vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 8 9 10 (11) 12 13 14 15 »


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

zpz2 skrev:

Markeffekten överkommer du lätt genom att pitcha nosen nedåt.


Markeffekten uppstar av att planet flyger, den undkommer du inte utan att planet sjunker, du vet, vingarna lyfter planet, via denna luftstrom.

Ditt påstående är lika fånigt som att säga:
"Gravitationen gör att man faller nedåt, den undkommer du inte utan att stiga uppåt."

Det finns naturligtvis ett balansläge däremellan, där en minskad anfallsvinkel balanserar markeffekten och man varken stiger eller sjunker.
För övrigt kom AA 77 in mot Pentagon i en sjunkande/dykande bana.
Quote:
Skall du svara pa varfor du inte hjalper till att krossa myterna istallet for att sprida disinfo ZINK. du sa ju att du ansluter dig till vad majoriteten tror. I New York, tror 70% av regeringen i Usa ar inblandad.

For du ar val samma person i tva namn, zpz2 och zzzzink...

Nej, däremot är du samma person som Wiseguy/Steffo, eller hur? (Det är lätt att upptäcka genom att se likheterna mellan sättet att diskutera i inläggen, däremot är det precis som zink säger ganska stor skillnad mellan våra inlägg och resonemang.)

Posted on: 2008/8/7 19:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

molgan skrev:
Quote:

zpz2 skrev:

Markeffekten överkommer du lätt genom att pitcha nosen nedåt.


Det måste ju varit det första kaparna lärde sig på flyskolan.

Ja, att man får planet att sjunka (eller undvika att stiga) genom att föra spaken framåt och pitcha nosen mera nedåt, det hör till det man lär sig under den första flyglektionen.

Och pilotkaparna hade ju flygcertifikat allihopa.

Posted on: 2008/8/7 19:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

molgan skrev:
Quote:

zpz2 skrev:

Markeffekten överkommer du lätt genom att pitcha nosen nedåt.


Det måste ju varit det första kaparna lärde sig på flyskolan.

Ja, att man får planet att sjunka (eller undvika att stiga) genom att föra spaken framåt och pitcha nosen mera nedåt, det hör till det man lär sig under den första flyglektionen.

Och pilotkaparna hade ju flygcertifikat allihopa.

Besynnerligt att trafikflygare har en sådan benägenhet att fara med osanning, tänk det var en som har flugit dessa plan i åratal utan att veta detta, han trodde det var aerodynamiskt omöjligt, i alla fall så sa han det....fan det går inte att lita på yrkesmän.

Posted on: 2008/8/7 19:55
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

molgan skrev:

Oj skrapade dom putsen lite grann? motorerna borde slagit sig rakt igenom byggnaden, eftersom det borde vara den tyngsta delen på planet.

Jag tror det var en missil av något slag som träffade byggnaden, då den tänkta banan planet skulle ha följt verkar helt otrolig, samt att det var helt tomt på skrot framför byggnaden på de bilder jag har sett.

Motordelar hittades såvitt jag förstått både inne i och utanför byggnaden.
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/parts.html
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/rotor.html
Motorerna blev såklart rejält demolerade av smällen.

Det som har störst kraft att tränga in i byggnaden är givetvis flygplanskroppen och stommen, eftersom du där har den största massan som träffar på en liten yta. Du måste tänka på att hela rörelseenergin från flygplanskroppen träffa ungefär samma ställe yta på fasaden, det blir som ett spjut, eller en murbräcka, du har en stor massa som trycker på bakifrån.


Hur troligt tycker du det är att en missil skulle sicksacka och knocka ner ett antal lyktstolpar och flytta på en generator?
http://wtc7lies.googlepages.com/Penta ... nMissileoverview-full.jpg
http://911research.wtc7.net/essays/pentagon/docs/lamppole1.jpg
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/fence.html

Det var inte tomt på skrot framför byggnaden:
http://911research.wtc7.net/pentagon/ ... nce/photos/hullpiece.html
http://911research.wtc7.net/pentagon/ ... ce/photos/yarddebris.html
http://911research.wtc7.net/pentagon/ ... e/photos/closedebris.html

Men ett flygplan som träffar i så hög fart mot en förstärkt betongvägg blir det inte mycket mer än små smulor kvar av.
http://wtc7lies.googlepages.com/Sandi ... /SandiaF4Montage-full.jpg

