem.

Helt upp till er nu gott folk jag har givit infon som jag kan, och snälla informera om det om ni informerar om astralresa för det är ingen lek därute utan man måste nog tyvär veta om det där med vart demonerna håller hus och vad dom kan göra om man går på bluffen och tror det kan vara roligt att besöka ett tivoli i astraldimensionen.

Vi har en "tillfällig" familj här på Jorden som vi har under det här livet, men våran riktiga familj finns i astralvärlden och den är mycket större än familjen här på planeten.

Det är våran riktiga familj i astralvärlden vi ska tala med om våra krafter och för att få göra det måste man åka mot mörkret.

Så gott folk. Happy flying.

Fred!

Posted on: 2013/5/18 0:22
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#88


See User information
Är nyfiken på detta. Har du själv lyckats astralresa? Om inte, varför? Vad är det med 13th-sun som gör att du litar så mycket på allt han(?) har att säga?

Undrar mer om 13th-sun-gubben. Han är enligt egen utsago av ett annat väsen än oss. Vad är han, och finns det något annat som visar på detta förutom hans Youtubeklipp? Hur ser det ut när han kastar eldbollar? Han är ju duktig på att spela in saker för Youtube, och borde således även ha spelat in eldbollskastandet?

Hur går det förresten med "free energy"-experimenten?

Posted on: 2013/5/18 11:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#89


See User information
+1

Posted on: 2013/5/18 11:39
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#90


See User information
13th Sun filmade när han satte fötterna i sanden på stranden i Miami och fick solen att lysa genom ett litet hål i molnen.. Ni får tro precis vad ni vill.

Jag litar på honom för dom andra som talar om pånyttfödelsen vill ha betalt eller så pratar dom inte om chemtrails, genmodifieringen av mat, gifterna i mat, människan naturliga matvanor, kärlek, flour, aspartam och vetenskap (vätgasdrivna bilar har hans kompis haft så han låter ungefär som mig för jag säger till alla att alla biltillverkare har vätgasdrivna bilmodeller klara för serietllverkning, när världen är redo sa dom i slutet på BMWs reklamfilm)..

Så det är en blandning av allt som får mig att lita på honom.

Jag har själv börjat lossa från min fysiska kropp en gång för månader sen och jag har skrivit om detta sen dess. Jag vet att det är vetenskap på att astralresa och därför skrev jag att ni kan söka på Monro institutet i USA för att få fram vetenskapen och hjälpmedel. Jag satt still i mediteringposition i 10-15 minuter och det gungade först till vänster och sen till höger , och sen rakt framåt så det känndes som hela huset var ute på havet och jag blev orolig och slutade meditera. Men jag kommer ihåg mina drömmar väldigt klart nu för tiden och dom är väldigt underbara så visst kan man säga att jag astralreser dock inte 100% medvetet för jag skriver så mycket och har svårt att rensa alla tankar ur huvudet i 10-15 minuter igen.
(speciellt när jag har krafter som väntar på mig att användas då flyger tankarna runt huvudet såfort jag sätter mig, men jag kommer dit d3et är inga problem, men jag har edmänniskor som också behöver veta och jag delar gärna med mig så vi kan skapa festen i en högre dimension istället för att sitta här med dom lyckliga slavarna och tvinga och äga andra människor, försöka)

Lixom vad ska man göra med krafterna om man kan skjuta eldbollar medans man enligt vetenskapen kan astralflyga genom väggar?

Vissa servrar ligger risigt till tänker jag.

Det går inte att astralresa om man äter giftig mat, kött och stoppar i sig flour dagligen för det bildas ett skal av benmaterial runt om tredje öga när man inte äter människans naturliga mat.

Jag själv har inte använt flourtandkräm eller tuggumin på minst 10 år nu och jag äter inte andra djur eller ser på tv. Så det är nog anledningen till att det går enkelt för mig men inte för dom som inte läst på om flour och diverse gifter i maten och undviker dom.

För flera år sedan fick jag en stark känsla av att en svart gubbe skulle börja tala på youtube om den riktiga sanningen, och nu dök han upp några år senare.

Våra förmågor är lite molniga efte alla vacciner dom tröck i oss när vi var nyfödda men jag litar ändå på att dom finns där och att jag kännt rätt på den punkten.

Han säger ju även att det inte går att pånyttfödas om man avgudar nån annan än sig själv så det känns rätt medans dom andra NewAgarna och lucifer-rörelsen talar mycket om att man ska meditera med massa människor och dyligt, och han säger tvärt om.

Jag gillar inte vad dom andra säger helt enkelt medans jag resonerar med det han säger och han ger svar på allt det som jag velat ha svar på i väldigt många år. Han gav pusselbiten till mig som jag behövde.

Men min mor höll i mig också när jag var nyfödd och enligt 13th Sun så typ "laddas" info ner i barnet ju längre mamman håller i barnet och navelsträngen sitter i, info från dimensionen vi var i innan vi kom ner.

Jag tror han säger att 2 veckor ska mamman hålla i barnet om all info från tidigare liv och dyligt ska laddas ner i barnet vilket det har gjort för honom som är född på Miamis strand. Det låter lite mycket men jag vet inte, jag lyssnar vidare och föreslår det samma för er.

Jag kan lära mig nånting även från idioter medans folk är väldigt petiga med vilka dom lyssnar på, och kanske är det där vi går olika vägar.

Jag skulle aldrig hittat rätt gubbe att lyssna på om jag inte hade den inställningen att jag kan lyssna på alla för även idioter kan man lära sig nånting ifrån tex. hur man inte ska bete sig.

Jag förstår att dom flesta inte kommer lyssna på honom, speciellt i Sverige där alla är ateister och tror att naturen inte har några designer och om naturen har designer så behövdes ingen designer till dom utan dom mest avancerade designerna på planeten designade sig själv av en slump. hahahaha jo svenskarna vet ju tillåmed att amerikanerna är galna som tror på religioner, men vafan tror egentligen svenskarna på.. ingenting.

Det blir lättast liv om det inte finns rätt och fel och naturen inte är designad. Folk är slöa helt enkelt och personligt ansvar för vad man gör är inget som dom flesta kommer vilja höra. Det är samhället och politiker och partier som ska ändras, men aldrig människan själv.

Och som 13th Sun säger så är lucifer en utomjordisk insekt som har skapat så regeringar sprayar chemtrails i atmosfären för att sänka tempraturen så att insekterna kan komma ner hit och äta upp människorna som inte klarade att ta sig till den andra dimensionen när tiden kom. Han menar att insekterna gör iordning sin mat genom att genmodifiera och hålla McDonlads öppet dygnet runt så människor har möjligheten att äta skräpmat och förvandla sitt DNA till skräpDNA.

Tro vad ni vill som sagt men ja tar varningarna på allvar, jag började redan innan jag lyssna på han att förstå det där med att människan är ett växtätande djur, jag kollade in på ett slakteri och fick se hur det går till och det var inte så enkelt att ortsätta äta kött efter det.

Som sagt, tro vad ni vill, bara 10-15% kommer lyssna och 85-90% kommer bli mat åt utomjordingarna för att sedan få återfödas i abyssen enligt honom som är ett svart hål dvs 1 dimension neråt.

Vi kan se dimensionen under oss (svart hål) men inte dimensionen över oss om vi inte astralreser för då kan vi flyga i dom övre dimensionerna och se hur dom har det.

Som sagt igen, helt upp till er. Jag "tror" inte att det är ett dåligt skämt.

Fred!

Posted on: 2013/5/18 20:39
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#91


See User information
Jag skulle faktist skriva ett till ord han sa den ursprungliga meningen på, och ordet är manipulera.

Manipulate härstammar från man-i-polute, man-jag-förgiftar.

Så för er som fortfarande tittar på tv så kan det vara bra att förstå att ni blir förgiftade genom manipulering genom tvn utan att veta om det.

Fred'!

Posted on: 2013/5/18 22:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#92


See User information
Nu gick jag in på youtube för några dagar sen och skrev djupt om lucifer-rörelsen som säger älska allt och alla, och resultatet blev att filmerna togs bort bara för att mina kommentarer skulle försvinna.

Så vill ni bekämpa att människor blir vilseledda av lucifer så gör precis det, gå in och använd yttrandefriheten, det är inte svårt att hitta idioti som dom stödjer. Den människan jag skrev hos försvarade prostitution och menar att det är precis somett arbete, men då var det inte prostitution som arbetet utan hon menar att det är helt friskt att en rik ful gubbe får en ung snygg tjej för dom utnyttjar varandra för diverse saker som dom tror sig behöva. Tjejen vill ha pengar och gubben vill ha en fin tjej att visa upp, som en pryl. Och problemet för mig är att en människa inte är någon pryl och det är en av dom sjukaste sakerna i samället om gammla gubbar kan köpa unga tjejer bara för att dom har pengar och trygghet att erbjuda iomed pengarna.

Så vill ni bekämpa lucifer använd hjärnan och genomskåda dom, släpp av eran åskt och se själva när dom stänger ner och tar bort filmerna för att ingen ska förstå vad dom håller på med.

Jag antar att den jäveln kommer göra så kommentarer måste godkännas av filmskaparen men det är iaf. ett litet steg i god iktning för om dom får säga älska allt utan att nån genomskådar dom och lämnar äkta kommentarer så kommer många bli vilseledda.

Och kampen går vidare, jag inväntar hämdaktioner från Vaken.se nu för jag skrev om kriget mot droger som dom medvetet eller omedvetet försvarar.

Vaken.se kan vara ett kriminellt gäng eftersom dom förhindrat folk från att skriva om kriget mot droger i flera år nu, eller så är dom bara så stora idioter så dom inte förstår att dom skyddar kriminella gängens inkomst samtidigt som chemtrails heller inte fr skrivas om i deras forum så enligt mig så bör det rimligtvis vara utomjordingarna som styr Vaken.se och dom vill absolut inte att krig mot droger och chemtrails upphör att besprutas över svenska befolkningen.

Eller så är dom bara ett gäng stolpskott om inte förstår att dom skyddar både kriminella gängens inkomst och det största brottet mot svenska folket genom tiderna dvs chemtrails.

Jag vet inte om 13th Sun skulle vara stolt över att kommentarer som är väl skrivna får lucifer-rörelsen att stänga ner. Men jag kan tro det för jag blir själv ganska stolt över det.

Men som sagt, nu inväntar jag hämdaktionen från Vaken.se sen välter jag servern för nu är det astralflygtursdags.

Jag känner med folket som fortfarande lyssnar på lucifer-rörelsen för jag höll på att bli lurad av dom innan jag slog på hjärnkontoret och tänkte på vafan dom förespråkar.

En för alla och alla för en.

God fortsättning gott folk och lycka till vilken väg ni än tar.

Fred!

Posted on: 2013/5/19 13:34
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#93


See User information
Jag har inte kollat så mycket på 13th sun än, han videos är rätt svårkollade. Svindåligt ljud o en jädra massa svamlande. Om han har ett bra budskap skulle han verkligen kunna göra sina videos bättre. Men men, jag ska nog komma till skott o kolla lite sen.
Nu ville jag bara flika in att prostitution är 2 personer som gör en överrenskommelse frivilligt. Dom skadar ingen annan. Så är man för ickevåldsprincipen så har man ingen rätt att hindra prostitution.
Om du blir grym på astralis så får du gärna komma o plocka upp mig Jag har bara haft en svinkort UKU o inte orkat öva mer, men det vore grymt o ha den färdigheten

Posted on: 2013/5/19 23:12
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#94


See User information
Aah han säger själv att han kan inte berätta för mycket för då går han emot universal law, men han kan ge hintar, och det är hintarna som jag försökt tolka genom att kolla igenom hans filmer.

Jag har tänkt precis som dig att det skulle vara skönt om nån kom och tog med oss in i 4e dimensionen, men såklart funkar det inte så. Man måste helt enkelt rensa ut gifterna ur kroppen genom att äta klorofyll/gröna växter i cirka 2 veckor, först då försvinner skalet runt om tredje ögat och det blir lättare att astralresa.

Tänk dig själv hur många som verkligen klarar att inte tänka på nånting i 10-15 minuter, det är väldigt svårt, men inte omöjligt.

Jag tror det blir roligare när man kommit ut första gången.

Monroe som gjort vetenskap på astraresor han vaknade upp i lampkronan i taket medans han såg en gubbe ligga brevid hans fru, och såklart fick han lov att kolla vem som låg brevid hans fru, och då fick han panik när han såg att det var hans fysiska kropp som låg där, så han simmade in i kroppen hhahaha utan att förstå att han styr med tankarna vart han vill åka.

13th Sun säger at vi har ett universum inom oss i våra själar, och antgaligen så skulle inte astralresor fungera för oss om det inte var så att hela universum är i oss.

Att hålla tankar borta i 10 minuter är näst intill omöjligt för mig så lnge jag skriver och försöker hjälpa andra människor än mig själv, så visst lär jag ta en paus från skrivandet för att fokusera på mig själv så jag får tag på mina krafter och kan välta servrar om det behövs.

Forumet för sanning och frihet bekämpar sanning och frihet och forumet för yttrandefrihet har skrivit in i sina forumsregler att det inte är nån yttrandefrihet om inte moderatorerna och läsarna tycker det passar deras öron, för det hände mig, nu har dom stängt av mig för kanske andra eller trdje gången och dom kanske inte skulle gjort det så jag mediterar istället för att skriva, sen kom jag tillbaka och välte servern för dom för att dom inte skyddar min yttrandefrihet.

Vi får se gott folk, jag såg att nån skrev om chemtrails så nu är både chemtrails och kriget mot droger skrivna om i forumt så vi får se vad utomjordingarna på Vaken.se säger om detta "övertramp" som vi begått.

Och för er som inte tror på 13th Suns eldbollar kan bara gå in och skriva nått stöddigt till han för han är snabb på att kasta eldbollar och ni kan få bbevis på det sättet.

Fred gott folk och lyckaa till med flygandet och det finns ljudvågor speciellt framtagna för att astralresa genom att olika frekvenser spelas i varje öra. Det är det som dom forskade fram på Monroe institutet. (binaural beats, hemi sync kan ni söka på på youtube)

FRED!!!

Posted on: 2013/5/19 23:49
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#95


See User information
Det finns ganska mycket att veta om meditering och vårat tredje öga..

När vi sover tar vi in begränsat med energier direkt från rymden, mörk energi, man vaknar hungrig och utvilad.

När man mediterar så tar man bort begränsningen på mängden energier från rymden och kroppen laddas upp väldigt fort, hunger och sömn försvinner och tredje ögat skapar melanin som är ett strålningsskydd (det svarta i huden på svarta människor är melanin)

Det finns människor som aldrig äter på grund av att dom mediterar dagligen och blir aldrig hungriga på grund av det, en gubbe jag lyssnade på han har inte ätit på 70 år för han lever på energierna från rymden.

Så det finns fördelar med att meditera som dom flesta inte vet om och dom flesta kan nog inte tro på just det, men jag har mediterat och jag vet att hungern försvinner och att sömnenbehov försvinner.

Jag säger det till alla människor som arbetar hårt att dom kan meditera för att "ladda upp" energierna i kroppen fort och på så vis inte behöva 8 timmars sömn för att fungera.

Det kan vara bra att veta att meditering kan användas om det inte finns mat.

Men det kan även vara bra att veta att trdje ögat skapar melanin när man mediterar för tempraturen stiger på planeten och alla andra planeter i solsystemet. (dom bekämpar dock tempraturhöjjningen på denna planet med chemtrails)

13th Sun talar mycket om att man ska sätta upp en pyramid runt om sig själv och det är i princip en bild på sig själv innuti en pyramid med koppar i varje hörn helst, och han menar att när man satt upp pyramiden genom att se en bild på sig jälv innnuti en pyramid så skjuter vårat tredje öga ut en skyddspyramid runt om oss som gör att ingen kan komma in i pyramiden utan våran tillåtelse. Han menar att det är väldigt viktigt i dessa tider med strålningar som ökar.

Och ska jag slutligen säga vad jag tror så kommer folk som inte gör dessa saker brinna upp när vi kommer längre fram i galaxen med solen, för han tjatar om att man ska vara i solen och suga i sig så mycket sol som möjligt för att skapa melanin och det hänger nog ihop allting.

Folk som inte mediterat och varit i solen kommer inte ha något melanin som skyddar dom när strålningen ökar, och pyramiden han talar om måste man nog ta som en sanning för att det ska fungera, jag har själv satt upp en bild på mig själv i en pyramid så jag lyssnar vidare.

Han sa även att han fått bilder skickade till sig från människor som inte har det så bra ställt ekonomiskt och han hade skaffat svarta pappskivor för att klistra upp deras bild och skapa "Moor-skydd" runt om dom, för han kan göra det sa han.

Jag antar att vi kan göra exakt samma som han säger dock så vill jag själv inte sätta upp massa bilder på folk jag kännt som aldrig nånsin skulle förstå eller lyssna på nån som vet mer än dom om ett ämne. Gör dom inte stegen så kommer det nog inte hjälpa att jag sätter upp nån pyramid runt om dom.

Det är upp till oss själva att bry oss om oss själva i dessa tider och jag lyssnar vidare medans jag mediterar.

Tänk på sakerna och lycka till. Mitt eget mål är att byta ut sömn och hunger mot ett liv i astralvärlden medans min fysiska kropp laddas upp.

13th Sun tar bara korta 10-15 minuters "catnaps" som han kallar det. han astralreser bara dagligen och behöver inte sova på grund av det. Detta kan vara bra att veta i dessa tider med WW3 på ingång.

Som sagt, lycka till.

Posted on: 2013/5/20 4:56
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
#96


See User information
Då ser det kanske ljust ut för mig, eftersom jag både är vegetarian och planerar en 3 veckors fasta snart ^^
Nä men allt sånt här astralis är spännande. Ny dag nu, jag ska kolla några av hans videos, synd bara att det är så sunkigt ljud.
Hoppas du lyckas med dina mål. Berätta gärna hur det går. Mitt problem med 13th sun är väl egentligen att det är EN person. Jag tar inte min info från EN person. Det måste vara flera för att vara värt nåt för mig. Han kan ju såklart ha rätt men det vet inte jag. Som skalman säger, jag tror inget som jag inte vet

Posted on: 2013/5/20 8:24
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4) 5 6 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
58 user(s) are online (58 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 58

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS