Vakencorner

Re: Svininfluensan!
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Svininfluensan är ännu en gåta för mig, några frågor som jag ställer mig själv o skulle vilja hitta konkreta svar på.
1: varför dena hets jakt på att alla ska vaccinera sig? 2: svininfluensan döda mindre än förkylning osv så varför sån hög beredskaps nivå? 3: WHO måste veta något som inte vi vet eller hintar om. 4: Låt oss säga om svininfluensan är överreagerat, kommer WHO då få existera för ingen kommer ta de på allvar längre. Några av de jag undrar över. Personligen tror jag att svininfluensan är rent skit snack samt folk märker inte skillnad på vanliga influensan o svininfluensan, så springer folk o testar sig så då undrar man över själva testningen fungerar och sker en vaccination då?.
Posted on: 2009/10/3 16:59
|
|||
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant.. |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Inga tester utförs av läkare om man inte ligger akut sjuk, tester måste skickas iväg det kostar pengar, läkare tycker inte att det är nån mening att testa , då den ska vara också enligt läkare en mild form av infuensa.
Erfarenheten är att svininfuensan är seg som fan för en del, sjuk 3-8veckor medans för en del några dagar och vissa blir inte sjuka alls... ibland känns det som att det är en misslyckad attack man satsade allt i Mexico men dom förväntade resulaten har uteblivit..?? Dom har även missbedömt nätets påverkan nån månad till sen vill ingen vaccinera sig hoppas att det drar ut på nån vecka till...
Posted on: 2009/10/3 17:23
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
greensparrow: Jag har också tänkt tanken att vaccinet kanske gör nytta... Att de vill bli av med upprorsmakarna. De som tar vaccinerna är ju trots allt de som storebror kan styra och storebror säger det är jätteviktigt med vaccin.
Jag tror dock att vacciner och en del mediciner är framtagna för att vi bara ska leva tills vi slutar jobba. Då är vi inte viktiga längre och bara en last för samhället. |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Nej ne nej ta för guds skull inte vaccinet för det är vaccinet som kommer att döda er. Ert immunsförsvar torde klara dom flesta influensor som finns om ni inte har nedsatt immunförsvar från förr. Jag har sett att dom försöker tysta ner sanningen om vacciner här i min hemstad.Så varför gör dom det om dom vill ha livet av så många upprorsmän och kvinnor som möjligt?
Posted on: 2009/10/4 23:07
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Här i media säger de ju motsatsen just nu
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1730895/ Inte underligt man blir förvirrad... |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Svininfluensan var den orsak som vaccintillverkarna behövde för att kunna sälja mängder av vaccin. Always follow the money.
Möjligt att det ligger en ännu djupare plan i det hela, men inget som jag själv har bildat mig någon åsikt om.
Posted on: 2009/10/5 0:51
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
"Det finns tre bra skäl för vaccinering: för det första kan vi hindra en sjukdom, för det andra slipper man bli sjuk och för det tredje slipper man smitta andra, sade han"
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1730895/ Vilken nyttig idiot!. han borde publicera sina studier som resten av världen inte har sett.
Posted on: 2009/10/5 1:09
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Varje gång människosonen kommigt har man valt att döda dom förstfödda.
Denna gång är det försent Arkeängeln är redan här. Frid. |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Vad jag tror om svininfluensan är denna.
2003 SARS dyker upp. SARS kickar igång memen "pandemi" Massa tvprogram och dokumentärer görs. Debatt förs av WHO, EU, Regeringar osv. Sen kommer fågel influensan som en liten påminelese man dödar fåglar i hela asien och debatten fortsätter. Det läcker ut en lista på vilka som skulel få ett vaccin och vilka som inte skulel få det i sverige. Det skapar tryck på politiker att dom måste fixa så att alla blir vaccinerade för att "Alla ska med". Man skapar beredskap för en influensa pandemi och protokol uppförs. 2008. Det flesta rika länder har beredskap mot pandemi och färdiga protokol som ska följas såvida vissa vilkor uppförs. Läkemedels industrin skapar det här nya konstiga viruset och släpper lös det. Det trigger automatiskt alla protokol som finns, kort därefter beställs vaccin produktion värd multimiljarders dollar. Argument för regeringar att göra beställningarna. * Medmänsklighet : Ta hand om sina medborgare för att kunna visa att den styrande regering går att lita på i en kris. * Ekonomi: Man behöver folk på sina arbetsplatser för naringsliv och för att doms ka betala skatter. 2010 Viruset var i princip ofarligt vaccinet skapade mer skada både hälso mässigt och ekonomiskt än influensan hade gjort. Inte många tog vaccinet men hela etablissemanget försvar fortfarande sitt beteende. Förtroende för EU, Regeringen, FN minskar ännu mer. 2011 Bilderberg mötet: Man disktuerar i den yttrekretsen hur man ska kunna genomföra en vaccination om en mycket värre influensa skulle dyka upp. Senare på året stiftar EU ett s.k pandemipaket där det står att alla har rätt till vaccin och att alla måste ta det för att inte smitta andra. Samt att EUs nya federala polis och miltär ska leda en sådan operation över hela EU. Eftersom förtroende för etablissemanget är på ett nytt botten rekord så blir det stora protester på gator och i media och vissa regeringar vägrar att lyda direktivet. 2012 höst/vinter influensa tider Ett nytt lab virus sprids med 90% dödlighet. Det länder som följde eus direktiv får tag på ett snabbframteget vaccin som räddar större delean av befolkningen medans asien afrika ryssland och dom andra olydiga länderna lider stora förluster. 2012 December 21 Första zombie attacken i stockholm.....
Posted on: 2009/10/5 8:14
|
|||
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör> |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
inte en spruta.
2 sprutor. varje år. = Sterilisering eller död. Frid. |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Se hur bra sperimier mår av Etylkvicksilver.
Se hur gottigottgott levern och blodet och immunförsvaret mår av squelenet. Next, Fästingvaccin, Next Influensa Nr 2, Next Sorkfeber, Next Legionela, Next Cancer, Vaccin mot psiroasis,Migrän,Högt blodtryck,Hjärtsjukdomarosv osv osv. Alla skulle rusa till apoteken. Lol allvarligt talat , Vilket skämt. Folk vill bli skräddarsydda. Räddslans och okunnighetens makt är stor. Såja ställ er i kö ocgh förberedd er att dö så onaturligt som möjligt. Följ anvisningarna och låt fröken mengele sticka er i armen. Finns det inget vaccin mot dumhet? Frid. |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Kemisk lobotomering är redan vanligt.
Se upp se upp. Kämpa för er rätt. Lev i frid. |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Varje gång människosonen kommigt har man valt att döda dom förstfödda.
Denna gång är det försent Arkeängeln är redan här. Det var ju kul =) Vaccinera gravida och barn ..... Genomsnittsålder dödsfall svininfluensan 53år vanlig influensa 63år / om jag inte minns fel...
Posted on: 2009/10/5 16:21
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Posted on: 2009/10/5 17:35
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Allternativa svar: 1. Kanske för att de flesta innom WHO gör sitt jobb (och motarbetar en viss agenda.. men det är fortfarande västvärlden som vaccineras) 2. H1N1 har en historia bakom sig där viruset anklagas för 50-100 miljoner människors död världen om. Pandemin startade i anslutning till att första världskriget tog slut... 1918 3. Så är det garanterat! Och de delar inte med sig av all information "för att skydda oss" 4. WHO utgår ifrån väl grundade föreskrifter. Skulle deras anseende tappas - så skulle organisationen bara omstruktureras, inte tas ur bruk. Så tror jag i alla fall. Svininfluensans historia stötte jag på i en bok jag ligger och lyssnar på ibland på audiobook. av: Bill Bryson "a short history of nearly everything" PDF bok sid. 201 vers 3 (för övrigt MYCKET INTRESSANT LÄSNING) Quote:
Posted on: 2009/10/7 11:14
Edited by HuMaHuMHuM on 2009/10/7 11:31:16
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Ett steg kan ju vara att förvärra influensan genom näs-vaccinationer där man sprutar in virus så att man kan smitta andra människor*!??! när tar galenskaperna slut.
![]()
Posted on: 2009/10/7 11:25
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Läkare i Luleå vägrar ta vaccinet.
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4919195 "Alla" inom sjukvården ska vaccineras mot svininfluensan. Men inte distriktsläkare Björn Olsson, Örnäsets vårdcentral. Han och flera kollegor ifrågasätter hela massvaccineringen. - Inte tänker jag genomgå onödiga medicinska behandlingar, säger Björn Olsson.
Posted on: 2009/10/7 13:34
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
hahahaha!!
Posted on: 2009/10/8 16:42
|
|||
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”
Bob Marley |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
160 har insjuknat i svininfluensan i Skellefteå
http://www.expressen.se/Nyheter/1.173 ... ininfluensan-i-skelleftea Räkna med att propagandan kommer att trappas upp eftersom man nu har fog för den.
Posted on: 2009/10/8 17:49
|
|||
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Posted on: 2009/10/9 15:54
|
|||
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Posted on: 2009/10/9 17:40
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Över min döda kropp att dom injicerar mig... tiptoetalitarian day this!
Posted on: 2009/10/9 17:48
|
|||
"Livet e bara en period man går igenom"
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Posted on: 2009/10/9 19:25
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login