Hur kommer det sig att man ser några missilrester på bilderna men däremot massor med rester från ett flygplan?
http://debris.0catch.com/

Hur förklarar du att fasaden är helt intryckt vid sidan om hålet?
http://911research.wtc7.net/pentagon/ ... nce/photos/docs/blue6.jpg
http://911research.wtc7.net/essays/pentagon/docs/tailprint1.jpg
http://911research.wtc7.net/essays/pentagon/docs/fig_5_12.jpg

En missil ger sprängverkan utåt åt alla håll bort från explosionscentrum, medan skadorna bredvid hålet går inåt, dvs 90 graders vinkel mot den riktning sprängkraften från en missil hade varit riktad. Däremot är dessa skador precis vad man kan förvänta sig när en flygplansvinge full med bränsle i hög fart rammar in i fasaden.

Varför var det inga vittnen som såg varken såg eller hörde en missil medan över hundra vittnen rapporterat att de såg ett plan? 7 stycken identifierade planet som en 757 och 26 sa att det var en American Airlines.
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/witnesses/sgydk.html

Det skedde ju precis vid en motorväg vid rusningstrafik så det fanns ju gott om vittnen, t.ex. denna person som tog bilder:
http://criticalthrash.com/terror/crashthumbnails.html

Molgan, kan man få lite förklaringar till detta?
Sen detta inlägg har du har varit lika osynlig i tråden som Alfons kompis.


ALuminium vingar som klipper lycktstolpe på lycktstolpe borde synas på bild efter att dom stökat till putsen på fasaden.

Posted on: 2008/8/7 20:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

molgan skrev:
ALuminium vingar som klipper lycktstolpe på lycktstolpe borde synas på bild efter att dom stökat till putsen på fasaden.

Hur menar du att vingen skall se ut efter att fylld med bränsle ha smackat in i en förstärkt betongvägg i uppemot 800 km/h.

Och du, du svarade inte på några av mina frågor.

Posted on: 2008/8/7 20:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

molgan skrev:
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

molgan skrev:

Oj skrapade dom putsen lite grann? motorerna borde slagit sig rakt igenom byggnaden, eftersom det borde vara den tyngsta delen på planet.

Jag tror det var en missil av något slag som träffade byggnaden, då den tänkta banan planet skulle ha följt verkar helt otrolig, samt att det var helt tomt på skrot framför byggnaden på de bilder jag har sett.

Motordelar hittades såvitt jag förstått både inne i och utanför byggnaden.
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/parts.html
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/rotor.html
Motorerna blev såklart rejält demolerade av smällen.

Det som har störst kraft att tränga in i byggnaden är givetvis flygplanskroppen och stommen, eftersom du där har den största massan som träffar på en liten yta. Du måste tänka på att hela rörelseenergin från flygplanskroppen träffa ungefär samma ställe yta på fasaden, det blir som ett spjut, eller en murbräcka, du har en stor massa som trycker på bakifrån.


Hur troligt tycker du det är att en missil skulle sicksacka och knocka ner ett antal lyktstolpar och flytta på en generator?
http://wtc7lies.googlepages.com/Penta ... nMissileoverview-full.jpg
http://911research.wtc7.net/essays/pentagon/docs/lamppole1.jpg
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/fence.html

Det var inte tomt på skrot framför byggnaden:
http://911research.wtc7.net/pentagon/ ... nce/photos/hullpiece.html
http://911research.wtc7.net/pentagon/ ... ce/photos/yarddebris.html
http://911research.wtc7.net/pentagon/ ... e/photos/closedebris.html

Men ett flygplan som träffar i så hög fart mot en förstärkt betongvägg blir det inte mycket mer än små smulor kvar av.
http://wtc7lies.googlepages.com/Sandi ... /SandiaF4Montage-full.jpg

Hur kommer det sig att man ser några missilrester på bilderna men däremot massor med rester från ett flygplan?
http://debris.0catch.com/

Hur förklarar du att fasaden är helt intryckt vid sidan om hålet?
http://911research.wtc7.net/pentagon/ ... nce/photos/docs/blue6.jpg
http://911research.wtc7.net/essays/pentagon/docs/tailprint1.jpg
http://911research.wtc7.net/essays/pentagon/docs/fig_5_12.jpg

En missil ger sprängverkan utåt åt alla håll bort från explosionscentrum, medan skadorna bredvid hålet går inåt, dvs 90 graders vinkel mot den riktning sprängkraften från en missil hade varit riktad. Däremot är dessa skador precis vad man kan förvänta sig när en flygplansvinge full med bränsle i hög fart rammar in i fasaden.

Varför var det inga vittnen som såg varken såg eller hörde en missil medan över hundra vittnen rapporterat att de såg ett plan? 7 stycken identifierade planet som en 757 och 26 sa att det var en American Airlines.
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/witnesses/sgydk.html

Det skedde ju precis vid en motorväg vid rusningstrafik så det fanns ju gott om vittnen, t.ex. denna person som tog bilder:
http://criticalthrash.com/terror/crashthumbnails.html

Molgan, kan man få lite förklaringar till detta?
Sen detta inlägg har du har varit lika osynlig i tråden som Alfons kompis.


ALuminium vingar som klipper lycktstolpe på lycktstolpe borde synas på bild efter att dom stökat till putsen på fasaden.


Hur många ytterväggar penetrerade flygplanskroppen egentligen?
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. ?

Posted on: 2008/8/7 20:57
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zpz2 skrev:

Det som har störst kraft att tränga in i byggnaden är givetvis flygplanskroppen och stommen, eftersom du där har den största massan som träffar på en liten yta. Du måste tänka på att hela rörelseenergin från flygplanskroppen träffa ungefär samma ställe yta på fasaden, det blir som ett spjut, eller en murbräcka, du har en stor massa som trycker på bakifrån.


......

Ni är roliga Ni som älskar att vara satanistelitens små knähundar och försvarare!

Ena stunden argumenterar du för hur flygplanet kunde tränga in i Pentagon, för att i nästa mening påstå hur omöjligt det är.

Quote:
Men ett flygplan som träffar i så hög fart mot en förstärkt betongvägg blir det inte mycket mer än små smulor kvar av.
http://wtc7lies.googlepages.com/Sandi ... /SandiaF4Montage-full.jpg


Posted on: 2008/8/7 21:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

bennybear skrev:
Quote:

zpz2 skrev:

Det som har störst kraft att tränga in i byggnaden är givetvis flygplanskroppen och stommen, eftersom du där har den största massan som träffar på en liten yta. Du måste tänka på att hela rörelseenergin från flygplanskroppen träffa ungefär samma ställe yta på fasaden, det blir som ett spjut, eller en murbräcka, du har en stor massa som trycker på bakifrån.


......

Ni är roliga Ni som älskar att vara satanistelitens små knähundar och försvarare!

Ena stunden argumenterar du för hur flygplanet kunde tränga in i Pentagon, för att i nästa mening påstå hur omöjligt det är.

Quote:
Men ett flygplan som träffar i så hög fart mot en förstärkt betongvägg blir det inte mycket mer än små smulor kvar av.
http://wtc7lies.googlepages.com/Sandi ... /SandiaF4Montage-full.jpg



Just det, hur gick det till då dessa smulor fortsatte genom 7 väggar till......?

Posted on: 2008/8/7 21:31
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Kanske att dom övriga 7 väggarna var av gips gaston.Lr jag vet inte???

Posted on: 2008/8/7 21:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

shilton skrev:
Kanske att dom övriga 7 väggarna var av gips gaston.Lr jag vet inte???


Kan nog ha varit så inne i huskropparna men hela paketet gick igenom 8 ytterväggar utan att lämna några flygplans delar på innergården mellan ring 4 och 5, men där emot så stod det punch out med sprayfärg på den åttonde väggens yttersida...

Posted on: 2008/8/7 21:45
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Vare slut på punch???

Posted on: 2008/8/7 21:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

gaston skrev:
Kan nog ha varit så inne i huskropparna men hela paketet gick igenom 8 ytterväggar utan att lämna några flygplans delar på innergården mellan ring 4 och 5, men där emot så stod det punch out med sprayfärg på den åttonde väggens yttersida...


Sprayfärgen gjorde räddningsmanskapet för att markera att de kollat av det området då Pentagon är en stor byggnad och det har jag skrivit förut.

Och alla ni som trollar bort flygplan hela tiden.

Hur kommer det sig att ni inte kan tala om vart Flight 77 for med BEVIS av något slag? Det försvann tomma luften?

Sedan har ni allt för många pajassvar också så ta och växt upp eller forsätt med er skattretande fjortis argument för maken till skattretanden usla argument in en debatt var de länge sedan jag sett särklilt från dig gaston som jag vet inte är en fjortis men uppför sig som en sådan.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

gaston skrev:
Kan nog ha varit så inne i huskropparna men hela paketet gick igenom 8 ytterväggar utan att lämna några flygplans delar på innergården mellan ring 4 och 5, men där emot så stod det punch out med sprayfärg på den åttonde väggens yttersida...


Sprayfärgen gjorde räddningsmanskapet för att markera att de kollat av det området då Pentagon är en stor byggnad och det har jag skrivit förut.

Och alla ni som trollar bort flygplan hela tiden.

Hur kommer det sig att ni inte kan tala om vart Flight 77 for med BEVIS av något slag? Det försvann tomma luften?

Sedan har ni allt för många pajassvar också så ta och växt upp eller forsätt med er skattretande fjortis argument för maken till skattretanden usla argument in en debatt var de länge sedan jag sett särkligt från dig gaston som jag vet inte är en fjortis men uppför sig som en sådan.


Låt dig inte luras Zink....vi har olika agendor du och jag, så låt dig inte luras.

Ps Hur vet du att räddningsmanskapet sprayade dit den texten...?
Och vad har räddningsmanskapet att göra med att väggen ska "punchas" ut, eller är det någon kod likt "Pull it"?

Posted on: 2008/8/7 23:05
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

gaston skrev:

Låt dig inte luras Zink....vi har olika agendor du och jag, så låt dig inte luras.

Ps Hur vet du att räddningsmanskapet sprayade dit den texten...?
Och vad har räddningsmanskapet att göra med att väggen ska "punchas" ut, eller är det någon kod likt "Pull it"?


Därför att räddningsmanskapet förklarade det i en dokumentär om Pentagon.

Sedan vill jag för jämlikhet i debatten från och och med nu att alla som inte tror det var Flight 77 visa på sina BEVIS på vad som for i in Pentagon

Vi som säger att det var Flight 77 har vittnen och bilder som säger det så att ni som tror på annat ska slå det.

Ni ska alltså ha bättre vittnen och bättre bilder för att slå Flight 77 bevisen.

Så fram med alla era bevis. Jag väntar spänt på dem.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

molgan skrev:
ALuminium vingar som klipper lycktstolpe på lycktstolpe borde synas på bild efter att dom stökat till putsen på fasaden.

Hur menar du att vingen skall se ut efter att fylld med bränsle ha smackat in i en förstärkt betongvägg i uppemot 800 km/h.

Och du, du svarade inte på några av mina frågor.


exempel från vitnessskildringar du länkar till.


"The plane exploded after it hit, the tail came off and it began burning immediately."

Jag har inte sett nån tail på bilder..måste jag missat helt.

Posted on: 2008/8/7 23:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

gaston skrev:

Låt dig inte luras Zink....vi har olika agendor du och jag, så låt dig inte luras.

Ps Hur vet du att räddningsmanskapet sprayade dit den texten...?
Och vad har räddningsmanskapet att göra med att väggen ska "punchas" ut, eller är det någon kod likt "Pull it"?


Därför att räddningsmanskapet förklarade det i en dokumentär om Pentagon.

Sedan vill jag för jämlikhet i debatten från och och med nu att alla som inte tror det var Flight 77 visa på sina BEVIS på vad som for i in Pentagon

Vi som säger att det var Flight 77 har vittnen och bilder som säger det så att ni som tror på annat ska slå det.

Ni ska alltså ha bättre vittnen och bättre bilder för att slå Flight 77 bevisen.

Så fram med alla era bevis. Jag väntar spänt på dem.


Du är obetalbar zink..eller det är just det du inte är?

Du menar att det visats en dokumentär där det tas upp att det sprayas på en vägg i pentagon.....? nu blev det genomskinligt...sorry all trovärdighet försvann i ett nafs.

Förväntar du att vi här i Sverige vet mer än Amerikanarna om vad som for in i pentagon? eller är det bara ett trick att tysta ner ifrågasättandet, har du råkat ut för påtryckningar?

Å dom där bevisen om 77:an ger jag inte ett vitten för, det ska nog till mer än svamel innan jag accepterar den versionen.

När dom släpper bevakningskamerabilderna då kan vi diskutera detta vidare........

Posted on: 2008/8/7 23:39
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Quote:

molgan skrev:

exempel från vitnessskildringar du länkar till.


"The plane exploded after it hit, the tail came off and it began burning immediately."

Jag har inte sett nån tail på bilder..måste jag missat helt.


Jag har inte länka till några vittnen. Visst i alla världen klarar du att hålla isar i verkliga livet två personer som heter Andersson i efternamn men på dett forum blandas två krititer som börjar på samma bokstav ihop hela tiden.

Bilder från Pentagon med planet vilket jag länkar till åtskilliga gånger på detta forum så att du missat det är en ren gåta.

http://www.rense.com/general32/phot.htm

Jag har tagit detta från Rense som i övrigt är mycket kritisk till den officiella förklaringen till 911.

Faktum är att det är just om Flight 77 som de flesta 911 sidor som kritiska till den officiella förklaringen har svängt och idag säger att det var Flight 77 eller en trafikflygplan som kraschade i Pentagon.

Denna omsvängning måste beror på något. Bevis?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

molgan skrev:

exempel från vitnessskildringar du länkar till.


"The plane exploded after it hit, the tail came off and it began burning immediately."

Jag har inte sett nån tail på bilder..måste jag missat helt.


Jag har inte länka till några vittnen. Visst i alla världen klarar du att hålla isar i verkliga livet två personer som heter Andersson i efternamn men på dett forum blandas två krititer som börjar på samma bokstav ihop hela tiden.

Bilder från Pentagon med planet vilket jag länkar till åtskilliga gånger på detta forum så att du missat det är en ren gåta.

http://www.rense.com/general32/phot.htm

Jag har tagit detta från Rense som i övrigt är mycket kritisk till den officiella förklaringen till 911.

Faktum är att det är just om Flight 77 som de flesta 911 sidor som kritiska till den officiella förklaringen har svängt och idag säger att det var Flight 77 eller en trafikflygplan som kraschade i Pentagon.

Denna omsvängning måste beror på något. Bevis?


Näe det beror på att jag inte svarade dig, har du en personlighetsklyning eller?

Jag har adrig blandat ihop er däremot har du blandat ihop dig själv med zpz2 i det här fallet.

Posted on: 2008/8/8 8:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zpz2 skrev:


Det finns naturligtvis ett balansläge däremellan, där en minskad anfallsvinkel balanserar markeffekten och man varken stiger eller sjunker.
För övrigt kom AA 77 in mot Pentagon i en sjunkande/dykande bana.
Quote:
Skall du svara pa varfor du inte hjalper till att krossa myterna istallet for att sprida disinfo ZINK. du sa ju att du ansluter dig till vad majoriteten tror. I New York, tror 70% av regeringen i Usa ar inblandad.

For du ar val samma person i tva namn, zpz2 och zzzzink...

Nej, däremot är du samma person som Wiseguy/Steffo, eller hur? (Det är lätt att upptäcka genom att se likheterna mellan sättet att diskutera i inläggen, däremot är det precis som zink säger ganska stor skillnad mellan våra inlägg och resonemang.)


[b]Du skojar igen natirligtvis, vingens konstruktion. du vet, varfor den kallas vinge. gor att markeffekten bildas, inte vinkeln pa planet, och for den delen, forst gjorde piloten en loop, som inte en stidspilot skulle klara, sedfan flog han mellan lyktsstolparna, i maxfart, sedan vinklade han planet for att inte sabba grasmattan? Har du fatt nog snart? Inser du att du gor dig mer lojlig an nodvandigt. Ja man kanner andra genom sig sjalv sags, de, du snodde min forklaring till varfor jag tror du ar ZINK, sa jag snor den tillbaka, du sa det bra sjalv: Det är lätt att upptäcka genom att se likheterna mellan sättet att diskutera i inläggen. Att du fat stod av ZINK garvar man at, blind leder blind, hemma framfor spegeln, ZINK, for du och ZPZ2 ar samma, bara for att du postat, frans ZINKS konto, att ZINK tycker ZPZ@ ar annorlunda, inte alls, lika enogda forklaringar.

Posted on: 2008/8/8 13:51
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zink skrev:

Hur kommer det sig att ni inte kan tala om vart Flight 77 for med BEVIS av något slag? Det försvann tomma luften?


I ZINKS varld brinner metaller som ett tidningspapper i en 800 grader varm ugn! Och han har utbildning minsann, massor.

Har ar flight 77 ZINK!

Resized Image



Kolla dom stora vingarna ZINK/ZPZ2, detta ar forklaringen till varfor ingen markeffekt gravde ett djupt dike i grasmattan.
GLOBAL HAWK!
Resized Image



Inga skador alls pa grasmattan!Resized Image


Men lagar det gor dom anda, allt for TEATERNS skull!

Resized Image



Hur kan ni tro det var 1tt plan pa 140 ton med denna storlek pa vingarna, om inte, vem kom dit med vingen, Bin Laden?

Posted on: 2008/8/8 14:15
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 911 Conspiracy Nuts?
Till alla Global Hawk troenden

Dess data:

Längd 13.5 m
Vingbredd 35.4 m
Höjd 4.6 m
Flyghastighet: 650 km/h
Vikt tom 3,850 kg
Flygvikt: 10,400 kg

Det var då en lätt plan och inte flyger det lika fort som trafikflygplan.

Vi kan jämföra det med Flight 77

En Boeing 757-223

Längd: 47.32 m
Vingbredd: 38.05 m
Höjd: 13.56 m
Flyghastighet: 850 km/h
Vikt tom: Ingen uppgift.
Flygvikt: 115,680 kg

De var ett mycket tyngre polan och det flyger fortare än en Global Hawk.

Då jämför vi dessa

En Global Hawks flygvikt är 8,9 % av en Boeing 757-223

En Global Hawk flyger 200 km/h långsammare än en Boeing 757-223.

Så efter den lilla genomgång vill jag ha en trovärdig förklaring på hur en så litet plan som en Global Hawk gjorde så stora skador på Pentagon.

Nu kommer väl en idé att Global Hawk var fylld med sprängämnen men kedjan av skadorna på Pentagon där taket kollapsade efter ett tag stämmer inte med att man sprängt sig genom Pentagon.

Så visa hur denna Global Hawk fixade skadorna på Pentagon.

Lycka till för det kan behövas.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Resized Image

Vi kan borja med att diskutera vingens storlek tycker jag, krymte den i branden??


Bruksanvisnimng av bilden i TIDIGARE POST.

Putsa glasogonen noga, sa ser du den lilla GLOBAL HAWK vingen i bilden till vanster ser du en ring, i den ser man original lokation pa vingen. Till hoger ser du en rektangel, i denna ar det en forstoring.

Nar du gar gittat bada kollar du jamforelsevis med gubben pa bilden, han ar ca 180 cm lang.

Skulle det vara en flygplansvinge skulle han vart 6 meter lang.

Har du fatt bevis nu?

Foresten, jamfor dessa siffror:

Vikt tom 3,850 kg
Flygvikt: 10,400 kg

Det ar en skillnad pa 6.5 ton. Den tar inga passagerare, sa vad tror du militaren anvander denna lastkapacitet till?

Skjutsa muffins?

Posted on: 2008/8/8 21:31

Edited by JohnC on 2008/8/8 21:58:17
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

JohnC skrev:
Men lagar det gor dom anda, allt for TEATERNS skull!

Resized Image


De hällde ut grus för att uppröjningsmaskinerna skulle kunna jobba där utan att sjunka ner och fastna i gräset.
Quote:

JohnC skrev:
Resized Image

Vi kan borja med att diskutera vingens storlek tycker jag, krymte den i branden??

Fånigt att tro att en vinge skulle kunna ta sig in i pentagon i ett sådär pass oskatt skick efter att ha dundrat in i den yttre väggen på tvären.

Hur stämmer landningstället med en global hawk?
Resized Image

Hjulen: http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0290.shtml

Motordelarna: http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0265.shtml

Visa mig hur de stämmer med en Global Hawk. För med en 757 verkar de stämma bra.

Posted on: 2008/8/8 22:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 911 Conspiracy Nuts?


See User information
Quote:

zink skrev:

"DNA bevisar att kaparna var på trafikflygplanet."..

"2. Värmen fick stålet att tappa mycket av sin styrka"..


Tål DNA mer värme än stål?

Quote:

zink skrev:

Jag och även andra har kunnat visa att luften som ska ut ur en byggnad av WTC1 och 2 storlek på den tid de rasar kommer upp i höga hastigheter och luften är då fullt kapabel att slunga stora objekt lång väg.


Intressant! Kan du ge mig en källa eller förklara detta lite närmare?

Posted on: 2008/8/9 3:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 8 9 10 (11) 12 13 14 15 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
44 user(s) are online (44 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 44

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS