vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#1


See User information
Det är väldigt enkelt.
Och egentligen ganska självklart.

För det värsta en död som spökar för de levande kan göra är skrämmas.
Skulle deras handling leda till våran död - så skulle man då hamna på den dödes breddgrad - och då har vi en evighet att hämnas på.

hehe

Posted on: 2009/9/21 23:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#2
I andevärlden finns ingen falskhet.

Vad att vara rädd för?

Räddsla finns bara pga falsk kunskap och ovetande inför det okända.

Andar har olika förmågor beroende , dom påverkar människor mestadels genom att påverka deras känslouppfattning.

Kan ligga en ande bakom en personlig konflikt med din närmaste utan att du vet om det, exempelvis

Finns ochså regler i andevärlden och dom känner sitt värde.

Folk som i början varit mottagliga för såna andar som spökar hårt i deras hem börjar ofta sina symptom med deppressioner oföklarliga känsloutbrott osv osv.

Men det varierar dom har ju precis som vi människor olika personligheter.


Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#3


See User information
Det som de flesta fruktar mest av allt är: "Tänk om jag ÄR gud?" För det medför så mycket kraft att man inte kan förstå och blir rädd för det. Många ser nog att vara gud som något arrogant eller högmodigt. Men bara för att man är gud betyder det inte att gud själv inte finns.

Det enda som finns att frukta är fruktan själv. Lev i nuet, lev med positivitet och kunskap, förstå livet. Var livet. Älska livet. Var den du är och vill vara.

Livets Steg:
Oändlig Intelligens
till
Oändlig Energi
till
Universum, med andra ord: Materia
till
Början i all oändlighet. Vi är verkligen perfekta skapelser.

Allt är ett.

Namasté

- seilon

Posted on: 2009/9/24 21:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#4


See User information
Jag är lite skeptisk när det gäller att se döda, jag anser att det inte finns några så kalade spöken, eller andar.. Jag tror dock väldigt starkt på änglar och demoner. Det står nåmligen i bineln

man dör bara en gång, sedan blir man dömt. Man kan inte välja att komma tillbacka till jorden, man kan inte fastna här eller ens vara här när man döt.

Posted on: 2009/10/15 1:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#5


See User information
Änglar, demoner, andar, de dödas själar. Samma entiteter, diskarnerade varelser som vandrar in i Illusionen via Gränslandet.
Hur de beter sig mot dig och vad de säger (om du hör) till dig avgör din åsikt om vilka de är.
Kan säga till er att jag är Göran Persson, vissa av er kanske tror mig, andra inte. Existerar gör jag iallafall.

HuMaHuMHuM är inte du bibeltroende kristen?
Din enda tillåtna nekromantik är väl bara Jesus Kristus?

Posted on: 2009/10/15 3:55
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#6


See User information
Finns inte onda andar som kan skada oss fysiskt. Skulle planeten skapats utan regler mellan dimensionerna skulle vi vara förlorade samma sag som vi kom till. Vi är inte förlorade och de enda som blir besatta eller arbetar för onda andar/demoner är de som tillåter sig och frestas in i det ockulta, det hemliga, det mystiska. Satanister, frimurare, hemliga ordrar etc är alla ute efter en och samma sak. Använda "kraften" och bygga upp Atlantis. Precis som Hitler var det så försöker dagens ledare samma sak men nu vågar dom säga det öppet. Hur många vet att Hitler skrev en bok som hette "new world order" ?

Posted on: 2009/10/15 9:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#7


See User information
Min mamma sa alltid att det inte fanns några spöken :-S

Posted on: 2009/10/15 9:26
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#8


See User information
Du kan se spöken, änglar, troll, och Gud vet vad men allt handlar om vad din hjärna tror sig den ser. De är verkliga, de finns, men de kan inte skada dig om du bara vänder dig bort och ignorerar istället för att bli nyfiken och försöka ta kontakt. Illusioner skapade av någon från annan dimension. Det här blir extra farligt när man blandar in halluconigena droger och tror att man får kontakt med utomjordingar eller andar. Det är inget annat än onda demoner som tar över, halluconigena droger hjälper din själ att lyftas och släppa det hårda taget om kroppen. På det viset är mycket lättare för demoner att försöka ta över kroppen med alla lurenderijer, som att det skulle vara Ashtar, Gud, Jesus, Aliens etc..



Lucifer och hans änglar visar sig oftast i form av LJUS.

Posted on: 2009/10/15 9:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#9


See User information
Genesis, pratar du från egen erfarenhet eller regurgiterar du bara Bibeln eller vad prästen i din församling sa häromdagen?

För att lära känna Gud är det av stor nytta att lära känna Guds Agenter. De som fruktar Gud kommer frukta Guds Agenter, därav epitetet demoner och känslorna konnoterade till ordet.
Ordet Daimon betyder från början inte detsamma som vi idag blivit hjärntvättade av kyrkan att tro, kyrkan vill att vi fruktar dem så att vi inte lyssnar och således är överlämnade helt till tolkningen gjord av kyrkans präster. Kyrkan predikar gudfruktighet vilket i praktiken får människor att ta avstånd från Gud, därav den moderna sekulära reaktionen.
De förföljde folk som tog kontakt med dessa entiteter på medeltiden inte för att de var "onda" utan för att de kunde börja avgöra själva vad som var bäst för dem själva, ett hot mot kyrkans suveränitet.

När du inser att alla entiteter är ungefär som människor - med egenintressen - kanske du kan förstå att de kan verka som både goda och onda, de kan välsigna och förbanna.

Tills dess ska jag dra dig över samma kam som Åke Green då du verkar drar alla som vill ha kontakt med det riktigt spirituella över samma kam för att de går bortom enkelspåriga religioner. Kom över din rädsla och gör änglar av dina demoner.

Posted on: 2009/10/15 17:00
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#10


See User information
Jag har studerat mycket mer än vad du tror om ditt tankesätt Xtas. När har jag sagt att jag är en kristen man som lyssnar på en präst, eller överhuvudtaget går till en kyrka? Jag vet mer om Gud än då ska du veta, vi har inte blivit hjärntvättade att tro det. Ditt tänk är precis samma tänk som drivs ut till ungdomar tack vare Hollywood med "Light vs Dark force". Att det skulle finnas demoner som vill gott och vice versa. Det här är precis vad som hände under medeltiden när folk bröt sig ur kyrkan för att gå in i det ockulta med hopp om att hitta "ljusa"(änglar) kraften istället för den "mörka"(demoner). Deras avkommor är i värre sits än dig idag ... Det är en STOR skillnad mellan Änglar och Demoner, Änglar har inte fallit utan är i Guds omgivning men kan besöka oss när som helst och uppenbara sig. Demoner, varav Lucifer (Som var en perfekt Ängel från början) och resten utav Änglarna som föll är vad som kallas Demoner nu för tiden. Det finns demoner, jinns och lite till. Det betyder inte att de är goda, demoner kommer vara onda fram till domedagen då Gud tar hand om dom.


I dagens läge finns det gott om vita magiker och många andra som tror på den goda kraften, goda andar inom det ockulta, men ack så fel det har då det finns skrivet att alla dessa sorter utav anvädande utav magi kommer bestraffas.

Självklart hjälper Änglar oss genom livet om du har renat din själ och har en god kontakt med Gud men jag kan säga dig att majoriteten utav fallen något övernaturligt uppenbarar sig är det en Demon i form av ljus som lurar in dig i mörkret.

Posted on: 2009/10/15 23:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#11


See User information
Bibeln är den nedskrivna viljan av magiker som kallat sig profeter, Guds söner, helbrägdagörare, präster och biskopar inom den "rätta tron" som vill hålla flertalet från att utforska det inre templet, jfr med fariséerna.

Moral är en mänsklig uppfinning, det kan komma av så absurda företeelser som att en röst skulle tala till dig och säga;
"Det här är Gud, du ska inte äta morötter på onsdagen."
Vad tänker du då? Är du uppe på ett berg kanske du skriver ned det på stentavlor och förkunnar att det minsann var Gud, den ende och högste Guden (bestämd form antyder att det skulle finnas flera).

Men då är den Guden troligen någon av entiteterna i Gränslandet som bara vill komma fram och viska i ditt öra för att se hur lättlurad du är.

Gud för mig, det högsta, kan bara vara Alltet.
Alltet är en mångfald av viljor som ändå i sin oändliga helhet (translogisk dikotomi) är som en varelse med vilja.
Men vi människor kan inte förstå oändlighet på något begripligt sätt utan att falla in i en tautologisk diskussion, därför är det för människor praktiskt sett omöjligt att interagera med Guds totalitet.
Allting som sagts av någon högre makt i Bibeln är sagt av entiteterna i Gränslandet, och de motsäger ibland varandra för att de är olika väsen i olika tider med olika intressen.

Jag interagerar helst med Michael/Kristusgestalten men det är inte tabu att interagera med Lucifer heller, annat än om du personligen tror att det är det.
Synden är alltså synd enbart för att man tror att det är synd.

Är du fri från att döma någon, som Kristus uppmanar till, då spelar det ingen som helst roll vem du talar till eller vem som talar till dig eller faktiskt ens vad du gör.
Det är amoraliskt och låter hemskt i öronen och ögonen på vissa men den som inte dömt blir inte dömd och har ingenting på sitt samvete, oavsett tro.

Quote:

Jag vet mer om Gud än då ska du veta, vi har inte blivit hjärntvättade att tro det. Ditt tänk är precis samma tänk som drivs ut till ungdomar tack vare Hollywood med "Light vs Dark force".


Du vet mer om Gud än vem och hur vet du det?
Allting du läser och tar intryck av präglar ditt psyke, kalla det vad du vill.
Mitt tänk, vad kallar du det då?
"Light vs Dark" Varför vill du se en konflikt mellan de två?

Om änglar visar sig som ljusa väsen och demoner kan göra detsamma hur vet då prästerskapet vem som är vem?
Hur visste bibelskribenterna vem som var vem?
Är de supermänniskor eller?

Posted on: 2009/10/16 1:13
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#12


See User information
Vill tillägga att Hollywood inte gör något annat än att förstärka de gamla föreställningarna om ett krig mellan Himmel och Helvete.

Bara ett fåtal har förstått Kristus försoning av de båda sfärerna, det är väldigt tydligt i det här citatet från Uppenbarelseboken 1:17,18;

"17 När jag såg honom föll jag nerför hans fötter såsom död. Men han rörde mig med högra handen och sade; Var inte rädd! Jag är den förste och siste 18 och den levande. Jag var död och se jag lever i evigheternas evighet och jag har nycklarna till dödsriket och helvetet."

Detta verkar ju strida mot historien om Lazarus där det sägs att de i helvetet inte kan nå himlen eller vice versa, men Kristus öppnade dörren.

Posted on: 2009/10/16 16:17
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#13


See User information
"17 När jag såg honom föll jag nerför hans fötter såsom död. Men han rörde mig med högra handen och sade; Var inte rädd! Jag är den förste och siste 18 och den levande. Jag var död och se jag lever i evigheternas evighet och jag har nycklarna till dödsriket och helvetet."


Förklarar endast vem som ä "Lord of Lords, King of Kings"

Jesus sitter närmst Gud utav oss alla, Satans kraft går inte att jämföra med Jesus.. Allt är möjligt med vår skapare.

Angående allt annat du skrev så säger jag bara såhär; det är rätt uppenbart att vi har helt olika åsikter/uppfattningar om Gud så jag vill faktist inte fortsätta argumentera i den här tråden då dett förmodligen bara kommer skapa en negativ relation mellan oss. fred

Posted on: 2009/10/17 14:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#14


See User information
Quote:

Xtas skrev:
Änglar, demoner, andar, de dödas själar. Samma entiteter, diskarnerade varelser som vandrar in i Illusionen via Gränslandet.
Hur de beter sig mot dig och vad de säger (om du hör) till dig avgör din åsikt om vilka de är.
Kan säga till er att jag är Göran Persson, vissa av er kanske tror mig, andra inte. Existerar gör jag iallafall.

HuMaHuMHuM är inte du bibeltroende kristen?
Din enda tillåtna nekromantik är väl bara Jesus Kristus?



Humm.. bibeltroende är jag i mångt och mycket, kristen.. nja, lite spår finns det nog kvar från barndommen.
Jag diggar boken.. den är lärorik. Sen det här med att eliten verkar lägga väldigt mycket krut på att uppfylla varenda profetsia gör ju att jag uppskattar skrifterna ännu mer. Gör det lätt att skåda in i framtiden.

Men jag binder mig inte till någon trosuppfattning helt och fullt - då jag anser att alla snackar skit emellanåt, och fyller i luckor i sin trosuppfattning med det som tycks logiskt för syunden.

Tråden var egentligen menat som ett litet finurligt skämt.
Jag är INTE rädd för spöken. Men har tyvärr ingen erfarenhet av dem heller.
Besatta människor verkar ju ha ett rent helvete, eller är det dem som besitter kroppen som egentligen har ett helvete?
Jag vet inte - jag brukar kalla världen vi nu lever i för helvetet.. så jag är öppen..
Men tror inte på evigt lidande - ÄR JU FÖR FAN HELT SJUKT att kristna tror på att deras gud (Kärleken personifierad) skulle ha skapat en sådan plats.

Posted on: 2009/10/18 21:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#15


See User information
I min mening finns det en demiurg (falsk skapare) som har ett finger med i spelet när det gäller skapelsen av den fysiska världen med sitt lidande.

Skapelsen kan ses ur två grundläggande synvinklar, om det var helt gott eller inbyggt med vissa brister som vi kan försöka undvika eller förbättra.

Posted on: 2009/10/20 2:03

Edited by Xtas on 2009/10/20 2:29:36
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#16
Folk gillar spekulera i vad dom inte vet något om.

Människans natur.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#17


See User information
Jag vet allt jag behöver veta om änglar och demoner... Fråga på så ska du få se hur mycket Guds ord avslöjar om dessa ting.

Posted on: 2009/10/20 8:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#18
Orden jagar tankarna.

Många falska lärare finns det nuförtiden överallt.

Lita inte på någon annans upplevelser än dina egna.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#19


See User information
Är det Blue Beam Project in operation kanske?

Jag har frågat redan Genesis;

Är präster och bibelskribenterna supermänniskor som vet vilka entiteter i Gränslandet som är änglar eller demoner när demoner kan förklä sig?

Du svarade inte så jag antar att du inte vet.

Posted on: 2009/10/20 22:57
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#20


See User information
Med tanke på att alla är en, vilka här ger "dem" en ärlig chans att ställa saker till rätta innan de inte kan existera längre för att de förstör våra liv...

Genom att hata "dem" får de bara mer energi, det gäller att älska "dem".

Posted on: 2009/10/20 23:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#21


See User information
Negativa energier (energi som påverkar "människan" dåligt) kan inte göra ett smack mot en människa som är starkt positiv och kärleksfull mot alla ting och varelser. Lucifer skiter på sig om du älskar honom. Schamaner sysslar med magi och strider mot mörka krafter dagligen, men dem springer inte runt och klöser sig själv i bitar för det.

Posted on: 2009/10/21 0:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#22


See User information
Din poäng Don?

Denna tråd känns väldigt menlös från alla håll, inkluderat mitt eget.

Lucifer... är detta exempel på en "negativ" energi?
Det är gott att Ljusets och Konstens ängel är fallen ned hit för vad vore vi utan dessa egenskaper?

Måhända har han blivit en smula förvriden, att vara inspärrad på de materiella och eteriska planen med människan kan göra det med vem som helst.

Posted on: 2009/10/21 13:55
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#23


See User information
Xtas

"Är präster och bibelskribenterna supermänniskor som vet vilka entiteter i Gränslandet som är änglar eller demoner när demoner kan förklä sig?

Du svarade inte så jag antar att du inte vet."

Jag svarade inte och förklarade gott och väl varför jag itne vill svara till dig, men du verkar ha svårt att respektera andra även när de respekterar dig..

Svar får du ändå nu: Nej bibel"skribenterna" var icke övernaturliga på något sätt. Ej är präster heller det, men det betyder inte att de inte kan se demoner i förklädnad. Finns många exempel på demoner som försökt förföra Guds folk i heliga skrifterna men det som demoner oftast fallerar på är att de inte haft en verkan på Guds folk efter Messias offrade sig för våra synder ... Därav alla ritualer och blodsoffer försvann efter detta.
Läst flera böcker utav fd högt uppsatta Djävulsdyrkare som förklarar tydligt att deras (andliga)krafter aldrig kunde verka på de Gudstrogna. Har man sitt hjärta på rätt plats och den heliga anden med sig behöver man inte oroa sig för dessa ting då vi bemästrar dem utan problem.

Posted on: 2009/10/28 12:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför man aldrig skall vara rädd för de döda!
#24


See User information
Jag utmanar dig därför att tro alltid måste ifrågasättas.
Annars blir det dogm och tradition utan att någon vet varför.

Du säger att den Heliga Anden skyddar mot "andar" i plural.
Men om jag säger att den Helige Anden är med mig ständigt men att den har olika beskyddare och förmedlare som är bl.a. de fyra högsta ärkeänglarna vad kan då sägas?

Poängen är att den Heliga Ande rent utåt sett bara är ord, du vet inte vilka andliga mekanismer som är igång när en människa säger att den har den Heliga Anden och du säger samma sak, ni tror att ni talar om samma sak men det kanske ni inte gör.
Vice versa kanske ockultisten och den väckelsekristne tror att de talar om olika företeelser fast de inte gör det.

Vem har monopol på att säga vem som har den Heliga Anden eller ej?

Dessa "högt uppsatta Djävulsdyrkare" vilka är de?

Personligen är det för mig lika mycket "synd" att be till en ikon föreställande St:Peter som det är att be till en bild föreställande Baphomet, de är båda avbilder/aspekter av den sanne Guden som är Alltet, inte bara i dess synliga/jordiska mening utan Alltet bortom vad du kan se och ta på.
De tre A:en definierar Gud så Allting måste tillhöra Gud, inte sant?

Posted on: 2009/11/4 14:11
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS