vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Seilon är tillbaks.
#1


See User information
Var med om något jag bara måste dela med mig av. Grejjen är den att jag kan inte det. Det är precis som med en smak, jag kan omöjligt beskriva den för er. Men ändå så finns smaken.

Så jag är övertygad 110% om att gud finns. Det skrämde mig, och det tog mig ca 3,3 år :P

Allt handlar om att du har total fri vilja, så tänk på vad du verkligen tror, och varför. Undersök sen om det finns en möjlighet att du har fel. För du skapar det du tror. Har du saker du inte kan förklara måste du alltid se det ur alla perspektiv som finns.

Om gud finns? Hur fungerar det då?

Såhär ser jag det: Gud fanns och har alltid funnits. Detta är ett varande i sig. Gud skapar sen skapelsen (orsak och verkan). Vad som blev är oss - deal with it.

Det coola med oss är att vi verkligen är det som skapade allt. Vi blev det genom att glömma oss. Vi är ett varande, igen hantera det, och om du inte kan. Förstå varför.

Kontentan av det jag säger är: Vi är redan Gud, vi behöver inte kämpa emot något för det. Vi behöver inte ens kämpa med, däremot så har vi faktiskt bara gjort valet att bli människa. Alla som inte blivit det är vad vi kallar fantasi.

Det valet vi gjort är ganska galet, för vi kan sova i evigheter om vi inte tror på t.ex. evigt liv. Fast inga dör, så om du är medveten - grattis! :)

Vad är GUD?

Det är FÖRST OCH FRÄMST ingen HAN eller HON. Mer ett DET. Allt med andra ord.

Jag har en ganska ondsint vän som tagit över min skapelse :(. Jag menar att jag är slav. Och när jag rör mig i världen ser jag ännu fler.

Det är ironiskt.

Du har fått en människokropp - en magnifik skapelse, det som Gud är om den levde i sin skapelse.

Allt detta jag säger är något jag upplevt liksom många andra upplevt vars upplevelser lämnat mig konfunderad.

Du tror att du är mellan ca15 - ca90 år. Men tänk om du levt i evigheter innan du ens blev den du är nu :P. Så var dig själv - alla andra är upptagna.

Du är född - deal with it. Och just det, det är FAKTA att du är född. :)

Sen vill jag reta er och säga att ni måste mogna i intellektet. Jag är den jag alltid varit, och många kan inte vara det p.g.a. dagens system. Kolla på de som sty oss, oempatisk men smarta som fan. De har regelverk på flera tusen sidor som dikterar hur din organism som representerar dig fungerar.

Som Novax säger: Vi är straffade. Vem straffade oss? VI!

Det är inte VI mot dem eller JAG mot DIG eller liknande. Vi är och det vi gör fysiskt skapar vi fysiskt. Vi är något (Gud) som valde att bli en fysisk skapelse i sin skapelse och whips vi blev skapade. Vi var och kommer alltid att vara. Kolla bara på vår 12 500 åriga kända historia, och se hur manipulerad den är. Hur manipulerad tror du inte att du är?

MEN:

Jag vill också säga detta till er:

Om alla gick ihop och gav 30kr i donation per månad till organisationer man stöttar och tror på. Istället för att köpa t.ex. en snus, eller en chippåse, eller ett sexpack cola. Så kunde t.ex. vaken få in 30-45 000 eller ännu mer per månad. Om du anser att de gör din värld bättre, skänk dem en slant för bra jobb.

De flesta stora organisationer är gamla men har ekonomisk makt samt dåligt inflytande. Vi är fler än de och har människor som brinner ännu mer för det de gör. "Illuminati" är livrädda för oss haha.. För om vi älskar och förstår dem så har de ingen makt, vi vill ju dem väl. :)


När du inser att du dör varje natt, då blir din värld intressant. Men kom ihåg: Du är din egna fiende. Och frågan alla borde ställa sig: Var EXAKT är jag påväg? Samt, du har total fri vilja - akta dig för vad du verkligen tror på och vart ditt fokus leder. Du existerar redan, det kan du inte neka. Varför? Går det att veta? Absolut, jag påstår att jag vet det. Men har jag rätt? Andra vet ju motsatsen...

- seilon, Min nuvarande teori och Bakgrund: Vi är påväg att bli universum (gud). Men hur? Genom att vara människa. Bara att vi alla kommer kunna prata telepatiskt och ha krafter vi kallat science-fiction. Är det möjligt? Well, vad tror du? ;) Vart fokuserar du din energi av oändlig intelligens (vibration & orsak -> verkan). Har du kontroll över det du skapat? Jag har tyvärr inte det :(. Men haha, jag är ju gud så vad ska de göra? Men om det jag säger stämmer så varför har jag inga krafter? Är det på grund av den fria viljan? För även om jag tror på Gud (en Oändlig Skapare som skapat oss och vårt universum, något allsmäktigt) till 110% så trodde jag förut inte alls på gud utan att det inte fanns någon gud till 110%. Så hur fan är det möjligt? Vilket gör att jag förstår valet att glömma allt för att bli allt. När vi var gud var vi inte skapelsen eller i skapelsen = universum. Nu är vi i skapelsen = fakta. Du är en objektivt skapad organism. Kom ihåg det, för det är vad "Illuminati" använder emot dig i sina flera tusen sidor långa juridiska och rättsliga samt finansiella spel. Något som du skapat genom att skapa något som är lika mäktigt som tar din fria vilja. Men det måste komma en dag då den inte längre kan ta din fria vilja. Den dagen har varit, annars hade du inte varit medveten. Eftersom vi glömt oss själva en gång vilket vi kallar för födsel.

Vill du bli av med dina minnen ser jag som att dö igen. För varför vill jag glömma allt jag lärt mig !? :)



Posted on: 2010/3/3 23:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#2


See User information
Välkommen tillbaka Seilon

Själv hoppas jag på att kunna låsa upp mina minnen från tidigare liv i denna avataren, om inte det går hoppas jag i allafall på att ta med mig "frukterna" till nästa fysiska existens.


Posted on: 2010/3/3 23:22
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Seilon är tillbaks.
#3
Välkommen tillbaka!

Det är filosofiskt debatterbart huruvida 'fri vilja' existerar. Den existerar väll bara om man är helt redlös och så länge man inte stöter på omvärlden?

Det du kallar Gud är vad jag kallar Universell Livsenergi. Buddisterna kallar för Ch/Qi och Amerikanska beatnick kulturen med flera för 'Orgone energy' .. Akademikerna kallar det väll bara 'energi' helt enkelt. Vi kan, tillsynes, påverka energiflödet. Det stämmer. :)

Orgone Energy
http://en.wikipedia.org/wiki/Orgone#William_S._Burroughs

Universal Life Force
http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_(esotericism)

Qi
http://en.wikipedia.org/wiki/Qi

Vad fick du siffran 12 500 år ifrån? Jag läste härom veckan att vi praktiserat logik (matematik) i 70 000 år enligt uppgrävda bevis i Afrika.

Ursäkta om jag låter fyrkantig, det är inte meningen! Kul och se dig igen!

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#4


See User information
Välkommen tillbaks man.

Respect

Posted on: 2010/3/4 2:05
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#5


See User information
VÄLKOMMÄN HÄEM! Har du kultiverat nu igen Seilon? Fy skäms ;)

"Vad fick du siffran 12 500 år ifrån? Jag läste härom veckan att vi praktiserat logik (matematik) i 70 000 år enligt uppgrävda bevis i Afrika."

Har du länk till detta? Väldigt intressant.

Posted on: 2010/3/4 12:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#6


See User information
Allt behöver en balans, Selion du är en bra balans för detta forum! Peace n Respect!

Posted on: 2010/3/4 12:50
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#7


See User information
Ja mer New Age till folket. Var det inte newageigt tillräckligt på det forum du skulle dra till, som du i ditt New Age-tänk kallade för andligt?

Posted on: 2010/3/4 13:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#8


See User information
Quote:

stril skrev:
Ja mer New Age till folket. Var det inte newageigt tillräckligt på det forum du skulle dra till, som du i ditt New Age-tänk kallade för andligt?
Äh håll snattran din fjant, eller bidra med nåt relevant

Posted on: 2010/3/4 14:20
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#9


See User information
@ alla
Tack för era kommentarer.

@ Carlberg
Den siffran är den fakta jag kan relatera till, men jag är övertygad om att historien sträcker sig ännu längre tillbaks.

@ stril
Vad menar du? Vilket forum skulle jag dra till?

@ GordonShumway
Det är det som fick mig att lämna vaken den korta period jag gjorde det. Det var för många postare som inte bidrog med något relevant. Istället för en utvecklande och givande diskussion så var det som att stångas med en tjur (vilket är kul, men det leder ingen vart).

mvh
- seilon

Posted on: 2010/3/4 14:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#10


See User information
Stångas med en tjur är kul hahah..

Välkommen tillbaka Seilon!. Medans jag sorterar citat här hemma, så fick texten du skrev mig att tänka på dessa två

“To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.”-Ralph Waldo Emerson

"The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift."-Albert Einstein


Posted on: 2010/3/4 15:33
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#11


See User information
Blackie, tusen tack för de citaten. :)

Posted on: 2010/3/4 15:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#12


See User information
jag tror inte på drömmar. du är vad du är.

Posted on: 2010/3/4 15:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#13


See User information
Quote:

seilon skrev:

@ stril
Vad menar du? Vilket forum skulle jag dra till?


Jag vet inte, jag kanske missuppfattade vad du skrev. Men det var i någon tråd som du kallade "mitt sista inlägg...", du skrev något om att du valde det andliga forumet. Jag trodde du avsåg något annat forum, men du avsåg då antagligen vaken.
Nu var det ett par veckor sedan du skrev "ditt sista inlägg" på vaken. Nu är du här igen, och talar åter om att dra in pengar för att sprida kärlek...ungefär. Kul att se vilka som är New Agare här.



Posted on: 2010/3/4 16:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#14


See User information
@ stril

Missförstånd uppstår enkelt. Jag tycker det är humoristiskt att du kallar mig new agare. Det måste vara enkelt att bara kunna slänga en etikett på det som inte tillhör ens egna trosföreställning?

Du sa "sprida kärlek...ungefär" och den kärlek jag sprider är dygd. Jag ser skillnad på kärlek och kärlek, det är ett luddigt ord eftersom den betydelsen det har för dig inte är samma betydelse som det är för mig (antagligen, annars hade vi inte diskuterat detta).

Posted on: 2010/3/4 19:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#15


See User information
Seilon, det är vad det gäller dig ingen etikett, utan faktum.
Det hör ofta ihop med New Age-syndrom att man är väldigt förvirrad, men tycker själv att man tror att man vet att...

Ett liiiitet urval av Seilon-grodpärlor och New Age-tänk:

"Finns det någon som lyckats göra sig fri genom att hävda sitt ursprung i form av Oändlig Intelligens? Att man är en själ som har en fysisk upplevelse?"

"2012 för mig är en "programmerad" flyktväg ifrån denna världen till den värld vi vill leva i, det är nästa steg i vår evolution."

"Ingen kan neka mig vad jag säger, för det är sant. Och det som 2012 gör är att leda oss dit vi vill,...
"Ju närmare jag kommer 2012 ju mer kommer människor vakna till sina krafter inom sig, såsom att levitera, att se framtiden, att hela sig själva."

"Vi är alla trots allt en och samma."

"Jag har börjat få lite problem med att se in i framtiden..."

"Alla människor och alla ting är ETT, vi alla är ETT och SAMMA."

"13. Kunskap är makt."

"Det går bara att besegra fienden genom att förstå att fienden inte kan skada dig. Och det är kunskap som räddar dig."

"7. Tro på allt tills det är motbevisat."

Jag har väldigt många gånger skrivít att du är New Age, men du blåblundar...

Som Sebben här i inlägg 12 m fl försöker jag stävja ditt new Age-spridande:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=96841#forumpost96841

Posted on: 2010/3/4 20:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#16


See User information
Siffran sträcker sig säkerligen tillbaka långt. Kommit över lite roliga bökcer och information om att Atlantis inte sjönk, det var en kontinent som gick i sär och alla våra kontinenter idag är delar av atlantis. Att Buddhism och Maya och de egyptiska tankesätten, religion som vi kalla det idag, alla härstammar från en och samma civilisation med samma teknik och "religion"-

Posted on: 2010/3/4 20:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#17


See User information
Sa jag inte att du skulle komma tillbaks fortare än kvickt? Eller kvickare än fort? Du är ju som bandet The Cures farewell-turnéer, haha
Hur som helst välkommen tillbaka. Detta är det sista inlägget från mig på vaken någonsin. Jag svär.

Verkligen.


















Alltså SISTA INLÄGGET, No more. Finito. Goodbye!








Vaddå tror ni mig inte???






















Hej Novax.











Rösta moderat





Syntax errorrrrrrrrr


soc la lauuri per ceer!
tinc que parlar am tuu xurri!
com va naa ahir a laniit al finaal?
un petoonet! nomes psavaa(K)!......666


Posted on: 2010/3/4 23:10

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#18


See User information
stril!

Vem får ut nåt av att påminna den andre om vad denne sagt och hur denne uppfattat saker förut, Du eller den du påminner? Utveckling betyder förnyelse, förbättring eller förändring! Det verkar som om du vill att alla skall vara samma sak hela tiden, och med samma uppfattning, no matter what!

Jag förstår verkligen inte poängen i det, vill du vara vänlig och förklara!

Med den uppfattning så borde du egentligen säga, du sa uuuääääääää när du kom ut ur mammas mage, stanna där, och håll dig till det du började säga och tycka!

Må gott!

Posted on: 2010/3/4 23:24
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#19


See User information
Det är bra för nya användare som mig själv att bli påmind om vad respektive står för i olika sammanhang. Är då enklare att förstå de grunläggande syftena med inlägg. Ex.vis vet man att computerror är en behövande och bekräftelsesökande individ, så förstår man bättre än att dras in i hans ständiga argumentation. Avseende den här tråden så ser jag inte riktigt syftet med att delge visioner för varandra. Vem som helst kan ha en sån här upplevelse när som helst. Välkomna till verkligheten.


Posted on: 2010/3/4 23:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#20


See User information
Alla uppfattar vi världen olika. En del tycker om att läsa andras visioner, det är som konst, dikter eller kan jämföras med en livsfilosofisk blick etc!

Vad man står för en vecka kan också förändras till nästa beroende på hur mycket man tänker, läser, mediterar etc. Det är heller inte fel att ha fel ibland, inte heller ofta. Istället kanske man skall läsa igenom vad andra skriver, ta med sig det man intresseras av, behöver eller känner för, sen inte bry sig så mycket mer!

Andra kanske ser vitsen med denna tråd.

Må gott!

Posted on: 2010/3/5 0:13

Edited by iwarrior on 2010/3/5 9:43:11
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#21


See User information
Jag är bara lite alarmerad över att Seilon repeterar samma saker men nu lägger till att det han vill sprida är dygd. Samtidigt har han på andra ställen sagt att han vill göra allt som är roligt när han känner för det och dyl. uttalanden.
No offense, vi vill verkligen inte såra dig Seilon men du är liksom en aning motsägelsefull.

Fast nu när jag tänker efter, du vill "sprida" din dygd?
Då gör man ju det som tjänar en på kort sikt. Hmm.
Andra människor försöker vakta och bevara sin dygd istället.

Posted on: 2010/3/5 0:33
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#22


See User information
Eller så tänker man ett steg längre. Vems dygd? Vems ramverk? Vems regler? Dina?

Posted on: 2010/3/5 1:24

Edited by metaphor on 2010/3/5 1:47:08
Edited by metaphor on 2010/3/5 1:47:40

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#23


See User information
Mina

Posted on: 2010/3/5 3:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Seilon är tillbaks.
#24


See User information
@ stril
Ska du inte gå tillbaks när jag var ett barn och inte trodde på en gud eller att livet ens var en illusion?

Haha, det är ganska löjligt att dra upp det gamla, huvudsaken är väl att jag är här och kan svara på nuvarande frågor i nutid, och inte i dåtid. Den du drar upp är en annan seilon, en seilon som inte längre lever.

Lev i nuet kära vän.

Jag tänker inte ta bort mitt gamla, då det är historiskt tills vi inte längre har tillgång till det och allt på Internet är raderat. Men tillsvidare är det kvar som historia.

Du är också väldigt envis med att diskutera med mig, om jag nu har så fel, varför lämnar du mig inte så du kan kultivera själv? Vad gör du ens här? Varför bryr du dig om det du inte bryr dig om?

Quote:
Det hör ofta ihop med New Age-syndrom att man är väldigt förvirrad, men tycker själv att man tror att man vet att...


Om du tror att du kan läsa mig och förstå mig genom ord jag skriver på ett forum utan ansikte, utan kroppsspråk och utan att tala med mig. Hur kan du veta allt sånt då? När ord i många fall har många betydelser?

Jag håller med dig i dina utsväningar och har många gånger sagt att jag håller med. Men jag tänker inte lämna denna världen genom att egoistiskt kultivera mig själv.

Du har ingen aning om vilka liv jag haft och vem jag ens är.

Som slutord vill jag säga: Var med och ta upp relevanta saker, var med och bygg något istället för att riva och separera precis som NWO/Illuminati/Demoner/Djävlar och andra förvirrade själar gör.

Jag kan inte neka att det jag säger har New Age inslag, men det har inslag av bibeln, koranen, hindusim, buddhism, Helig Geometri, Kvantfysik, och mycket mer.

New Age = Old Age. New Age är en av de största farorna med att leva på jorden idag och de som ligger bakom kanaliseringar och så vidare där är inga trevliga varelser. Väldigt få medium har en kontakt som inte försöker vilseleda. Alla som kanaliserar och som inte förstår NWO/Illuminati/Reptilagendan/Lucifers agenda/Demonerns Agenda och annat ondskefullt är känsliga för felaktig information.

Ofta pratas det om "Love and Light". Men kärlek är en form som används till slaveri. Ljus är också en form som används som slaveri. Jag är mörk, otroligt mörk. Men jag är också ljus, otroligt ljus.

@ alarik
Alla kontintenter idag är delar av vad jorden var innan den expanderade. Ungefär såhär:
Resized Image


Se denna bild också: http://the-red-thread.net/continental-drift5.jpg (mods, webbadmin, det gick inte att klistra in två bilder och sätta egen bredd, båda blev då sin original storlek?)

@ metaphor
Kan någon översätta vad metaphor sa? :)

soc la lauuri per ceer!
tinc que parlar am tuu xurri!
com va naa ahir a laniit al finaal?
un petoonet! nomes psavaa(K)!......666

@ iwarrior
LOL!

Tror du stril / novax / sebben svarar på det? :)

@ Xtas
Om du upplever mig motsägelsefull så fråga mig vad som är motsägelsefullt i en diskussion mellan mig och dig. Men jag håller med att det blir motsägelsefullt, när man inte förstår ens egna oändlighet.

Alla är universums center, vilket gör att allt är en icke lokalitet. Inget center finns, trots att varenda en av oss är ett center. T.ex. du kan se en horisont och när du väl är där så är den platsen du kom ifrån en horisont.

Förklara dygd för mig, så vi har samma förståelse. Om alla gjorde rätt för sig och inte levde egoistiskt kunde vi levt i ett mänsklig paradis med oändlig möjligheter. Jag har inte fått göra det som människa och vill göra det. Ingen kan säga till mig vad jag får eller inte får göra, däremot så accepterar jag och respekterar andras val.

Men få vill leva med konflikter, krig, hat, negativitet, och den allmänna förvirring som råder, t.ex. att man dör när ens fysiska kropp dör.. (Vilket man faktiskt kan göra om man verkligen verkligen tror att man dör).

@ metaphor
Precis. Jag försöker se allt objektivt. Jag försöker inte döma någon och försöker hjälpa alla göra vad de vill göra. Den enda regel och lag jag följer död som levande är Fri Vilja. Jag skiter fullständigt i Sveriges rikes lagar men följer fri vilja och väljer att acceptera Sveriges rikes lagar objektivt. Jag lever inom regelverket men gör allt för att ändra det så det blir objektivt. För just nu bryter det emot min fria vilja och många andras.

Jag har mött många människor som går på diverse piller och anti-depressiva medel som inte mår bra och som är långt ifrån att ha en själ. De har bra och dåliga dagar och har dåligt minne för de är inte fokuserade på livet. De lever på drömmar om framtida resor eller på resor eller roliga saker de har gjort.

Dessa människor kunde utan demonernas inflytande genom droger (piller) och det systematiska slaveri vi utsätts för kunnat lära sig att kultivera. Nu har detta tagits ifrån dem för att ondskan i form av en parasit kan kunna överleva.

Jag tror inte ni förstår det, men många är inkarnerade här ifrån framtiden för att rätta till vårt misstag som inte är ett misstag, utan bara den förbannande grundlagens väg :)

@ alarik

Dina säger du. Om dina är att förslava andra, leva på andra, och döma andra så är följer du parasitens väg och den vägen slutar med självförintelse precis som en cancercell tillslut förintar sig själv eftersom den tar död på sin värd (kroppen).

mvh
- seilon

Posted on: 2010/3/5 12:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS