vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om \"UFO-spiralen i Norge-
#25


See User information

Posted on: 2009/12/28 0:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#26
Jag var lite så där pilimarisk med inlägget ovan... Jag länkade till hans rörelse som fått gratisreklam iom TV-programmet, för att till sist visa ett välskrivet blogginlägg.
Jag tycker dock att han har en del intressant att säga.

Min kanalisering av Rascar Capac är dock 100% äkta
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=124954#forumpost124954

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om \"UFO-spiralen i Norge-
#27


See User information
Ja den tråden är en riktig godbit.

Sanningörelses kärndagis frågar snällt och tackar... tandproblem och annat... innan må bra-new age-chi-flum tog över. Det är rörande och avslöjande.

Ärke-newagaren Seilon hade också en hit som stoppats in i samlingen av gyllene pärlor:

\"Jag har de senaste dagarna märkt att jag är kärlek reinkarnerad.\"

Suck.



Posted on: 2009/12/28 1:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#28


See User information
hvergang, den guden jag pratar om är 'The One'.

Jag är kärlek reinkarnerad, liksom du och vi alla. Men visst, vad är kärlek?

Pratar jag om uppfinningen kärlek? Eller om äkta kärlek? Vad är kärlek? Dessa ord är otroligt krångliga att kommunicera med.

hvergang, du har en väldigt arrogant ton emot andra och alltför ofta svarar du inte ens mig på frågor jag ställt. Vilket bara visar hur lite du bryr dig om andra.

Men jag är glad att du memorerar saker jag sagt och fortsätter ge mig energi genom att prata om seilon.. hehe


Det är synd att fler inte förstår poängen med 'skapelsen' vilket är det vi alla lever inom oavsett nivå, dimension, existensplan osv. Allt är baserat på fri vilja och du är den du är. Sen håller jag med om att saker och ting inte står rätt till när vi har resurser som undanhålls, människor som svälter, kriminalitet för att systemet skapar det och människor som inte kan komma överens om att de inte ens kan komma överens.


Men tillbaks till Topic:

Ingen utomjordisk civlisation kommer komma och rädda oss lika lite som skaparen kommer komma och rädda oss om vi alla inte vill det (vilket vi alla inte vill). Det handlar om fri vilja, vi är vår egen räddare. MEN, däremot så tror jag absolut att utomjordiska civlisationer kommer omnämnas ifrån någon regering att de vet att de finns. För det har kraschat flera UFOs och vi har tillgång till deras teknologi i "skugg regeringarna".

Vi tillhör redan universum och universum är FULLT av liv, även om vi inte kan se det med vår teknologi då vi exisiterar i lägre vibrationer.

Verkligheten fungerar så att vi delar på oss och hamnar i de verkligheterna vi behöver vara i för att lära oss. Jag har varit med om dessa verkligheter och pratar ur egen erfarenhet att vi alla existerar som oändliga variationer av den vi är.

Det viktigaste är att helt enkelt vara empatisk emot andra och se saker ur andras perspektiv för annars kan man inte förstå dem. Arrogans har inget med empati att göra och hvergang du är mer Lucifer än någon skapare när du pratar med arrogans. Jag måste erkänna att du har humor, men du vet inte vart man ska placera den eftersom du förstör tråd efter tråd utan att tillföra något till trådens ämne.

Posted on: 2009/12/28 16:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#29
hvergang är Novax. Han är inte arrogant, utan blott av annan åsikt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om \"UFO-spiralen i Norge-
#30


See User information
Jaha, det är den guden, \"The One...\", nu har du varit och stoppat fingrarna i New Age smörgåsbord igen...

Posted on: 2009/12/28 17:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om \"UFO-spiralen i Norge-
#31


See User information
Det kanske är den där " Master Race " som kanaliserar som har varit här innan och " micklat " med livet på Jorden. Det kanske är deras " söner " ( Dom utvalda - dom som vaktar fåren ) som ligger bakom UFO-spiralen.....

J-a Ormar.

Posted on: 2009/12/28 18:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#32


See User information
Seilon, Law of One är kanaliserat från Venus, aka Morgonstjärnan, aka Lucifer. ^^

Posted on: 2009/12/28 20:10
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#33


See User information
Xtas, Jag vet.

Jag är inte emot kanalisering. (Men man får inte glömma att vara kritiskt och skeptisk med öppet sinne)

computerror, I know.

Arrogant: arroga´nt, utmanande självsäker och högdragen. Jag tycker det passar in på dig hvergang, men jag gillar dig ändå. Hade varit roligare om du kunde föra en bättre dialog. Som jag sagt förr så lär du fortfarande vakna i denna världen på planeten jorden varje dag med det system vi har. Är du inte trött på att inte ha friheten att göra vad du vill? Vara vart du vill? När du vill? Du spenderar en hel tid här på forumet, vilket betyder att något gör att du kommer tillbaks hela tiden med nya namn trots att du blir bannad. :)


Många kanske ogillar Lucifer, men det finns ingen jag ogillar. Jag accepterar dock inte att den fria viljan bryts, men det "onda" kan inte göra annat än att bryta den fria viljan då det definerar ondskan. Men fienden finns inte, det är man själv som är sin egna fiende.

Vår kosmiska dans har skapat något fantastiskt, en oändlig skapelse, en oändlig upplevelse, och med oändliga möjligheter. Jag vaknar varje morgon i denna oändliga möjligheten på planeten jorden och ser hur diverse personer manipulerat samhället till deras fördel. Jag ser hur system som är inorganiska har tagit över, hur människor inte ens är medvetna om sig själva och vad de gör. Men allt blir bättre, och utan någon vilja ändra hade ingen ändring skett, så en eloge till er alla!

- seilon

Posted on: 2009/12/29 9:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#34


See User information
Quote:

Vår kosmiska dans har skapat något fantastiskt, en oändlig skapelse, en oändlig upplevelse, och med oändliga möjligheter.


Frimurarsnack, verkligen. Kosmisk Dans är något de och även hermetikerna brukar snacka om i rituella kontexter.

Quote:

Är du inte trött på att inte ha friheten att göra vad du vill? Vara vart du vill? När du vill? Du spenderar en hel tid här på forumet, vilket betyder att något gör att du kommer tillbaks hela tiden med nya namn trots att du blir bannad. :)


Det gäller inte att bara få för sig; Nu är jag fri!
Hela vår tillvaro här på jorden som mänskliga varelser säger oss att vi inte är och inte har rätt att vara fria, vi har den här formen p.g.a. av vår karma.

Posted on: 2009/12/29 17:56
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#35


See User information
det där med att hon pratat/sett honom och hela den där historien låter lite som en serie jag läser "Gantz".


Jag fick den här bilden i huvudet när hon beskrev alien.
http://mangahut.com/manga/m=6BWT/gantz/309/pg21

Posted on: 2009/12/29 21:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#36


See User information
Quote:
Frimurarsnack, verkligen. Kosmisk Dans är något de och även hermetikerna brukar snacka om i rituella kontexter.

Det gäller inte att bara få för sig; Nu är jag fri!
Hela vår tillvaro här på jorden som mänskliga varelser säger oss att vi inte är och inte har rätt att vara fria, vi har den här formen p.g.a. av vår karma.


Döm inte mina ord med fördomar. Jag har fått den benämingen ifrån hur jag ser på oss i form av multidimensionella varelser som vibrerar på ett unikt sätt. Allting i livet har påverkat oss sedan vi föddes genom våra 5 sinnen externt och vårt interna 6:e sinne när vi varit mottagliga för den informationen.

Vi är helt klart här p.g.a. karma som är lika med att vi får tillbaks vad vi ger ut. T.ex. om jag beter mig illa mot andra så skickar jag ut "negativ" energi som påverkar andra negativt. Beter jag mig snällt emot andra skickar jag ut "positiv" energi och påverkar andra positivt.

I början av mitt liv var jag ond som god. Jag kommer ihåg hur jag som barn en gång kastade en katt in i en vägg. Varför gör man det? Är det inte ren och skär ondska? Jag har alltid varit mittemellan ondskan och godheten för att lära mig att inget av de finns. Allt är ett varande och jag skulle aldrig göra om något sådant.

Jag ser mig som fri fast det är samtidigt en sanning med modfikation då jag har mycket kvar att lära samtidigt som jag fortfarande är slav under ett politiskt, rättsligt och ekonomiskt system.

Men att vi alla är oändliga skapare står jag fast vid, allting är del av Skaparen som gett oss allt det är. Men vi måste först lära oss precis som vi lär oss köra en bil eller att cykla, eller att gå. Innan vi kunde gå föll vi. Innan vi kunde köra bil bra fick vi kärringsstopp. Innan vi kunde cykla misslyckades vi.

Innan vi blev oändliga skapare så misslyckades vi och det onda i oss tog över. Arrogans och högmod.

När jag ser solen ser jag energin bakom Vår Oändliga Skapare. Det som gett oss liv, vi är solens barn och Guds barn. Vi är alla lika men måste lära oss.

I denna världen - samsara - föds vi för att lära oss. Jag vet att hvergang/novax ogillar att jag säger det men den ultimata lärdomen är ovillkorlig kärlek. Men då ska man veta att kärlek används och har skapats av Annunaki (som besök tidigare civilisationer vilket det finns bevis för om man vågar tro på inristningar etc: http://images.google.se/images?hl=sv& ... rtifacts&aq=f&oq=&start=0) till att förslava och detta är vad New Age råkat ut för (ingen slump att Rotschild eller om det var Rockefeller sponsrar New Age).

Anunnaki har manipulerat vårt DNA vilket många andra också gjort men i slutändan är det mind over matter som gäller. Allt materiellt uppstår ur intelligens.

Man besegrar inte ondska med våld eller genom krigsföring, utan genom ovillkorlig kärlek och förståelse (visdom). Jag kramar om min fiende och om min fiende dödar mig så måste jag säga: Vad är döden? Jag kan inte dö, jag är evig. Det hemskaste jag kan tänka mig är att min fiende stänger in mig i t.ex. en kista, men inget varar för evigt, jag kommer alltid komma ut och det hemskaste jag varit med om var att drömma om ett liv där jag metaforiskt var begravd i en kista. Bara att det var en handikappad kropp som inte kunde kommunicera eller röra sig. Där levde jag i en evighet och när jag vaknade var jag helt dränerad på energi och mådde skitdåligt. Det lärde mig dock otroligt mycket och jag önskar inte ens den upplevelsen till min fiende som skulle göra så emot mig. Inte för att jag har några fiender.. :)

Inom paganism så har vi historiskt sett hur rasism utövas och att den ljusa människan är den rättfärdige och vissa färger på ögonen spelar roll. Där kan man också prata om karma för målet går ut på att födas om till en renare individ med renare gener.

Jag själv ser förbi rasism och ser hur allting i skapelsen är gudomligt, ondska som godhet. Men det betyder inte att jag tänker leva i ett system där ondskan styr när godhet lika gärna kunde styrt.

Man måste balansera sig själv och sluta tänka, med vilket jag menar att man måste leva i nuet. Att sluta tänka innebär att man inte har massa tankar som rusar omkring, att man kan existera i ett tyst lungt ögonblick och inte dömer allting hela tiden. Jag märkte när jag för nått år sen vaknade ordentligt hur tyst allting blev och hur jag såg bättre, mådde bättre och observerade saker bättre. Jag blev mer balanserad och mer ett med nuet.

Men en fråga Xtas, håller du med om att allting är oändligt? Håller du med om att det finns oändlig möjligheter?

Skaparen är inte ond. De skapare som tvingar oss till vissa beteenden är de som är "onda". T.ex. att man måste ge de offergåvor eller liknande. Skaparen har gett oss alla total fri vilja och det är en själv som dömer en själv när man möter sig själv förr eller senare. Det är man själv som bestämmer om man ska reinkarnera igen ur ett objektivt perspektiv som man inte har tillgång till här på jorden utan att diciplinera sig själv och söka den kunskapen. När man dömer sig själv är det ur ett karmiskt perspektiv. Men ingen annan förutom en själv dömer en själv.

- seilon

Posted on: 2009/12/30 12:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#37


See User information
Vi känner inte den högste skaparen om det finns en sån, om det ens är "en" som i en "person".
Det finns sfärer ovanför oss, runtomkring oss som är större och det finns de som är mindre "under oss", olika varelser bevistar dessa sfärer.

Målet med det som kallas andlighet är att transcendera den mänskliga formen, att tvätta rent sin karma och bygga dygd så att man kan återvända till större och större sfärer, att återvända till Världssjälen, att kultivera Sanning-Medkänsla-Uthållighet.
Kan man assimilera sig till universums princip kan man kanske till slut avgöra av erfarenhet om allt är oändligt eller inte

Posted on: 2009/12/31 19:11
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#38


See User information
Troligen Eiscat som låg bakom ljusskenen, vilket även observerades i Kiruna. De har baser vid Tromsö och Kiruna, samkörde?

http://gryningensljus.blogspot.com/20 ... usskenet-over-tromso.html

Posted on: 2010/1/2 5:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#39


See User information
Ett annat medium hörde av sig till oss och sa att han haft kontakt med väsen med koppling till Norge-spiralen. Även han hade torsdagen som meditationsdag.

Att sprida kärlek är alltid bra. Jag rekommenderar alla att delta oavsett om det finns aliens eller ej.

Posted on: 2010/1/5 13:04
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#40


See User information
I denna lektion i kabbala ritas en likadan spral upp som den på himlen i Norge. Slump??? Vet ej...

http://www.youtube.com/watch?v=AzfF3WEXxHc&feature=related

Posted on: 2010/1/13 17:04
Sanningen skall göra oss fria!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#41


See User information
Hur gick det för dom som mediterade den 7:e januari? Hände det något?

Posted on: 2010/1/13 17:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#42


See User information
Oavsett vad du tror om detta budskap, så bör du inte förlöjliga det!

Det är vad våra moståndare gör med info ang NWO mm. Jag tror vi alla här är överens om att det finns en enorm konspiration oberoende av hur vi tror att den ser ut.

Var vänliga och uppträd lite mer moget.

Posted on: 2010/1/13 20:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om \\\"UFO-spiralen i Norge-
#43
Vaddå \"våra motståndare\", vem talar du för och med sådan mentalitet av kamp?

Vaken är verkligen inget som här till \"mogen\", eller att vara vaken, i något avseende, det är därför tex micro kan posta sådant som att \"sprida kärlek\" och kontakt med väsen. Sorgligt nog är grabben i koma.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#44


See User information
Kära magnus_w

Jag har inga svar till dig, lessen , du måste ta reda på det själv.

Vaken är ett väldigt bra ställe att börja på.

Lycka till i ditt sökande.

Posted on: 2010/1/13 21:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om \"UFO-spiralen i Norge-
#45
snapcase,du ber om att medlemmar här ska \"uppträda mer moget\"... sedan har du själv inget svar på vad du skriver som \"våra motståndare\" - är det moget?

Budskapet är löjligt, och påverkas inte av vad du kallar för vad \"våra motståndare gör med info\".

Det \"motstånd\" du programmerats till att tro på, är bara vad du ger av krokben till dig själv, inget annat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#46


See User information
Jag ha ringa svar, bara fler frågor.

Ta åt dig all info du kan få, sortera och eliminera. Inte förlöjliga, det är bortkastad energi.

Det du har kvar är din verklighet, inte min.

Jag kan inte berätta för dig vad du ska tro, men om du är någolunda insatt i tex. NWO så vet du att vi har en konflikt som pågår över hela världen.

Vankna (ett salig blandning av människor som tror/utreder på en massa olika saker)

VS

Eliten(vilka de nu visar sig vara i slutändan)

Och i mitten verkar du stå tillsammans med den stor massan.

Som sagt lycka till!

Posted on: 2010/1/13 21:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om \\\"UFO-spiralen i Norge-
#47
För sjuttan snapcase, det därmed kanaliserat tjosan borde folk ha insett vad det är för länge sedan. Det har pågått i årtionden för länge. Släpp aliens new age och vakna.

Du är tydligen en aktivistnewagare, och missar att vända på saker och ting.
Det \"därute\" återger bara den verkliga konflikten, och det är att människor och mänskligheten går emot sin egen natur, kosmos natur/egenskap/kriterier, the law. Det är därute som vår egen dålighet visas upp, det är inte därute som problemen är - utan det är symptom, det därute är en scen som är till för att visa det, vår egen avvikelse. Komaister, alltså de flesta komatanterna som skriver på detta forum, har inte snappat primär utgångspunkt för att hamna rätt i sitt tänk, kort sagt de har ingen andlig förståelse. Däremot och därmed är de gärna med på att hissa upp new age som om det vore något annat än evil things.

Komaister, new agare och andra aliengrejer... är bakvända, de har fåtts dit, och de pekar utåt, de är alltså de som gör mest skada, och skapar den dåliga världen - de vill ändra på andra, och på \"systemet\" - istället för att ändra det enda som betyder något för en själv, och därmed det därute... EN SJÄLV.

Så för att slippa ge upp sina egna dåligheter, (som talar igenom en...) så stödjer koma.se och dess medlöpare dåliga krafter och dess bakvända ord, såsom tex här ärkenewagaren Seilons ord:

\"Gissa vems vilja som skapar dagens korrupta system? Jag hoppas ni arbetar med att ändra systemet.
- seilon\"

Det är HÖG tid att sluta med sådant trams och vakna.

Jag novax har skrivit i denna tråd som hvergang. Varför bannades jag? Vad är det för små personer som håller på och håller på, vem har snikit till sig adminrätttigheter och inte tål att de är exponerade i sin villfarelse?
Suveränt av övriga medlemmar att bara tyst åse och inte skriva någonting när tex jag bara försvunnit efter banning. Kan någon näpsa vederbörande admin, och ge besked om vem det är som löper amok, och mer info till hur man ska försöka hjälpa denne i nöd.

För som de vet:
http://www.esnips.com/doc/9f543d9e-12 ... -8efe-0f12fd2ebccc/precis


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kanaliserat budskap till mänskligheten om "UFO-spiralen i Norge-
#48


See User information
Wow, magnus_w, kräver att upprepas, WOW!

"Du är tydligen en aktivistnewagare, och missar att vända på saker och ting."

Ditt eget citat. Ditt antagande och din verklighet av vem jag är och du lyckades med det utan att jag talade om för dig vem jag är och vad jag tror på, Hm...........

Mitt ursprungliga inlägg:

"Oavsett vad du tror om detta budskap, så bör du inte förlöjliga det!

Det är vad våra moståndare gör med info ang NWO mm. Jag tror vi alla här är överens om att det finns en enorm konspiration oberoende av hur vi tror att den ser ut.

Var vänliga och uppträd lite mer moget."


Min del av diskussionen är avslutad jag har ingen mer engeri att lägga på dig Magnus. Du är verkligen en stålvägg av upprörda känslor.

Så var så god du får sista inlägget och där med vinner.

Som sagt lycka till!

Posted on: 2010/1/13 23:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
75 user(s) are online (75 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 75

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS