vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »


Re: V ödlorna anfaller igen
#25


See User information
av computerror den 09-11-16 23:22:57

Undrar om det är en tillfällighet med att allt är blått... Det är ju så att säga IBM's färg och de döper exempelvis sina superdatorer till "Deep Blue" osv... IBM sålde ju registreringsapparatur till Nazisterna
-----------------

Det ligger nåt i det du säger, jag såg nåt för en månad sen om hur man relaterar blått med aliens, 13 masonic secrets har jag för mig att dokun hete

Posted on: 2009/11/16 23:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: V ödlorna anfaller igen
#26
Jag kan ju säga så här att jag tror elektroniken är en gåva av aliens. Inte elen då, utan transistorer, dioder, chip osv...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#27


See User information
Jo kolla bara hur snabbt teknologin har gått sista 50 åren. vi måste ju ha fått lite hjälp. vi kan inte ens föreställa oss vad dom har för saker i sinna hemliga underjordiska lab. Enligt wistleblowers från cia, nsa, nasa osv så har dom haft fungerande flygande diskar sen slutet på 40 talet. Tyskland hade tydligen tillgång till diskar redan dom sista åren i andra världskriget. på 70 talet hade dom redan tesla generatorer som alldrig tar slut på energi och fordon som kunde flyga i luften på magnet fält som dom alstrade. plasma och laser vapen är tydligen ingen nyhet heller. man kan ju fråga sin varför dom håller kvar allt för sig själva i sina hålor, men det har och göra med pengar. Dom tjänar så sjukt mkt på oljan så dom tänker förmodligen tjäna så mkt pengar som möjligt oljan för att sedan använda dom pengarna för att ta patent på teknologin och lansera den över hela världen för att tjäna så mkt som möjligt. plus att miljö krisen håller oss på en negativ nivå vilket i sin tur leder till lättare kontroll som i slutändan allt handlar om. control of the common people. nu för tiden används diskarna av cia o nsa för att smuggla droger över hela världen. droger för dom = oskattade oregistrerade pengar som dom kan använda för sina black projects.


kolla själva:
http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk

Posted on: 2009/11/17 0:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#28


See User information
Den bästa filmen/serien som sammanfattar hur Den Nya Världsordningen kommer att bli är V, skrev han i "Robots Rebellion" 1994.

Se symboliken, ta det inte bokstavligt.

Posted on: 2009/11/17 20:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#29


See User information
Oooh... Now were talking...

http://greyfalcon.us

Posted on: 2009/11/17 20:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#30


See User information

Posted on: 2009/11/26 17:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: V ödlorna anfaller igen
#31
Bendover och Ecoflum sa det bäst !

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#32


See User information
Vakna!

Alex Collier 1994 Private Interview IMPORTANT

http://video.google.com/videoplay?docid=-8316692185126189734#

Posted on: 2009/12/2 4:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: V ödlorna anfaller igen
#33
Jorå, snart kommer Aliens (med Lockheed Martin motorer)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#34


See User information
Tror knappast att de använder så simpel teknologi.

Och du, de är inte farliga heller. Jag menar de andra utomjordingarna, förutom vi.

Posted on: 2009/12/2 17:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#35


See User information
Vad blev serien av, 4 avsnitt bara, är det paus i serien eller vad?

Posted on: 2009/12/21 9:16
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#36


See User information
Börjar i mars igen. Om jag inte minns fel....

Obama`s Underättelsetjänst kanske håller på att censurera?



Posted on: 2009/12/21 14:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#37


See User information

Posted on: 2010/3/31 18:19

Edited by greensparrow on 2010/3/31 18:35:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#38


See User information
Quote:

riktigt intressant. spännande, undra vad allt flygande och besökande egentligen handlar om?

Posted on: 2010/4/1 21:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#39


See User information

Posted on: 2010/4/9 21:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


OK Här är Sanningen
#40


See User information
"Ödlorna" har baser i de sk "LaGrange-punkterna" som är de jämviktspunkter som finns i alla planetsystem och runt alla planeter.

Varför? Jo man måste lägga baser på såna ställen helt enkelt. Flera av dem är INTE observerbara från Jorden men väl från Månen. Där har vi inte varit på ett tag, ähum!

Vi har nåt dom måste ha eller också ligger vi nånstans dom måste passera, så enkelt är det.

Då och då släpper dom lite teknologi till oss men inte hela biten på en gång.

Tänk nu noga efter: är det inte precis så våra inomplanetariska stormakter behandlar sina underlydande?

Posted on: 2010/4/9 23:44
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: OK Här är Sanningen
#41


See User information
Man kan nog jämföra med en kakerlacka, vi är kackerlackor och dom är vi (ödlorna alltså om man nu pratar om dom) i utvecklingsfasen.



Men vi står inför ett utvecklingsskifte där vi närmar oss det kosmiska, vi börjar förstå att tanken är våran största hinder, allt som vi kan fantisera om kommer vi att kunna göra. Dock så tror jag att det inte finns en obegränsad utveckling, utan det finns ett slut och där kommer vi kunna göra allt vi vill.

Frågan är i vilken fas vi kommer att få kontakt med "ödlorna", jag menar hur kul skulle det vara att sätta kackerlackan (oss) vid matbordet och börja diskutera mad den? Menar liksom varför ska dom ens diskutera med oss, varför tror vi är så viktiga.






Posted on: 2010/4/10 0:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#42


See User information
Det känns som den här tråden jag just nu läser förklarar en hel del, och skulle passa bra in här i diskussionen.
Man behöver inte gilla utgångspunkten trådskaparen skriver ifrån, men man kan iallafall anamma lite av det synsätt som eliten har.

http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=111103

Posted on: 2010/4/10 1:44

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#43


See User information
Quote:

Brotha_Bluu skrev:
av computerror den 09-11-16 23:22:57

Undrar om det är en tillfällighet med att allt är blått... Det är ju så att säga IBM's färg och de döper exempelvis sina superdatorer till "Deep Blue" osv... IBM sålde ju registreringsapparatur till Nazisterna
-----------------

Det ligger nåt i det du säger, jag såg nåt för en månad sen om hur man relaterar blått med aliens, 13 masonic secrets har jag för mig att dokun hete


Resized Image

http://davidicke.com/

Idag hade GT (antagligen även i Expressen då) en artikel om just dett med att blått är så tydligt i filmer mm.


Posted on: 2010/4/10 16:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: V ödlorna anfaller igen
#44
Blått och orange ska tydligen vara en färgkombination som de ofta använder i filmer...
Samma trend kommer till videospelen...

http://www.slashfilm.com/2009/11/27/o ... ontrast-in-movie-posters/

http://theabyssgazes.blogspot.com/201 ... ollywood-please-stop.html


Att du inte länkar till GT-artikeln... jävla sätt! .-)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#45


See User information
tycker inte nya V är nått vidare att ha alltså.
Antar flesta av er här inne är lite yngre än jag själv och missade orginal serien från 1983! där pratar vi tokbra serie! men kanske lider jag lite av nostalgi inom mig, men jag tycker inte nya hänger med! var mer spänning i orginalet!
Sedan får ni juh inte glömma bort eleganta filmen "they live" från 1988! skådisarna är under all kritik men den filmen har verkligen slagit huvudet på spiken!

Dock köper jag inte utomjordningar som styr planeten! att vi har reptiler bland oss är väl inte så weird? döhh det finns massvis! vi själva ser ut som reptiler i fosterstadier om ni inte kikat på lite bilder.. ser ut som vi får svansar likt ödlor! hehe! bara nice nice nice!

men för de som vill kika in orginalet av V så är det
V - the miniseries (1983) ni ska leta efter! sedan finns det "V- the final battle" från 1984 om ni vill se fortsättningen!

Sedan finns det ytterligare en som heter "the complete series" som är helt kanondålig!

men där har ni ordningen iaf! Jag missade inte ett avsnitt av serien när den kom på tidigt 80 tal! så sjukt jäkla bra!
och ja! tar man bort ödlorna så har vi verkligen facismens fina världsordning i sitt esse i den här serien! och ser ni också filmen "they live" så har ni än mer "#OOPS# vad fränt"

bland det bästa som hänt i filmenvärlden sker i they live.. när huvudkarakätren lär sig och se bakom fasaden på samhället.. när han ser pengen i sin hand men istället för den typisak dollarsedeln så ser han sanningen bakom det står kort o gott "this is your god" sen kikar han på reklamskyltar där det kort o gott bara står "consume" på osv. så sjukt jäkla bra!
Synd bara folk inte tar sånt på allvar.. att folk inte kan relatera det till verkligenheten

sen för att avsluta mitt inlägg för den som tycker det e kul o shoppa o leka materialist så har dischop orginal V för en vettig peng

http://www.discshop.se/shop/ds_produk ... g=se&subsite=movies&&ref=

http://www.discshop.se/shop/ds_produk ... g=se&subsite=movies&&ref=


Posted on: 2010/4/12 19:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#46


See User information
Avsnitt 7 har många godbitar, metaforiska, väldigt jämförbart med det vi lever i...

Posted on: 2010/4/14 17:47
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#47


See User information
Du skrev:

tar man bort ödlorna


Varför ska man det?

Kolla istället upp alla som rotar i den alternativa historieskrivningen. David Icke? Han citerar och sammanställer bara...

Uschiannemig vad vaken har blivit PK på sistone. (eller rättare sagt de som är PK har blivit fler)

En reduktionistisk världsyn hör inte hemma i sanningsrörelsen anser jag. Bevisen finns, de är bara lite olika svåra att finna och det egna perspektivet är det enda som hindrar dem från att undersökas.


Posted on: 2010/4/15 14:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: V ödlorna anfaller igen
#48


See User information
Resized Image

Posted on: 2010/4/15 14:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
80 user(s) are online (80 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 80

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS