vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 47 48 49 (50) 51 52 53 ... 61 »


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
alarik
<ul>Om du anser att Li Hongzhi [L] är en Profet varsågod och vara en anhängare av honom. Svar till din fråga om Indianer eller människor på andra sidan av Atlanten. Gud säger att till varje samhälle skickar han en budbärare (Profet och en budbärare är inte samma sak) med sanningen, men människor alltid hittar sina egna saker och kallar det sanning. Här några verser från Koranen för dig att reflektera över och det är upp till dig att läsa de i sitt sammanhang.
<ul>
[11:117] Er Herre utplånar aldrig ett samhälle
orättvist, medan dess invånare är rättfärdiga.


[28:59]För er Herre utplånar aldrig ett samhälle utan att skicka
in en budbärare i dess mitt,
för att recitera våra uppenbarelser för dem.
Vi utplånar aldrig ett samhälle, om inte dess människorna är onda.

<ul>[10:45] Dagen då Han sammankallar dem alla, kommer de
att känna som om de varat i denna värld en timme av dagen,
under vilken de möttes. De som inte trodde på att möta GUD
är verkligen förlorare; och valde att vilseledas.


[10:46] Vare sig vi visar dig en del (av straffet) som vi lovar
dem, eller avslutar ditt liv innan dess, kommer de slutligen
att återvända till oss. GUD bevittnar allt de gör.


[10:47] Till varje samhälle, en budbärare. När deras
budbärare kommit, döms de rättvist utan minsta orättvisa.


[10:48] De utmanar: "När kommer denna profetia äga rum,
om du talar sanning?"
[10:49] Säg, "Jag äger ingen makt till att
skada mig själv, eller hjälpa mig själv; endast det som GUD vill sker."
Varje samhälle har en förutbestämd livstid. När deras tid väl når sitt slut,
kan de inte försena den med en timme, eller påskynda den.


<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/g7cylfQtkDg?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
</ul>
[16:36] Vi har sänt en budbärare till varje samhälle med orden, "Ni ska
dyrka GUD och undvika idoldyrkan.
" Följaktligen vägleddes vissa av GUD,
medan andra överlämnades åt avvikande.
Res runt på jorden
och lägg märke till konsekvenserna för de som avvisar.

</ul>
Med denna inlägg till dig, resterande följdfrågor du har, jag uppmanar dig att läsa Koranen själv på egenhand. Med andra ord frågesessionen är över. Jag tackar dig för de intressanta frågor och inlägg du kommit med. Jag vet inte om du är han eller hon, gammal eller ung, vem du nu du är, i vilken livssituation och tillstånd du är i önskar jag dig lycka till med allt du gör och Må Gud välsigna dig med kunskap och visdom så att du kan göra de kloka val av dina.

Posted on: 2013/7/11 18:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Tack för inlägget, i princip samma uppfattning jag har av trosuppfattningar. Lite som i Hinduism där man har en himla massa gudar som aspekter av En enda gudom, en slags polyteistisk monoteism: De flesta trosuppfattningar är samma aspekt av den enda gudomen.

Posted on: 2013/7/11 22:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Tack för alla aspekter, ADMINS: "Do your thing"!, lås eller fight club är ert val! Tanken bakom tråden e borta och brukas bara i enfalld och som kofot för egna åsikter.

Med all respekt Abyss, inga är "korsfarare" längre, alla oss står på egna rangliga ben, inkl du!
Bäst av all lycka!

I frid och <3!

Posted on: 2013/7/15 2:37

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Avatar
<ul>Har någon stoppat dig från att säga vad du tycker och tänker i denna tråd?

Posted on: 2013/7/15 16:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Vad är meningen med livet?
<ul><iframe width="560" height="265" src="//www.youtube.com/embed/_xL7xQuDcI8?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Posted on: 2013/7/15 16:38

Edited by Abyssinia on 2013/7/15 16:53:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Quote:

Abyssinia skrev:
Avatar
<ul>Har någon stoppat dig från att säga vad du tycker och tänker i denna tråd?


Vad spelar det för roll, ur perspektivet från botten av en spypåse? btw: 19 pluss en tvåa klöver, ger 21!

Posted on: 2013/7/15 21:07

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Avatar
<ul>Må Gud vägleda dig och oss alla!

Posted on: 2013/7/15 22:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Quote:

Abyssinia skrev:
Avatar
<ul>Må Gud vägleda dig och oss alla!


Det här e ju för tusan "giftigt" för medvetandet... Skall jaget ställas för svars för idolskapet av din övertygelse om din form av Kalles chockladfabrik, med dess umpalumpier på tillsägelser? -I read it in a book and the cover said something, I self saw was true!?

Denna förljugna "Gud" du påtalar, har jag redan en väldans intim relation till... Jag behöver inga böcker, troenden eller euforia/gift åt folket... Behöver inga religioner eller fåfänga... Denna dag den förljugna Guden du tilltalar om som sparka skiten ur mig, står med mig idag. Ställer mig frågande mot varje prälle till ammun om frågor, samtliga springer i egna syften. "Lyssna till din Guru, skjut han sen" sa en granne... Vilket enbart vittnar åt att ställa dig i dina egna skor.

Var e ADMINS när dom behövs... Fightclub ftw, eller Urkeljunga!!

BTW 2.0... 19 + 2a klöver utgör 21... Black Jack... Bara för att hålla mig till topicen!

I frid och <3!

Posted on: 2013/7/15 23:01

Edited by Avatar on 2013/7/15 23:17:49
Edited by Avatar on 2013/7/15 23:22:29
Edited by Avatar on 2013/7/15 23:28:03

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Hjärtat och Själen
<ul><iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/8QpsCqti4mw?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<ul>[8:24] O ni som tror, ni ska besvara GUD och Hans budbärare
när han bjuder in er till det som ger er liv.
Ni ska veta att GUD står er
närmre än ert eget hjärta, och att ni kommer sammankallas inför Honom.


[2:123] Tänk på den dagen då ingen själ kommer att hjälpa någon
annan själ,
då ingen lösen kommer att godtagas, ingen medling kommer
att vara till någon nytta, och ingen kommer att hjälpas.


Posted on: 2013/7/17 17:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Islam lär betyda underkastelse, eller med andra ord lydnad.

Absolut lydnad, inga dialoger med Gud. Inga kommentarer, inga synpunkter på det han befaller.

Alla svar är förtryckta, det hela påminner en hel del om Disney's Kalle Anka där knattarna har sin "Gröngölingsboken" där det finns svar på allt.

Men den hårdaste världsbild har alltid sin svaga punkt.

Själv har jag svårt för att ta slutgiltig ställning i de flesta frågor, det dyker upp så mycket oförutsedda komplikationer hela tiden som gör det svårare att verkligen veta vad som är rätt och fel.

Det är mig t.ex en gåta hur man kan ta avstånd från registrerat partnerskap mellan individer av samma kön och sen själv jobba på fartyg, vara militär eller leva i hårt sammansvetsade terrorgrupper.

Det går liksom inte ihop...

Posted on: 2013/7/17 19:45
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Asgeir
<ul>Du vet vad som är rätt och fel, alla människor vet.
Du får gärna påpeka de svagheter av Islam lutar dig på.

Posted on: 2013/7/17 20:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
När det gäller religion gör jag så här: Ser jag ett gudshus som verkar trevligt går jag in och försjunker i meditativt tillstånd.

Ett tag funderade jag på att besöka alla "tempel" i staden där jag bodde (det fanns ett femtiotal av olika schatteringar) och sen göra ett reportage från vart och ett och försöka sälja dessa som en sorts vägledning för andra sökare eller någon som helt enkelt ville ha lite annorlunda erfarenheter.

Jag har samlat ihop en bra hög nu men har avstått från att publicera något men jag har varit med på lite av varje, det har varit en fantastisk resa.

Jag har sovit i moskeer, stått på randen av stup med korpskrik och jungfruoffer, sett afrikaner gå i extas till tung reggae, suttit och hört schamaner svänga runt visslande stenar och stått fullständigt hypnotiserad på trumfester med strålkastare och vrålande predikanter/diktatorer av nationellt snitt.

Det extremaste var dom som aldrig gick in genom den stora huvuddörren som alltid var låst utan kröp in i kyrkan på alla möjliga omvägar och smög sig ut likadant.

Islam knep mitt hjärta med det absoluta alkoholförbudet.

Muhammed var en mycket klok karl.

Men ibland brottas jag med en okänd makt på nätterna...

Posted on: 2013/7/17 22:19
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Asgeir
<ul>Hur andra människor och uppför sig, det har inget med Islam att göra,(även om du kallar sig muslimer). Det finns gott om vilseledda människor i världen. Jag tror man måste göra en distinkt skillnad i detta. Jag menar, Islam består inte av muslimer/människor. Islam är ett system som är dikterad av skaparen själv. Det naturliga tillståndet av människan är att vara inom denna system.

Vad gäller alkohol,det finns många anledningar till varför man ska hålla sig borta från alkohol. Det är bara att titta på statistiken på alla alkoholrelaterade sjukdomar, trafikolyckor, våld och våldtäkter, trasiga familjer, mm.. listan kan göras lång. Koranen säger att det finns vissa positiva saker med alkohol men att det negativa väger mer än det positiva och därför uppmanas vi att avstå från att dricka det. Reflektera över de verserna nedan. Verserna listar upp de negativa effekterna av alkohol och ställer människan en fråga, "Kommer ni då att avstå?" Det är upp till varje individ att göra rätt val, om man tror på Gud.

<ul>[2:219] De frågar dig om berusningsmedel och hasardspel:
säg,
"I dem finns stor synd och vissa fördelar för människorna.
Men ondskan i dem väger mycket mer än nyttan de gör."
De frågar
dig också om vad de ska ge i välgörenhet: säg, "Överflödet." GUD
klargör således uppenbarelserna, så att ni ska kunna reflektera,


[5:90] O ni som tror, berusningsmedel, hasardspel, idolernas altare
och chansspel,
är djävulens avskyvärdheter; ni ska undvika dem så att ni
ska kunna lyckas.
[5:91] Djävulen vill provocera fram fientlighet och hat ibland
er genom berusningsmedel och hasardspel, och
distrahera er från att minnas
GUD och från att iakttaga Kontaktbönerna (Salat).
Kommer ni då att avstå?


Posted on: 2013/7/17 23:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
@ Asgeir

Är inte detta lite i "pipen" av vad du beskriver? Och högst beskrivande av vad som sker i tråden, lite fram och tillbaka?

Overcome the Fear of Going All the Way





I fred och <3!

Posted on: 2013/7/18 18:17

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Jag tror att vad mänskligheten behöver mest just nu är en underbar sagoberättare, förankrad i vår tid som kan säga just de saker som kan göra oss tillfredsställda i just den svåra situation var och en befinner sig i...

Vad kan du exempelvis säga till ett döende barn idag som skulle göra det gladare?

Artonhundratalets stora sagoberättare klarade sånt bättre än dagens...


Posted on: 2013/7/18 23:33
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Håller med dig mer än du tror!

Hur kan du vara männiksa, om du inte känner till "personan", "gisslet", AKA fiktionen, hur kan du känna och tycka utom kännedomen bakom som utgör "människan"? Detta e djupare än än präst eller en Ammun (gramma?)

Folk filar sin mask idag, gärna bygger på den med med andra varianter... Hit å dit, vaken är ett bra medie!! Låt oss säga dom inte e redå än att lyfta av den... Som Abyss antyder i andra tråden om nov.


Hävdar forsatt att all skit/smärta och elände är för att oss alla inte känner oss själva, alla krig, religioner och så vidare som skiljer oss! Nog ser vi den så du som kille ser en annan bli sparkad i pungen, till det "djur" som hanteras i den märkligaste sjukaste sätt...

Hade vi haft kundskap om oss själva, skulle vi aldrig kriga, utan ta lärdom för bättring för alla delar(Vägrar säga parter, då den e så förljugen) av varandras uttryck.

Jag har själv massa frågor, men runt 20 minuten säger han något... Inte e detta min Guru, skall jag säga, ser alla oss like, om än omtummlade!!

Kul och intressant allt e httpS i dessa tider du inte kan sprida så lätt...

https://www.youtube.com/watch?v=rjw9a8A5qJ4

BTW: Detta går genom all vakenhet, från "New age", "Kristendom", "Islam", jada jada idag...

Det är oss själva som håller igen vår egna "Indoktrinerade lärdom"!? -Hur kan alla vara olika av den Gud du tror på, bibeln, koranen eller annan, om vi är alla skapade likar (kick åt rasister)?

Hur jädra/förslavade förjugna e vi i tanken för att förslavas/lärdom... Vara en Så kallad "VÄRLDS-nytta"??!

En utan sak, som tar mig i hand, en utan religion, lag, land, fånerier som domstolar osv... Utan säga. utan sak: " Låt oss skapa, för varandra?

I frid och <3, broder!




Posted on: 2013/7/19 0:43

Edited by Avatar on 2013/7/19 0:58:44
Edited by Avatar on 2013/7/19 1:02:13

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Rädda din Själ!
<ul><iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/893FgGUBsHY?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<ul>[3:30] Den dagen kommer, då varje själ kommer att se alla
goda gärningar den gjort läggas fram.
Vad gäller de onda gärningarna,
kommer den att önska att de togs långt, långt bort. GUD gör er aktsamma
på att ni ska vörda endast Honom.
GUD är Medlidsam gentemot människorna.

<ul>[6:91] De värdesatte aldrig GUD som Han ska värdesättas. Följaktligen
sa de, "GUD uppenbarar ingenting för en mänsklig varelse." Säg, "Vem
uppenbarade då skriften som Moses kom med, fylld av ljus och
vägledning för människorna?" Ni för ner det på papper för att
förkunna det, medan ni döljer mycket av det.
Ni fick veta
sånt ni aldrig känt till - ni och era föräldrar.
Säg,
"GUD (är Den som uppenbarade det)," lämna
dem sedan i deras tanklöshet, lekande.


[6:92] Även detta är en välsignad skrift som vi
uppenbarat, bekräftande tidigare skrifter, så att du
ska kunna varna det viktigaste samhället och alla omkring
det. De som tror på Livet Efter Detta kommer att tro på denna (skrift),
och kommer att iakttaga Kontaktbönerna (Salat).


[6:93] Vem är mer ond än den som hittar på lögner och tillskriver GUD dem,
eller säger, "Jag har fått gudomlig inspiration," när ingen sådan inspiration
givits honom, eller säger, "Jag kan skriva detsamma som GUDs
uppenbarelser"?
Om ni bara kunde se de som överträder vid
dödsögonblicket! Änglarna sträcker ut sina händer emot
dem, med orden, "Släpp taget om era själar.
Idag har
ni ådragit er ett skamfullt straff för att ha yttrat annat
än sanningen om GUD, och för att ha varit för arr-
oganta för att acceptera Hans uppenbarelser.

</ul>
[3:185] Alla människor får uppleva döden, därefter får ni er belöning
på Återuppståndelsens Dag.
Den som med nöd och näppe slipper undan
Helvetet har uppnått en stor triumf.
Livet i den här världen är bara en illusion.

<ul>[30:42] Säg, "Res runt på jorden och lägg märke till
konsekvenserna för de som kom före er."
De flesta av dem var idoldyrkare.

[30:43] Därför ska ni helt ägna er åt denna perfekta religion, innan en dag
kommer, som GUD gjort oundviklig. Den dagen kommer de att vara chockade.


[30:44] Den som inte tror, gör det till skada för sin egen själ, medan de som
för ett rättfärdigt liv, gör det för att stärka och utveckla sina egna själar.


[30:45] För Han kommer generöst att belöna de som tror och för ett
rättfärdigt liv med Sina gåvor. Han älskar inte de icke troende.


[30:46] Till Hans bevis hör att Han sänder vindarna med goda tecken,
för att ösa Sin nåd över er, och för att låta skeppen fara på havet enligt Sina
regler, och så att ni ska kunna sträva efter Hans gåvor
(via handel), så att ni må vara tacksamma.

</ul>
[16:111] Den dagen kommer då varje själ kommer att
fungera som sin egen förespråkare, då varje själ kommer
att ersättas till fullo för allt den har gjort,
utan minsta orättvisa.

Posted on: 2013/7/19 3:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Hur biblen har ändrats med tiden.
<ul><iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/P0zWbL8Uqfw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Posted on: 2013/7/25 15:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Vad har det med koranen att göra? Bazinga

Posted on: 2013/7/25 16:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Debatt, Islam vs Kristen
<ul>Här en intressant debatt mellan islam och kristendom. På den islamiska sidan har vi Ahmed Deedat som var en populär bland sunni muslimer. Möjligtvis var han en Koranist under de sista perioden av sitt liv (bara Gud vet), han dog 2005. Motståndaren, Stanley Sjobergär en svensk pastor som fortfarande är aktuell och predikar fortfarande [L]. Debatten ägde rum 1986 någonstans i Stockholm. Som du ser den är nästan 3 timmar lång, och vem har tid till det liksom men vem vet kanske en dag. Jag postar upp detta för att förtydliga de fundamentala skillnaderna mellan islam och kristendom.

<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/on8GxYqnWj4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Posted on: 2013/7/30 13:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Över 1000 svar i denna tråd, vad är det Ni inte kommer fram till? :) Nyfiken...

If you can't explain it simply, you don't understand it well enough!

Posted on: 2013/7/30 14:11
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
iwarrior
<ul>Jag förstod inte din fråga. Hur menar du?

Posted on: 2013/7/30 15:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
Det började med en siffra, en började Ni spåna på alla möjliga olika saker.

Posted on: 2013/7/30 15:18
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Det matematiska miraklet med siffran 19


See User information
iwarrior
<ul>När du säger Ni, än så länge har jag inte sett nån annan än mig som postar inlägg med utgångspunkt från Koranen. Sen vad gäller att spåna alla möjliga saker, Det har med att Koranen berör alla aspekter av människans liv och all skapelse. Vi troende muslimer som endast håller oss till Koranen, säger att alla människans mest fundamentala frågor kan besvaras direkt från Koranen. Av den anledningen har tråden som du säger spånat, till alla möjliga saker.

Posted on: 2013/7/30 16:02

Edited by Abyssinia on 2013/7/30 16:28:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 47 48 49 (50) 51 52 53 ... 61 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
57 user(s) are online (57 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 57

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS