vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: FREE ENERGY - PROOF OF CONCEPT

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Jag presenterade reservationerna i god tid. Gör dig inte dummare än vad du är. Jag har jurist utbildning. (fast inget svenskt trams där man påstår värdenihilism råder och att det är helt ok att hoppa på tre åringar så de dör och få 2 år men blåsta staten på en långtradare med sprit ger 8 år. något som alla kommunister tycker är helt rätt)

Som vanligt, google it.

Lär man verkligen ut värdenihilism där?

Posted on: 2008/5/18 19:41
"Hur Svenska Stålet Biter
Kom Låt Oss Pröva På
Ur Vägen Illuminater
Friskt Mod i Gossar Blå"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Niclas skrev:
Quote:

Al-CIAda skrev:
Jag presenterade reservationerna i god tid. Gör dig inte dummare än vad du är. Jag har jurist utbildning. (fast inget svenskt trams där man påstår värdenihilism råder och att det är helt ok att hoppa på tre åringar så de dör och få 2 år men blåsta staten på en långtradare med sprit ger 8 år. något som alla kommunister tycker är helt rätt)

Som vanligt, google it.

Lär man verkligen ut värdenihilism där?

Det gör man väl på alla "högre" "utbildningar" idagens Svenska skolsystem.

I varenda kurs är de ju tvugna att plugga idioti som "Genuskunskap" och annat marxistiskt och Freudianskt, sataniskt trams.

Posted on: 2008/5/18 19:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Stämmer, man får ofta tillsätta, inte alltid!

See User information
Quote:

JohnC skrev:
riktigt så är det inte, Du måste ofta tillsätta energi för att frigöra energi.
MM..Detta är ju ett sätt i så fall:)
http://video.google.com/videosearch?q ... rdened+baton&sitesearch=#

Mer energi annars finns det ju redan hammare s a s:)Vad man skall med all energi till.

Posted on: 2008/5/30 11:42

Anonym
Värdenihilism står som grundpelare på de första sidorna i första läroboken.

Ska man ändå säga satanism om feminism så är en bättre term, Jezebeels läror.

Fast enligt uppenbarelseboken så kommer antikrist själv bränna horan med eld. (inte mina ord, utan biblens)

Kul att notera att inte ens satan själv vill ha något med "genuskunskap" eller "feminism" att göra.

See User information
Jag tycker att den mest korrekta kommentaren till detta "proof of koncept" är att det är en bluff. Fake. Hoax.

Finns gott om plats att gömma diverse batterier, spolar och små elmotorer och elektromagneter överallt undet bordet eller i motorn.

Om det hela fungerade så är det ju bara att demonstrera modellen för patentverket och bli rik som ett troll. Och få nobelpris och jag vet inte vad. Eller har jag missförstått något?

Eftersom detta inte har hänt så är det absolut troligast att det hela är en ren bluff.

Posted on: 2008/7/11 19:03

See User information
Quote:

Abadboy skrev:
Jag tycker att den mest korrekta kommentaren till detta "proof of koncept" är att det är en bluff. Fake. Hoax.

Finns gott om plats att gömma diverse batterier, spolar och små elmotorer och elektromagneter överallt undet bordet eller i motorn.

Om det hela fungerade så är det ju bara att demonstrera modellen för patentverket och bli rik som ett troll. Och få nobelpris och jag vet inte vad. Eller har jag missförstått något?

Eftersom detta inte har hänt så är det absolut troligast att det hela är en ren bluff.

Läs mina inlägg i tråden.

"I själva verket krävs det att man med handkraft vickar runt på den där magnetringen för att den lilla magneten skall börja snurra, denna handkraft överförs till den snurrande magneten via magnetfälten. Om du fixerar allting så att inte magnetringen rör på sig kommer allt nå jämvikt och stanna."

Posted on: 2008/7/11 19:06

See User information
Vi är överens om att det inte funkar. Men jag misstänker att bluffen är ännu mer utstuderad än att bara vicka på en ring. Förmodligen ett kraftigt variabelt magnetfält underifrån. Kanske rent av det som ger brummet i ljudet?

Har svårt att se hur trådstartaren kan se detta som ett "proof of concept." Isf skall han akta sig för att gå och se trolleriföreställningar. Han riskerar ju då att få hela sin verklighetsuppfattning kullkastad.

Posted on: 2008/7/11 21:36

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper