vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 »

Re: Lets LOOSE CHANGE - Århundradets Zionist propaganda

See User information
Quote:
Intressant att i filmen kommer Alex Jones och hans gäng, och i filmen poängteras att dom är klädda i svart och vitt. Svart och vitt är starkt kopplat till frimurar symbolik, och var den ursprungliga färgerna för Tempelriddarna, The Knight Templars.

Oj jävlar, de har svarta tröjor med vitt tryck på, och det hade andra snubbar också för längesen!! Wow!

Jag har en svart t-shirt som det står Investigate 9/11 med vita bokstäver på, är jag också med i nån mysko konspiration nu?

Posted on: 2008/1/13 18:52

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Seraph skrev:
Quote:
Intressant att i filmen kommer Alex Jones och hans gäng, och i filmen poängteras att dom är klädda i svart och vitt. Svart och vitt är starkt kopplat till frimurar symbolik, och var den ursprungliga färgerna för Tempelriddarna, The Knight Templars.

Oj jävlar, de har svarta tröjor med vitt tryck på, och det hade andra snubbar också för längesen!! Wow!

Jag har en svart t-shirt som det står Investigate 9/11 med vita bokstäver på, är jag också med i nån mysko konspiration nu?

Är du en "tillfällighetsteoretiker"?

Posted on: 2008/1/13 18:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Men wisegut för fan du skämtar väl med tröjorna ?

See User information
wiseguy, gillar du Henry Makows info?

Så här säger han om din teori om att allt är zionisternas fel!

"I have always defined the world government conspiracy as a union of European (mainly British-American) aristocracy and Jewish finance joined by money, marriage and belief in Freemasonry (i.e. Cabala.) It regards ordinary Jews as expendable tools.

I have always said an elite or Illuminati (Masonic) conspiracy has subverted every social institution incl. government, religion, education, business and media. If anything, I am criticized by antisemites for showing how broadly-based this conspiracy is. For example, the Toronto Police Dept. has a Masonic pyramid with an unfinished capstone in front of its College St. headquarters."

Detta är nåt i stil med vad bland annat AJ tycker..

Hittas nere vid hans svar ( REPLY )..

http://www.rense.com/general80/menace.htm

Posted on: 2008/1/14 0:18
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

Seraph skrev:

Och förklara gärna hur du "vet" att det inte fanns några kapare.
.

Derss flyglärare berättade att de inte kunde flyga, så vem gjorde det? att ens kunna hitta wtc är omöjlight utan assistans av tranpondrarna, som ju var avslagna. Kaparna är i många fall vid livet, och fanns inte på flyglistorna. Hur kom de ens ombord, utan biljetter?
Har du sett "The flying Circus in Venice"? Man skrattar ihjäl sig om man ser den filmen.

Gör det, skratta ihjäl dig, har du tur,, knäcker du några illusioner på kuppen.

Inte tror du väl att NWO skulle satsa allt de hade på ett gäng araber som var bakfulla, efter senaste rundan på strippklubben?
Är inte det en galen konspirationsteori, så tell me one, haha

Attacken utfördes med militärisk precision, proffs styrde planen, skulle dessa då offra sina liv? Det där är för media, den svartmuskige muslimske självmordsbombaren.

Men i detta fallet kunde han inte ratta planet, så hur gick det till? Han hade inte ens biljett till flighten.

Posted on: 2008/1/14 9:51
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Nej jag skämtar inte, svart och vitt är Knigts Templars färger, men du har din fria vilja, du får tro vad du vill, men jag skämtar inte om såna saker, trodde du visste detta?

Posted on: 2008/1/14 9:53
Resized Image

Anonym
Ja.

Om ett syfte med 9/11 var att göra er skiträdda så har de uppenbarligen lyckats.

Så länge som ni bara sitter inne vid era datorer och postar massa smäck så har makten triumfens kort på hand. Och träter ni så är triumfen total.

Gå ut och gör nåt vettigt av era liv medan ni lever dem för den här gången. Skaffa en flickvän (så undras det varför det är så få kvinnor här...)

Skaffa en hund. Eller en katt.
Börja motionera. Flytta ut i skogen och lev off-grid, odla egen mat. Sy era egna kläder. Handla med byteshandel.

Får ni barn, föd dem hemma i trädgården.
Amma dem hur länge de vill.

Bygg en husbåt och sätt i en sjö, så slipper ni fastighetskatt.
Skaffa ett liv. Gör vad ni vill. Om ni vill något?

Systemet vill äga er intill molekylärnivå och vill att ni ska vara deprimerade och må dåligt. Och beroende av TV (eller internet)och färdigmat, kärnkraftsel i uttagen, märkeskläder etc.

Ta makten över era liv NU och bryt med hela skiten! Gå era egna vägar.

Det spelar ofantligt större roll än om Alex Jones eller mannen med det knepiga namnet är Zionistagenter eller inte, eller hävdar att den andre är det.

See User information
Quote:

TeBe skrev:
wiseguy, gillar du Henry Makows info?

Så här säger han om din teori om att allt är zionisternas fel!

"I have always defined the world government conspiracy as a union of European (mainly British-American) aristocracy and Jewish finance joined by money, marriage and belief in Freemasonry (i.e. Cabala.) It regards ordinary Jews as expendable tools.

I have always said an elite or Illuminati (Masonic) conspiracy has subverted every social institution incl. government, religion, education, business and media. If anything, I am criticized by antisemites for showing how broadly-based this conspiracy is. For example, the Toronto Police Dept. has a Masonic pyramid with an unfinished capstone in front of its College St. headquarters."

Detta är nåt i stil med vad bland annat AJ tycker..

Hittas nere vid hans svar ( REPLY )..

http://www.rense.com/general80/menace.htm

Har du insett att han talar om "jews" du talar om zionister. Man måste inte vara jude för att vara zionist. AJ däremot är gift med en, och det gör hans barn judiska ochså. han verkar dölja zionismen, och förneka israels roll i olika sammanhang, det gör honom till zionist i mina ögon, om Makow tycker si eller så om saker, betyder inte så mycket för mig, jag går inte ut på nätet, och verifierar min egen logik, om jag inte behöver mer fakta då förståss.
Har läst lite av Makow, orkar inte med honom, vi har inte samma kemi, ingen humor i det han skriver, ser bafra negativt på allt, om du frågar mig.

zionisterna kontrollerar frimurarna genom illuminati, och infiltrearade frimurarna tidigare, så man kan inte påstå att zionister blir medlemmar, i det dom styr, dom är ju dess kontrollanter, så dom samlas inte med likasinnade, det kan vara så att vissa fattar det så, men det är ju ivart fall en hemlighet att illuminati, frimureri är en hemlighet. Tror du att det är en slump att både Rotschild, ärkezionisten, och den zionistiska rörelsen skapare och finansiär, har samma symboler man kan se på Israels flagga, ett hexagram, som ochså betyder "as above, so belo" dvs vad Baphomet står för, alltså, lucifierianism?
Är detta bara slumpen, samtidigt som de religösa i Israel, protesterar mot denna symbol, samtidigt som de religiösa i Israel protesterar mot zionismen?

Man definerar zionism som skapandet av staten israel, som vill bli ett storisrael, och man skapar inte en konstitution, eftersom man inte vill definera sina gränser.
Vid frågan vart den israeliska gränsen går, svarar man, där den israeliska armen befinner sig.
Hett tips är att stor israel, är världs herravälde, läs vad Ben Gurion Israels landsfader hasplar ur sig:
http://www.vialls.com/myahudi/fortress1.html
Resized Image

konspiration någon? Coups d etat EVERYWHERE

"Naeim Giladi wrote that Ben Gurion told him Israel will not create a constitution because that would mean they would have to define their borders.

When asked by Giladi what are the borders of Israel, Ben Gurion said,

"Wherever the Sahal will come, this is the border."

Sahal is the Israeli Army.
"

Ben Gurion
Resized Image

Protocols of the learned elders of zion.
http://www.biblebelievers.org.au/przion1.htm#TABLE%20OF%20CONTENTS

"9. WHEN THE HOUR STRIKES FOR OUR SOVEREIGN LORD OF ALL THE WORLD TO BE CROWNED IT IS THESE SAME HANDS WHICH WILL SWEEP AWAY EVERYTHING THAT MIGHT BE A HINDRANCE THERETO."

Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves."

— Menachem Begin - Israeli Prime Minister 1977–1983

Resized Image

Posted on: 2008/1/14 10:38
Resized Image

See User information
Nu ger sig den ultimata juden också in i leken, för republikanerna:

http://www.youtube.com/watch?v=Kzjv290VL0s

Posted on: 2008/1/14 11:13
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Den där liraren har man inget förtroende för, ser ut som en skum begagnad bilhandlare, man aldrig skulle köpa en bil av ens.

Posted on: 2008/1/14 11:28
Resized Image

See User information
Derss flyglärare berättade att de inte kunde flyga, så vem gjorde det? att ens kunna hitta wtc är omöjlight utan assistans av tranpondrarna, som ju var avslagna. Kaparna är i många fall vid livet, och fanns inte på flyglistorna. Hur kom de ens ombord, utan biljetter?

De sa inte att de inte kunde flyga överhuvudtaget, de sa att några av dem var dåliga på att flyga. En av de påstådda kaparna var ju saudisk stridspilot, jag tror han kunde flyga. :)

Men jag har också svårt att tro att "kaparna" flög planen, om något så kan de ha varit skådespelare som var med i krigsövningen, och planen kan mycket väl ha fjärrstyrts, men det är inget vi "vet." Samma sak med att några av "kaparna" lever, det "vet" vi inte heller.

Inte tror du väl att NWO skulle satsa allt de hade på ett gäng araber som var bakfulla, efter senaste rundan på strippklubben?

Där håller jag med dig helt.

Attacken utfördes med militärisk precision, proffs styrde planen, skulle dessa då offra sina liv? Det där är för media, den svartmuskige muslimske självmordsbombaren.

Ja, alla ska vara jätterädda för farliga al-qaida-medlemmar, bu! Så löjligt.

Posted on: 2008/1/14 11:38

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
Seraph skrev:
Dess flyglärare berättade att de inte kunde flyga, så vem gjorde det? att ens kunna hitta wtc är omöjlight utan assistans av tranpondrarna, som ju var avslagna. Kaparna är i många fall vid livet, och fanns inte på flyglistorna. Hur kom de ens ombord, utan biljetter?

De sa inte att de inte kunde flyga överhuvudtaget, de sa att några av dem var dåliga på att flyga. En av de påstådda kaparna var ju saudisk stridspilot, jag tror han kunde flyga. :)

Det var den killen som de hittade levande i Saudiarabien, han förnekade att han var död. Men det kan ju vara så att han "ljög" hehe

Men jag har också svårt att tro att "kaparna" flög planen, om något så kan de ha varit skådespelare som var med i krigsövningen, och planen kan mycket väl ha fjärrstyrts, men det är inget vi "vet." Samma sak med att några av "kaparna" lever, det "vet" vi inte heller.

Där håller jag med dig helt.

Ja, alla ska vara jätterädda för farliga al-qaida-medlemmar, bu! Så löjligt.[/quote] Al qaeda betyder "toaletten" på arabiska.

Posted on: 2008/1/14 11:48
Resized Image

See User information
Snygg nedtagning av deras kommandocentral(?)

Resized Image

Posted on: 2008/1/14 11:53
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
nej den där "rivningskåken" brann ju ner på mindre än 10 sekunder.

Posted on: 2008/1/14 11:59
Resized Image

Anonym
Quote:

wiseguy skrev:
Al qaeda betyder "toaletten" på arabiska.
Menar du Al-qaida nu och har stavat fel, eller menar du "Al qaeda"?
Al-qaida betyder nämligen "basen" och syftar på grunden för jihad.

See User information
om man snöar in sig för mycket på zionism,vatikan,jesuit så går man i fälan. jag tror att dom alla samarbetar och jag tror inte dom s.k zionisterna e mäktigast. den där eric som nems i dena tråd stinker desinfo på mils avstånd. visst finns där mäktiga judar men även mäktiga araber. det e trångsynt att tro att zionister själv skulle styra världen. WAKE UP

Posted on: 2008/5/1 11:00

See User information
Quote:

Parasiten skrev:
om man snöar in sig för mycket på zionism,vatikan,jesuit så går man i fälan. jag tror att dom alla samarbetar och jag tror inte dom s.k zionisterna e mäktigast. den där eric som nems i dena tråd stinker desinfo på mils avstånd. visst finns där mäktiga judar men även mäktiga araber. det e trångsynt att tro att zionister själv skulle styra världen. WAKE UP

tja dom äger bankerna, media, industrin, oljan, rymdforskningen, mobiltelefonindustrin osv osv.

Vad behöver man äga för att ha makten?

Det är trångsynt att tro att dom inte har makten, dom har alltid haft makten!

Nämn en mäktig arab! levande please, inte Bin Laden, han e död.

Wowbagger, alqaida betyder toalett!

http://www.whatreallyhappened.com/fakealqaeda.html

Fake Al Qaeda
"Ana raicha Al Qaeda" is colloquial for "I'm going to the toilet". A very common and widespread use of the word "Al-Qaeda" in different Arab countries in the public language is for the toilet bowl. This name comes from the Arabic verb "Qa'ada" which mean "to sit", pertinently, on the "Toilet Bowl". In most Arabs homes there are two kinds of toilets: "Al-Qaeda" also called the "Hamam Franji" or foreign toilet, and "Hamam Arabi" or "Arab toilet" which is a hole in the ground. Lest we forget it, the potty used by small children is called "Ma Qa'adia" or "Little Qaeda".

So, if you were forming a terrorist group, would you call yourself, "The Toilet"?

Posted on: 2008/5/1 13:19
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
"Al Qaeda" kanske.. Men al-qaida hetter 'terrororganisationen' och det betyder "basen" vilket syftar på grunden för jihad. Ett arabiskt ord kan inte heta "al-qaeda" på ett språk och "al-qaida" på ett annat. Fattar du inte det? Självklart heter det samma sak på samtliga skriftspråk, eller vill du börja översätta namn också?

Finns mängder av mäktiga araber. Varför tror du illuminati försöker köra över islam och arabvärlden? Glöm inte att oljan gjort många i arabvärlden löjligt rika och de skrattar åt tiggare som t ex Bill Gates. Många andra mäktiga araber är införstådda i illuminati. T ex bin Laden klanen som du hävdar är död!? Bin Laden är knappast en aktör. Jag antar du syftar på Usama, men han är intet på något sätt lika mäktig aktör som sin släkt. Han är ju dessutom offrad av sina egna som syndabock.

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
"Al Qaeda" kanske.. Men al-qaida hetter 'terrororganisationen' och det betyder "basen" vilket syftar på grunden för jihad. Ett arabiskt ord kan inte heta "al-qaeda" på ett språk och "al-qaida" på ett annat. Fattar du inte det? Självklart heter det samma sak på samtliga skriftspråk, eller vill du börja översätta namn också?

Finns mängder av mäktiga araber. Varför tror du illuminati försöker köra över islam och arabvärlden? Glöm inte att oljan gjort många i arabvärlden löjligt rika och de skrattar åt tiggare som t ex Bill Gates. Många andra mäktiga araber är införstådda i illuminati. T ex bin Laden klanen som du hävdar är död!? Bin Laden är knappast en aktör. Jag antar du syftar på Usama, men han är intet på något sätt lika mäktig aktör som sin släkt. Han är ju dessutom offrad av sina egna som syndabock.

Jag sa inte att klanen e död, jag sa Bin Laden var död.

Mujaheddin databasen hos MI5 kallades "databasen" den namngavs till al qaida senare, vilket inte betyder terror eller basen, det betyder toaletten.

arabvärlden är de enda som inte har riksbank, därför skall de krigas ned. Inget annat.

Posted on: 2008/5/1 15:48
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

Parasiten skrev:

John C, kolla denna lista som förmodligen inte stämmer helt.Men den visar tydligt att det även finns mäktiga arbaber
The 5 largest personal landholdings on earth.
Queen Elizabeth II 6,600 million acres
King Abdullah of Saudi Arabia 553 million acres
King Bhumibol of Thailand 126 million acres
King Mohammed IV of Morocco 113 million acres
Sultan Quaboos of Oman 76 million acres
http://www.randomhouse.com.au/Downloa ... ill%20Press%20Release.pdf

See User information
Quote:

JohnC skrev:

Det är inte så svårt. Vi börjar med Saudifamiljen som är den enda familj i världen som har ett eget land och är kompisar med hela makteliten i värdlen. Dubai börjar bli en ekonomisk maktfaktor av dimension.

Om vi bara förstod hur mycket som ägs av olika oljestinna araber skulle vi baxna.

Bara det att IFK Göteborg ägs av en sheik...

Diskussionen i den här tråden är tröttsam. Som någon tidigare talare har påpekat. Maktens främsta allians är makten. Om makten är pengar allierar man sig med den. Om makten råkar ha judiskt ursprung allierar man sig med den, men lika gärna med en arabisk aristokrati eller engelsk. Saker är aldrig enkla och eventuella konspirationer kan inte härledas till en och samma grupp. Sannolikt pågår en mängd konspirationer parallellt och ibland konvergerar de och ibland konkurrerar de. Folk som letar efter zionister under varje stubbe gör sig bara löjliga. De i sig själva sänker varje möjlighet att få någon som helst klarhet i vad som verkligen pågår.

/Zionistinfiltratören (Jepp Mordecai är ett judiskt namn)

Posted on: 2008/5/5 21:15
"The age of communication means that everyone speaks at the same time" - Justin Sullivan, New Model Army

See User information
Har lyssnat en 10 minuter på den där blurben. Snillet spekulerar asså =P. Han har ju ingen backning för vad han pratar om. Sluta tro på den där snubben. Att Zionisterna skulle kontrollera allt är fan mindre troligt än Ickes Lizards. Ickes Lizards har iaf lite stil.

Snubben säjer ju fan att alla som inte håller med honom att zionisterna kontrollerar allt är själva zionister. Fin logik där... idiot.

Posted on: 2008/5/5 22:10

See User information
Jag har för mig att BBC släppte en nyhet om att 11 kapare lever...

Om nån har den länken så borde det ju dödat hel myten om 11 september!

Posted on: 2008/5/6 9:42

See User information
Quote:

Mordecai skrev:
Om makten råkar ha judiskt ursprung allierar man sig med den,

ja just det, en konspiration i sig självt. "råkar ha judiskt ursprung" slumpen, HA HA knappast.

Posted on: 2008/5/6 15:59

« 1 2 (3) 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper