vaken

Vakencorner

Botten   Fregende mne   Nsta mne  Registrera dig fr att posta

(1) 2 3 »

Tidsresor

Registrerade sig:
2007-07-28 15:50
Inlgg: 623
Ngon som utvar detta?

Kan ni inte fixa bevis s vi kan forma nuet, eftersom vi inte har ngon framtid... (fr nuet r framtiden). :)

Tror dock ingen kommer kunna f fram bevis eller har resurserna till det (bde teknologi och kunskap).

Det r mnga som r vilseledda, vi mste brja vrna om varandra hr och nu. Vi mste sga ifrn och ta tillbaks systemet. Systemet frslavar och begrnsar oss just nu. Tiden finns inte, den r en illusion, det r hr och nu som rknas. Vad gr du fr att frbttra din tillvaro samt andras?

- seilon

Postat den: 2010-01-23 22:59

Re: Tidsresor

Registrerade sig:
2009-09-11 19:06
Frn Vstergtland
Inlgg: 1287
Open in new window

Googla p "Nazi Bell Experiment"...

Die Glocke som den kallades gick ut p att frbruka en jvla massa elektricitet, platsen var "drei Ecken", trekanten dr Tyskland, Tjeckien och Polen mts och dr det mesta av nassarnas hemliga vapenutveckling gde rum under verinseende av Dr. Hans Kammler...

Sjlva "klockan" handlade om att generera ett s k Torsionflt, fr att just kunna mjliggra tidsresor. Experimentet avbrts nr ryssarna nrmade sig, alla inblandade vetenskapsmn skts ihjl av SS och klockan frsvann, teorier finns om att den kan ha dyckt upp utanfr Kecksburg, Philadelphia, USA 1964... se "Reich of the Black Sun" av Joseph Farell, finns som e-bok...

Sedan hnde ju kufiska grejor under Project Montauk, tidigt 80-tal... det psts att en maskin byggts som snt folk 300 r fram i tiden...

Postat den: 2010-01-23 23:49

Registrerade sig:
2008-06-23 11:24
Frn Linkping
Inlgg: 2333
Torsionflt...

Trist att snubbarna inte lyckades frmedla sina tankar p ett stt omgivningen kunde frst. De var skert ngonting p spret. Synd att forskningen blev nersmutsad av healers, evighetsmaskiner, stargates och annat skit. Jag tror faktiskt att de upptckte en ny sorts vg.

Lite frn wiki som jag reagerade p angende torsionsflt:
"However, advocates of the scientific spin field or torsion field theories claim that spin-spin interaction (itself a well-studied quantum phenomenon) can be transmitted through space similar to electromagnetic waves, does not carry mass or energy, only "information", and does so at speeds up to 10^9 times the speed of light. At the same time they claim that it is carried by neutrinos (which have both mass and energy), that it does not interact with matter but, at the same time, can be generated and registered easily."

Frestllningen av att det mste vara en partikel som flyger fram med energi, massa och information hindrar i mnga fall mnniskor frn att tolka vad som egentligen uttrycktes.

Om det bara r information, inte energi eller massa, som snds, d kan det inte vara partikeln som flyger fram. Partikeln kan inte heller snda ut en vg, d skulle det varit energi.

S man undrar ju vad som sndes mellan partiklarna, jag undrar hur deras tankebanor gick. Det som finns kvar genom uteslutningsmetoden r "avsaknaden av energi", en skugga i omgivningens vgor i en viss frekvens, en absorbtionslinje som skulle g att mta.

En riktigt hg energiintensitet, hgre n elektromagnetiska vgor, skulle kunna ha en annan typ av vgor som mycket vl kan rra sig snabbare n ljuset. Olika vgor har som sagt olika hastighet, beror p vgens energiintensitet. Att vi tror neutrinon r laddningsls r antagligen fr att vi inte hittat den energiformen som absorberas och emitteras frn neutrinon.

elektro-, jag menar neutrino-magnetiska vgor. (Gravitationen mellan partiklarna som frmedlar informationen r frekvensspecifik till neutriner)

En vg med s mycket energi som krvs fr att upprtthlla den frekvensen skulle ha en pytteliten zon dr tiden gick mycket snabbare. Det skulle teoretiskt g att ha en vgutbredningshastighet som var snabbare n ljuset(elektromagnetiska vgor) p samma stt som en vanlig mekanisk vg blir omkrd av en elektromagnetisk vg.

Men men, detta r bara spekulationer utefter vad jag ftt i mitt huvud p sista tiden.

Angende tidsresor

Att resa framt i tiden kan man teoretiskt gra genom att tmma ett omrde p nstan all energi. D skulle tiden runtomkring frflyta snabbare och upplevelsen skulle bli att man reste framt i tiden. Men resa bakt i tiden vette fan.

Postat den: 2010-01-24 11:34

Redigerat av pingubenji den 2010-01-24 11:55:26

Registrerade sig:
2008-06-27 14:29
Frn SPNNaNDe TiDeR Vi LeVeR i
Inlgg: 257
Citat:

pingubenji skrev:
.....S man undrar ju vad som sndes mellan partiklarna, jag undrar hur deras tankebanor gick. Det som finns kvar genom uteslutningsmetoden r "avsaknaden av energi", en skugga i omgivningens vgor i en viss frekvens, en absorbtionslinje som skulle g att mta.
.

Du skrev ngot om att det var spekulationer - s d hoppar jag p ;)
Varfr behver det vara ngot mellan partiklarna?
Kan man inte i sdana fall bara skicka en bunt partiklar o kalla det en "p" sedan en annan bunt (mer eller mindre partiklar som skickas i paket --> "av" o "p" eller "ettor" o "nollor") som man kallar "av"... mellan dessa paket sndningar - s r det ett tomrum fr att kunna defeniera vilken av de tv allternativen det var som skickades.
Det skulle isdana fall ocks kunna skickas infomation genom ett morse (alfabetet) liknande system...

Postat den: 2010-01-24 14:11

Registrerade sig:
hahaaa - nu klickar det frresten "selion" - fr ditt nick kan la inte s fr annat n "no-lie's" :D
knns dumt att jag inte tnkt p det innan - hehe..

Postat den: 2010-01-24 14:20

Ta DeT LuGNT DeT LSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Registrerade sig:
Frn Linkping
Citat:

HuMaHuMHuM skrev:
Varfr behver det vara ngot mellan partiklarna?
Kan man inte i sdana fall bara skicka en bunt partiklar
...
Det skulle isdana fall ocks kunna skickas infomation genom ett morse (alfabetet) liknande system...

Det spnnande var ju att de inte pstod sig skicka partiklar. Visst kan man ha en digital signal med partiklar och anvnda "ett alfabet" (i datorvrlden kallar vi exempelvis alfabetet fr en byte, 8 bitar, 8 tidsenheter dr man kan skicka en etta eller nolla.
Det r 256 symboler/tillstnd/'bokstver' i det alfabetet).

Men detta r ju inget kul. Vi vill kunna skicka signaler snabbare n ljuset, det var det roliga med deras forskning. (D fr vi det sci-fi kallar "sub-space kommunication") De pstod sig kunna detta, och med de otroliga hastigheterna skulle vi kunna prata utan mrkbar frdrjning med varelser i andra solsystem. Vi skulle kunna styra robotar p obemannade uppdrag i realtid flera ljusr bort.

Vi skulle kunna mta av hndelser i solen 8 minuter innan vi kunde se det via de elektromagnetiska vgorna.

Det var detta som var det intressanta. Men frmodligen var det slarvigt tolkade experiment. (Vetenskap handlar nmligen om tolkning av resultat och mtdata, vi trodde exempelvis att elektricitet rrde sig i motsatt riktning mot vad det senare visade sig flda. Matematiken kan i flera avseenden inte bertta riktningen fr energin, bara sambanden, kvantiteterna, osv. Detta r ocks vad jag tror vi gjort fel kring gravitation, vi tror att det r en enbart attraherande kraft. Finns inget liknande i resten av fysiken, s det r antagligen fel riktning. Kan lika grna vara avsaknaden av en repellerande kraft, drav en s svag kraft)

Postat den: 2010-01-24 15:45

Redigerat av pingubenji den 2010-01-24 16:26:26

Registrerade sig:
oj oj ... det var intressanta saker du skrev om hr.
O jag har tnkt p samma sak ... men p en betydligt mer blygsam niv.
Men jag kan inte acceptera att ljusetets hastighet r det snabbaste sttet fr energi eller materia att frdas.
Det bygger jag p att ljuset har en vgrrelse.
o bara av den enkla anledningen s knns det som att det skulle g mycket snabbare om denna vglngd reducerades - ellerentutav totalt tnjdes ut till en "rak" linje.
Materia/energin som kan frdas i sdana hastigheter har vi inte upptckt n.
Gravidationen r en annan sak som jag inte heller r s inne p - den kraften har tilldelats alldeles fr stor betydelse - o jag lngtar efter svar p hur det egentligen ligger till..
Jag diggar en ny teori om hur universum hlls saman o denna teori kallas "the eletromagnetic universe" - teorin
Dr avskrivs gravidationen sin enorma pverkan o ppnar upp fr ett mer simpelt universum, men fortfarande underbart vackert o imponerande.

Postat den: 2010-01-25 12:17

Registrerade sig:
2007-07-28 15:50
Inlgg: 623
Intressant diskussion!

En teori jag kommit ver som verkligen frklarar det jag upplevt r att det finns tv krafter. Denna artikeln frklarar det bra: http://thereducingvalve.blogspot.com/ ... black-hole-nature-of.html

En kraft som gr ihop och en kraft som expanderar. Det r som att svarta hl r skapelsen sjlv, vi kommer in i existens genom vi logiskt skapar vr existens.

Det elektromagnetiska r det som expanderar och gravitationen det som minskar. Shr sger Nassim Haramein:

Citat:
The electromagnetic force, says Haramein, is the expansive force in the universe, and represents the universal fractal (what I wrote about yesterday) moving outward toward infinitely bigger and bigger divisions of space atoms, coffee mugs, headlights, planets, stars, galaxies.

Det sa han om den expanderande kraften. Den andra kraften som drar ihop sig sger han fljande om:

Citat:
He describes the contractive force that pulls the universal fractal down and down into infinitely smaller divisions of space as gravitational force. This gravitational force this contraction of the lungs that expands the balloon he says resides within the vacuum of space.

Nr han pratar om ballongen s tnk p denna bilden:

Open in new window

Nassim frstod att universum expanderade liknande en ballong expanderar t alla hll. Men han undrade vem personen var p bilden och hur kraften ifrn lungorna fungerade som blser upp ballongen.

Citat:
Haramein begins to explain this theory using a popular analogy for understanding the expanding nature of the universe. In this analogy, gluing pennies (galaxies) to a balloon (space vacuum) and then inflating the balloon is supposed to show that the universe expands but the galaxies stay the same -- in effect, moving the galaxies apart.

Sist men inte minst:

Citat:
Remember that the atom is 99.99999% empty space, and forces within that space hold atoms together. It makes sense then, that the force within that space within all of space for that matter isnt the expansive force, but is actually the contractive force. If the 0.000001% of the atom that isnt space is emitting electromagnetic radiation, that energy has to go somewhere, and that somewhere is the space. So, contrary to the logic that space is empty, space is actually filled with energy. And if space comprises 99.99999% of the universe, then the universe is actually held together by the invisible, unmeasured, constrictive force, not the observed expansive force that we assume constitutes reality.

Tnk dig att nr vi pratar om "vakum" s r det fullt av energi. Det finns inga begrnsningar p vad vi kan gra utefter de nya modellerna av vetenskapen speciellt kvantfysiken. Information kan frdas frbi tid och rum. Drmmar jag r med om r s verkliga att jag frbluffas hela tiden av alla detaljer och hndelser som r som hr och nu :).

- seilon

Postat den: 2010-01-25 13:19

Registrerade sig:
Frn Linkping
Du kan se min variant p Le Sage's teori. Jag kastade partiklar i soptunnan och gick direkt till att beskriva allt som vgor.

http://pingubenji.heliohost.org/sammanfattning.html

Lnga versionen (som kan verka lite flummig nr jag drar in kopplingar till fri-energi, men det r samma teori beskrivet p ett annat stt med Massor av kllor jmfrelser)

http://pingubenji.heliohost.org/kaosteorin.html

Postat den: 2010-01-25 13:19

Redigerat av pingubenji den 2010-01-25 16:10:10

Oknd
Jag tror inte tidsresor kommer att vara mjliga utanfr den tid man byggt portaler fr tidsresenrer.
Dvs att frst mste tidsresandet uppfinnas och man kompletterar det med en portal, som en hllplats fr tidsresande.
Sedan bygger man fler och fler portaler vartefter.

Annars borde flera tidsresenrer beskt oss redan och det hade varit allmnt knt att vr tid beskts av tidsresenrer d och d.
Visst att man kanske kan tnka sig att det innebr en tystnadsplikt att resa i tiden, men jag har svrt att tnka mig att ingen tidsresenr skulle brutit mot den sekretessen.

Postat den: 2010-01-25 19:11

Registrerade sig:
2008-07-02 03:03
Inlgg: 1305
Citat:

pingubenji skrev:
Torsionflt...

Trist att snubbarna inte lyckades frmedla sina tankar p ett stt omgivningen kunde frst. De var skert ngonting p spret. Synd att forskningen blev nersmutsad av healers, evighetsmaskiner, stargates och annat skit. Jag tror faktiskt att de upptckte en ny sorts vg.

Lite frn wiki som jag reagerade p angende torsionsflt:
"However, advocates of the scientific spin field or torsion field theories claim that spin-spin interaction (itself a well-studied quantum phenomenon) can be transmitted through space similar to electromagnetic waves, does not carry mass or energy, only "information", and does so at speeds up to 10^9 times the speed of light. At the same time they claim that it is carried by neutrinos (which have both mass and energy), that it does not interact with matter but, at the same time, can be generated and registered easily."

Frestllningen av att det mste vara en partikel som flyger fram med energi, massa och information hindrar i mnga fall mnniskor frn att tolka vad som egentligen uttrycktes.

Om det bara r information, inte energi eller massa, som snds, d kan det inte vara partikeln som flyger fram. Partikeln kan inte heller snda ut en vg, d skulle det varit energi.

S man undrar ju vad som sndes mellan partiklarna, jag undrar hur deras tankebanor gick. Det som finns kvar genom uteslutningsmetoden r "avsaknaden av energi", en skugga i omgivningens vgor i en viss frekvens, en absorbtionslinje som skulle g att mta.

En riktigt hg energiintensitet, hgre n elektromagnetiska vgor, skulle kunna ha en annan typ av vgor som mycket vl kan rra sig snabbare n ljuset. Olika vgor har som sagt olika hastighet, beror p vgens energiintensitet. Att vi tror neutrinon r laddningsls r antagligen fr att vi inte hittat den energiformen som absorberas och emitteras frn neutrinon.

elektro-, jag menar neutrino-magnetiska vgor. (Gravitationen mellan partiklarna som frmedlar informationen r frekvensspecifik till neutriner)

En vg med s mycket energi som krvs fr att upprtthlla den frekvensen skulle ha en pytteliten zon dr tiden gick mycket snabbare. Det skulle teoretiskt g att ha en vgutbredningshastighet som var snabbare n ljuset(elektromagnetiska vgor) p samma stt som en vanlig mekanisk vg blir omkrd av en elektromagnetisk vg.

Men men, detta r bara spekulationer utefter vad jag ftt i mitt huvud p sista tiden.

Angende tidsresor

Att resa framt i tiden kan man teoretiskt gra genom att tmma ett omrde p nstan all energi. D skulle tiden runtomkring frflyta snabbare och upplevelsen skulle bli att man reste framt i tiden. Men resa bakt i tiden vette fan.

Kolla in 2-3 veckor gamla inlgg jag gjort. Det du beskriver r en id jag fick om att skapa ett holografiskt universum, men det behvs inte fr vi lever redan i ett. Hahaha! :D

Postat den: 2010-01-26 03:47

Registrerade sig:
Du lever i framtiden och tillbaka i tiden samtidigt, kanske r det ngon som rest till framtiden typ Illuminati som frn brjan var vetenskapsmn. Kommit tillbaka och frndrat vrlden fr att skapa himlen p jorden med 500 000 miljoner mnniskor istllet fr 6 biljarder dr robotar slavar fr dessa 500 000 mnniskor. Man insg att alla mnniskor hade samma energi och att den subjektiva upplevelsen av vrlden egentligen inte spelade ngon roll eftersom alla r ett medvetande.

Portalen r att inse att allt r placebo och att du kan utnyttja den sorts psykologi typ som med boken The Game fr att ha ett roligt liv, men fr det krvs andra subjektiv (individer). Med andra ord; vi behver andra fr att inte knna oss ensamna!

Himlen p jorden r en vrld dr det inte krvs en balans.
Synd att jag var tvungen att resa i tiden och inse att illuminati glmde bort att Satan r en motpol till gud, djvulen r teknologin och gud r andlighet.

Jag antar att det jag skriver r ett informationsflde frn framtiden? :).

Postat den: 2010-01-26 04:03

Registrerade sig:
Frn Linkping
Jag ska se om jag frstr ditt stt att se p vrlden...

Det r...

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=141859#forumpost141859

...du syftar p, eller hur?

Postat den: 2010-01-26 10:48

Registrerade sig:
Yapp :>.

Sen om det r en bra sak eller inte r upp till avataren som lever i matrixet att bestmma om lobotemi r moraliskt och etiskt.

Postat den: 2010-01-27 01:30

Registrerade sig:
2008-03-26 13:36
Inlgg: 196
Om vi kan resa i tiden s borde vi hlsa p oss sjlva just nu rent hypotetiskt och gra 2012 mjligt :)

Postat den: 2010-02-09 10:43

Registrerade sig:
2009-11-03 16:17
Frn SrmLand
Inlgg: 401
Tidsresande handlar mycket om att vara i ett annat tillstnd n det vi r i d vi identifierar oss med den fysiska kroppen. Tiden r ett begrnsat begrepp d den upplevs linjr istllet fr cirkulr. Linjra tidsregler gller enbart fr det fysiska, liksom gravitationen.

Postat den: 2010-02-09 11:14

Registrerade sig:
Intressant Miri, man skulle enkelt kunna beskriva det som "Tiden gr snabbt nr man har kul" och vise verca?

Postat den: 2010-02-09 14:56

Registrerade sig:
2009-11-03 16:17
Frn SrmLand
Inlgg: 401
Citat:

alarik skrev:
Intressant Miri, man skulle enkelt kunna beskriva det som "Tiden gr snabbt nr man har kul" och vise verca?

Ja, varfr inte. Men med tillstnd tnker jag frmst p de tillstnd dr man inte identifierar sig med kroppen. UKU:s r ett bra exempel.
En variant p det temat beskrivs redan i gamla skrifter som Henoks bok dr han "reste i anden" och fick se andra vrldar.

Postat den: 2010-02-10 19:48

Registrerade sig:
vad r UKUs fr ngot?

Postat den: 2010-02-10 21:47

Registrerade sig:
2009-04-27 15:21
Frn Gehenna
Inlgg: 1072
Utom-Kroppsliga-Upplevelser, gissar jag.

Postat den: 2010-02-10 22:19

Oknd
Citat:

Miri skrev:
Tidsresande handlar mycket om att vara i ett annat tillstnd n det vi r i d vi identifierar oss med den fysiska kroppen. Tiden r ett begrnsat begrepp d den upplevs linjr istllet fr cirkulr. Linjra tidsregler gller enbart fr det fysiska, liksom gravitationen.

Hejsan!

Som intresserad skulle jag bara vilja veta vad som fr tid att tro att tiden som dimension skulle vara cirkulr?

Att tid r relativ-linjr i den 3:e dimensionen stmmer av allt att dma men var fr du att den skulle vara cirkulr ifrn, och betraktad frn vilken dimension skulle detta i s fall freligga?

Det som det talas om att helt tmma en del av rymden p energi och drigenom mjliggra tidsresande frstr jag inte. D det att tomma en rymd p att energi skulle innebra att inget heller existerade i tomrummet varp inget skulle resa i tiden.

Tidsresande r mjligt i den mening att tiden, liksom utspridning eller avstnd komprimeras dessto hgre hastighet tv objekt i skilda system har relativt varandra. Om det skulle varit mjligt att tex skicka upp en person i omloppsbana runt jorden, eller solsystemet, och accelerera denna till en hastighet nra ljusets skulle vid dervntandet ngot att likna vid tidsresande kunna observeras. Nr denna person tervnder till jorden kommer tiden, enligt AE:s teori, att ha frflutit lngsammare i den orbiterande kapseln och person sledes vara yngre n de tidigare jmngamla som stannat kvar p jorden. P s stt kan man betrakta detta som att resa framt i tiden. Det r hr inte tal om att ka och hlsa p sig sjlv i framtiden, utan med ett mer relativt synstt. Att sedan kunna resa "tillbaka" frefaller omjligt.

Detta fenomen har i experiment med mycket exakta atomur som snds ur fr att cirkulera runt jorden i hg hastighet kunnat konstaterats stmma verens med teorin.

Detta ger visst utrymme att tro att tiden faktiskt r relativ. Det faktum att jorden rusar fram genom rymden med en mycket hg hastighet betyder sledes att det sannolikt freligger en skillnad i tidens utbredning till andra isolerade system.

Postat den: 2010-02-11 17:07

Registrerade sig:
2009-09-11 19:06
Frn Vstergtland
Inlgg: 1287
Du skrev:

D fr vi det sci-fi kallar "sub-space kommunication"

Tnk om jag sger att det finns en apparat ute p den kommersiella marknaden idag med vilken det gr, och dessutom utfra tidsresor, inte i den fysiska s. k. verkligheten utan att man kan g tillbaka i en persons liv och ndra sjlva betydelsen av ngot ex. en handling...

Postat den: 2010-02-11 17:29

Registrerade sig:
2010-02-09 16:46
Inlgg: 34
D skulle jag sga att det r nog ngon missuppfattning dr...

Postat den: 2010-02-11 20:51

Registrerade sig:
Frn Linkping
Citat:

Anonym skrev:

Det som det talas om att helt tmma en del av rymden p energi och drigenom mjliggra tidsresande frstr jag inte. D det att tomma en rymd p att energi skulle innebra att inget heller existerade i tomrummet varp inget skulle resa i tiden.

Tmma, med betydelsen "minska mngden energi i systemet", "tappa ur" r det jag tnkte p. Mindre energi innebr lngsammare vibrationer, vilket innebr lngsammare reaktioner/vgor. Vilket innebr att mer "tid"/vibrationer frflyter i ett referenssystem som har mer energi. Det r ju trots allt vibrationerna/vgorna/reaktionerna i materia man mter med ett atomur.

Citat:

Tidsresande r mjligt i den mening att tiden, liksom utspridning eller avstnd komprimeras dessto hgre hastighet tv objekt i skilda system har relativt varandra. Om det skulle varit mjligt att tex skicka upp en person i omloppsbana runt jorden, eller solsystemet, och accelerera denna till en hastighet nra ljusets skulle vid dervntandet ngot att likna vid tidsresande kunna observeras. Nr denna person tervnder till jorden kommer tiden, enligt AE:s teori, att ha frflutit lngsammare i den orbiterande kapseln och person sledes vara yngre n de tidigare jmngamla som stannat kvar p jorden. P s stt kan man betrakta detta som att resa framt i tiden. Det r hr inte tal om att ka och hlsa p sig sjlv i framtiden, utan med ett mer relativt synstt. Att sedan kunna resa "tillbaka" frefaller omjligt.

Detta fenomen har i experiment med mycket exakta atomur som snds ur fr att cirkulera runt jorden i hg hastighet kunnat konstaterats stmma verens med teorin.

Detta ger visst utrymme att tro att tiden faktiskt r relativ. Det faktum att jorden rusar fram genom rymden med en mycket hg hastighet betyder sledes att det sannolikt freligger en skillnad i tidens utbredning till andra isolerade system.

Frgan r om de placerade atomuret i fronten av farkosten (dr energiintensiteten borde vara strst) eller lngre bak (dr det borde vara lgre energiintensitet n normalt p jorden)

Experimentet kan vara feltolkat, det r kanske inte hastigheten utan energiintensiteten som spelar roll.

Jag erknner att jag kan fr lite om det hela.

Atomur verkar dremot vara mycket knsliga fr omgivningens energi

Postat den: 2010-02-11 20:53

Topp   Fregende mne   Nsta mne
(1) 2 3 »

Registrera dig fr att posta

dvd-infobestllning banner lngst ned.
Ikoner
Paypal
Sttta Vaken med en mnatlig donation
Facebook
G ven med i vr facebook-grupp och bli en av de ver 15 000 som diskuterar dr.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper
Vilka r Online

9 anvndare r online (9 anvndare tittar p Forum)

Medlemmar: 0
Gster: 9

mer...
Nya medlemmar
Alex777 2019-03-23
Perl 2019-02-16
delintonmi 2019-02-11
veneziaitaly117 2018-12-22
Malva 2018-12-07
Bloggar o Lnkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar frn massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter p svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgrd.
Dominic Johansson
Hjlp Dominic att komma hem.
Mjlkpallen
Mjlkpallen r samlingsplatsen dr bonnfrnuftet tros ha sitt ste.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter p norska.
En bild sger mer ...
Citat frn eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen r dold bland lgnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur pverkar geoengineering dig?
Grundlggande frihetsbegrepp p svenska